Die tweets zullen dan weer snel verwijderd zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
Marieke Derksen heeft weer een meltdown.
Link?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
Marieke Derksen heeft weer een meltdown.
Neuralinkgod.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/el(...)vend-aapje~adcd4628/
@:scrummie
En dan op de vechain?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Misschien zouden ze zo'n chipje ook bij @:ggmm kunnen plaatsen.
Heel de dag Leisure Suit Larry spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Misschien zouden ze zo'n chipje ook bij @:ggmm kunnen plaatsen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heel de dag Leisure Suit Larry spelen.
Ik drink ook koffie. Dit is wel HEEL erg toevallig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie
Had nét genoeg koffie om een bak te zettenWat een topdag!
In mijn boekje heet dat slechte voorraadplanning.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie
Er ligt hier nog een pak, maar dan had ik een schaar moeten zoeken, dat ding moeten openmaken, en in de koffiebus moeten gooienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn boekje heet dat slechte voorraadplanning.
Maar oké.
In dat geval neem ik mijn woorden terug makker!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een pak, maar dan had ik een schaar moeten zoeken, dat ding moeten openmaken, en in de koffiebus moeten gooien
Dat is een hoop moeite zo in de vroege morgen!
https://store.steampowere(...)et_Dreams_Dry_Twice/quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit waren de spellen.
Komen daar nog altijd nieuwe delen van uit?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)et_Dreams_Dry_Twice/
Ja dus.
Gisteren had er ook een bepaalde user een topdag, maar een kwartier later ging ie door het stof.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Koffie gehaald bij Ali Türkisch Bombe, vieze zweetotter.
Punt mango-kwarktaart erbij, lekker.
Toevallig net als half Nederland een cafeïne verslaving.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink ook koffie. Dit is wel HEEL erg toevallig.
theïne is voor watjesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toevallig net als half Nederland een cafeïne verslaving.
oh god, krijgen we dat belerende toontje weerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toevallig net als half Nederland een cafeïne verslaving.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
oh god, krijgen we dat belerende toontje weer
net nu we dachten dat we er vanaf waren
Heb je dat op TV gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]Veel mensen zijn daar aan verslaafd, kan ik ook niks aan doen
Die namen ken ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb gisteren die docu van Constant Kusters en de NVU gekeken. Scheel gelachen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Niet het idee dat ik daar aan iets gemist heb
Die Kusters is toch best een bangerik ook, kan dat filmpje niet meer vinden dat hij het op een lopen oid moest zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Een van de beste momenten is als ze aan het flyeren zijn tegen immigranten en er zo'n gezin van 6 Irakezen ofzo langskomt die ze breed lachend en zwaaiend goedemiddag wenst. Zo verslagen als ze er dan bij staan
Wil hij ook gezondheidszorg in handen van de staat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Een van de beste momenten is als ze aan het flyeren zijn tegen immigranten en er zo'n gezin van 6 Irakezen ofzo langskomt die ze breed lachend en zwaaiend goedemiddag wenst. Zo verslagen als ze er dan bij staan
Hij wil van alles. Daarnaast noemt ie al zijn vrienden kameraad + voornaam. Dat vind ik zo geniaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wil hij ook gezondheidszorg in handen van de staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |