abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:11:37 #1
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197051379
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197051436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Of jou ;)
Neuh, het is zeker dat Joe Biden president wordt. De stemmen zijn geteld, de resultaten gecertificeerd. Wat wil je er in vredesnaam nog aan doen? :?

Het is over, accepteer het.

Zo niet, wil ik best een wedje leggen, laten we zeggen ¤1000?
pi_197051496
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Geloof er nog steeds niks van :N
Waarom niet?
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:21:30 #4
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197051707
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Neuh, het is zeker dat Joe Biden president wordt. De stemmen zijn geteld, de resultaten gecertificeerd. Wat wil je er in vredesnaam nog aan doen? :?

Het is over, accepteer het.

Zo niet, wil ik best een wedje leggen, laten we zeggen ¤1000?
Misschien dat je jezelf aan het overtuigen bent maar mij niet zolang het geen 20 januari is :P
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197051722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Of jou ;)
Sinds de verkiezingen ben ik niet meer verrast. Alle pogingen van Team Trump om de verkiezingsuitslag te keren, zijn op niets uitgedraaid.

Maar toch ben jij ervan overtuigd dat Trump alsnog zijn tweede termijn veilig weet te stellen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197051747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien dat je jezelf aan het overtuigen bent maar mij niet zolang het geen 20 januari is :P
Dan kan je toch best een wedje leggen van ¤1000 tegen mij? Ik weet wel een site waar je dat tegen elkaar kunt doen hoor. Wat vind je ervan?
pi_197051842
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien dat je jezelf aan het overtuigen bent maar mij niet zolang het geen 20 januari is :P
Maar waarom geloof je dan niet dat Biden dan president wordt? Die heeft ten slotte de verkiezingen gewonnen. En normaal gesproken wordt altijd de winnaar van de verkiezingen president.
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:32:43 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197052024
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Verkiezingsfraude gaat iedereen aan ongeacht op wie je hebt gestemd
Klopt..maar...
Men is 2 maand bezig geweest.
Wat men vond was 2 zaken, 1 false beschuldiging van een vrouw waarvan ze dachten dat ze voor haar dode man had gestemd!
En de 2e was een trumporter die daadwerkelijk fraude had gepleegd..

Dat is het.. meer is er niet.. 2 maanden en niks boven water of voor een rechtszaak verschenen.
Dan hebben we het Powell gedoe nog waarzelfs team Trump niks te maken mee wil hebben.

ondertussen is er gewoon BEVESTIGD, op meerdere manieren dat Biden op een eerlijke manier gewonnen heeft.als er miljoenen fraude was gepleegd, was dat in 2 maand wel boven water gekomen.

Nee we hebben er 2!!!

2!!!

Men komt er nog 1999.998 te kort om aan een miljoenen te komen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197052043
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:25 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Maar waarom geloof je dan niet dat Biden dan president wordt? Die heeft ten slotte de verkiezingen gewonnen. En normaal gesproken wordt altijd de winnaar van de verkiezingen president.
Dat is ook maar het enige wat niet uitgelegd kan worden, kleinigheidje.

Gewoon kwestie van "will it into existence." _O-
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:39:47 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197052255
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sinds de verkiezingen ben ik niet meer verrast. Alle pogingen van Team Trump om de verkiezingsuitslag te keren, zijn op niets uitgedraaid.

Maar toch ben jij ervan overtuigd dat Trump alsnog zijn tweede termijn veilig weet te stellen?
Ze houden zich nu ook angstig stil.
Trump heeft alleen de he wetsvoorstel waar voor de kerst nog een veto voor kwam goedgekeurd, zonder dat dit aangepast werd.
Weer paar dagen verneukt!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:43:45 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197052366
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is ook maar het enige wat niet uitgelegd kan worden, kleinigheidje.

Gewoon kwestie van "will it into existence." _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft niks met topic te maken!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197052689
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien dat je jezelf aan het overtuigen bent maar mij niet zolang het geen 20 januari is :P
Weet je wat het rare is.... niemand hoeft jou te overtuigen.

De werkelijkheid zal gewoon ook gebeuren terwijl jij blijft roepen 'dat het niet zo is' of ook als je heel hard blijft herhalen dat je 'mening' is dat trump gewonnen heeft...

de vrijheid van meningsuiting is natuurlijk een groot goed, maar betekent niet dat er een speciaal belang hangt aan het uitten van je mening, dat je de realiteit kunt veranderen, enkel door heel hard te roepen dat alles 'anders' is.

Wat bv de Trump-fans nu aan het doen lijkt een beetje op een Rituele Regendans...
een middel ter vorming en versterking van een gemeenschap, die hen vaak het idee geeft 'lekker samen een gezamelijk doel na te streven'... maar dat geen enkele relatie heeft tot een gehoopt effect, en ook niet het gestelde doel bereikt, maar vaak enkel een groepsritueel geworden is.


Soms kan het een zin hebben, vooral ter vorming en versterking van een groepsgevoel, maar er bestaat altijd een zeker gevaar dat mensen zo'n ritueel enkel gaan uitvoeren zonder er zelf nog bij na te denken, maar omdat het een gevoel van 'veiligheid' of 'geborgenheid' bied tegen een boze en kwade buitenwereld waar allemaal dingen gebeuren die niet overeenkomen met je mening over de wereld.
Dan wordt het ritueel een vlucht voor de werkelijkheid.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 29 december 2020 @ 12:16:53 #13
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197053206
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Weet je wat het rare is.... niemand hoeft jou te overtuigen.

De werkelijkheid zal gewoon ook gebeuren terwijl jij blijft roepen 'dat het niet zo is' of ook als je heel hard blijft herhalen dat je 'mening' is dat trump gewonnen heeft...

de vrijheid van meningsuiting is natuurlijk een groot goed, maar betekent niet dat er een speciaal belang hangt aan het uitten van je mening, dat je de realiteit kunt veranderen, enkel door heel hard te roepen dat alles 'anders' is.

Wat bv de Trump-fans nu aan het doen lijkt een beetje op een Rituele Regendans...
een middel ter vorming en versterking van een gemeenschap, die hen vaak het idee geeft 'lekker samen een gezamelijk doel na te streven'... maar dat geen enkele relatie heeft tot een gehoopt effect, en ook niet het gestelde doel bereikt, maar vaak enkel een groepsritueel geworden is.

Soms kan het een zin hebben, vooral ter vorming en versterking van een groepsgevoel, maar er bestaat altijd een zeker gevaar dat mensen zo'n ritueel enkel gaan uitvoeren zonder er zelf nog bij na te denken, maar omdat het een gevoel van 'veiligheid' of 'geborgenheid' bied tegen een boze en kwade buitenwereld waar allemaal dingen gebeuren die niet overeenkomen met je mening over de wereld.
Dan wordt het ritueel een vlucht voor de werkelijkheid.
De enige werkelijkheid is dat er op dit moment 1 legale president is en dat is TRUMP en die geeft niet op . Voor de rest kan ik ook allemaal gebreken bedenken bij de pro bidens maar dat ga ik niet doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197053297
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Summers het volgende:

[..]

De enige werkelijkheid is dat er op dit moment 1 legale president is en dat is TRUMP en die geeft niet op . Voor de rest kan ik ook allemaal gebreken bedenken bij de pro bidens maar dat ga ik niet doen .
Trump kan idd niet opgeven wat hij wil, en eindeloos door golf blijven spelen.

maar de verkiezigen heeft hij verloren en het resultaat is al officieel, ook de Joint Session zal deze op 6 januari bevestigen en automatisch zal dan trump zijn presidentschap eindigen.....

nogmaals daarvoor hoeft hij verder niks 'toe te geven' (waarmee hij ook kennelijk een onoverkomelijk probleem heeft, toegeven dat hij verloren heeft, kinderlijk bijna, alsof het noge en kleuter is die zijn speelgoed niet wil afgeven)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197053445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Summers het volgende:

[..]

De enige werkelijkheid is dat er op dit moment 1 legale president is en dat is TRUMP en die geeft niet op . Voor de rest kan ik ook allemaal gebreken bedenken bij de pro bidens maar dat ga ik niet doen .
De werkelijkheid is dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen, de uitslagen zijn gecertificeerd door de staten en hij volgende maand wordt ingezworen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197053456
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Summers het volgende:

[..]

De enige werkelijkheid is dat er op dit moment 1 legale president is en dat is TRUMP en die geeft niet op . Voor de rest kan ik ook allemaal gebreken bedenken bij de pro bidens maar dat ga ik niet doen .
Er is inderdaad één legale president. En die rol wordt 20 januari overgenomen door Joe Biden, die is vanaf dan de enige legale president. :D Hij kan wel niet opgeven die Trump, maar hij bereikt ook geen reet. Op 20 januari is het gewoon over, en als je zo overtuigd bent dat het niet zo is, waarom ga je de weddenschap dan niet aan?
  dinsdag 29 december 2020 @ 12:40:38 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197053825
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Summers het volgende:

[..]

De enige werkelijkheid is dat er op dit moment 1 legale president is en dat is TRUMP en die geeft niet op . Voor de rest kan ik ook allemaal gebreken bedenken bij de pro bidens maar dat ga ik niet doen .
Dat klopt inderdaad..
maar helaas voor jou veranderd dat in januari.

Nee schudden houd dat echt niet tegen..
Je kan wel proberen... enige wat het veroorzaakt is wat duizeligheid!

Als hij er btw een sokje voor steekt en een coup pleegt of een andere frats uit haalt is het ook geen LEGALE president meer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197054032
1 januari gaat het gebeuren, jongens.

twitter


Dan gaat Trump iets mededelen dat onze verbeelding te boven gaat iig. Kan alleen de bron niet echt achterhalen.

(En als het 1 januari niet gebeurt, dan op 6 januari, en als het op 6 januari niet gebeurt dan op <insert random date between 6 and 20 january> )
I´m back.
  dinsdag 29 december 2020 @ 12:49:35 #19
104963 ETA
European Travel Author
pi_197054040
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Summers het volgende:

[..]

De enige werkelijkheid is dat er op dit moment 1 legale president is en dat is TRUMP en die geeft niet op . Voor de rest kan ik ook allemaal gebreken bedenken bij de pro bidens maar dat ga ik niet doen .
prachtige strawman strategie in actie. Men brengt ineens een standpunt op dat lastig is te verdedigen, echter het standpunt is nooit opgebracht door de tegenstander.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  dinsdag 29 december 2020 @ 12:53:33 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197054161
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef ETA het volgende:

[..]

prachtige strawman strategie in actie. Men brengt ineens een standpunt op dat lastig is te verdedigen, echter het standpunt is nooit opgebracht door de tegenstander.
Je bedoeld de argumenten zoals " men wil zich veilig voelen " en meer van die fake internet psychologie onzin :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197054423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld de argumenten zoals " men wil zich veilig voelen " en meer van die fake internet psychologie onzin :')
Wat verwacht jij dan dat er nog gaat gebeuren tussen nu en 20 januari waardoor Biden geen president wordt?
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:07:14 #22
104963 ETA
European Travel Author
pi_197054560
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld de argumenten zoals " men wil zich veilig voelen " en meer van die fake internet psychologie onzin :')
Omdat jij het niet begrijpt. betekend niet dat het niet waar is.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:24:50 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197055106
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef ETA het volgende:

[..]

Omdat jij het niet begrijpt. betekend niet dat het niet waar is.
Als je ruzie zoekt moet je lekker verder gaan zoeken :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197055460
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
1 januari gaat het gebeuren, jongens.

[ twitter ]

Dan gaat Trump iets mededelen dat onze verbeelding te boven gaat iig.

Verbeelding te boven: Trump gaat een empathische nieuwjaarstoespraak geven. :D
pi_197055804
Wat gebeurt er eigenlijk als Biden voor de inauguratie komt te overlijden? Wordt Kamala dan gewoon geďnaugureerd?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_197055932
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je ruzie zoekt moet je lekker verder gaan zoeken :W
Heb je al een scenario bedacht waarbij Biden geen president wordt?
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:55:07 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197056001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:47 schreef Hallojo het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Biden voor de inauguratie komt te overlijden? Wordt Kamala dan gewoon geďnaugureerd?
goeie vraag :)
En als ik het goed heb, en hij overlijd na de stemming van de kiesmannen dan is het al voorbij en word de vice president aangesteld, daarvoor zitten er nog wat haakjes en ogen aan.
Dusmocht hij nu de pijp uit gaan heeft straks de vs een vrouwelijke president.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197056015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:47 schreef Hallojo het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Biden voor de inauguratie komt te overlijden? Wordt Kamala dan gewoon geďnaugureerd?
Dan mag de Democratische partij een kandidaat aanstellen en in de praktijk zal dat idd Kamala Harris zijn.

Edit: theguyver heeft gelijk, de kiesmannen hebben al gestemd, dus wordt het sowieso Harris bij een eventueel overlijden van Biden.
pi_197057824
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:02 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan dat er nog gaat gebeuren tussen nu en 20 januari waardoor Biden geen president wordt?
Hier krijg je geen antwoord op. Ze heeft namelijk geen flauw idee.

Het gaat gebeuren, dat is zeker, maar hoe? Magic dust, ofzo.
pi_197058803
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Hier krijg je geen antwoord op. Ze heeft namelijk geen flauw idee.

Het gaat gebeuren, dat is zeker, maar hoe? Magic dust, ofzo.
Kan er helemaal niks bedacht worden? Verklaren rechters de verkiezingen ongeldig? Is het bewijs zo overweldigend dat Biden zich terugtrekt? Komt het Amerikaanse volk in opstand?

Als je zo overtuigd bent dat Biden geen president wordt, zal je toch ook wel iets van een idee hebben hoe dat tot stand komt?
pi_197058929
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:21 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Kan er helemaal niks bedacht worden? Verklaren rechters de verkiezingen ongeldig? Is het bewijs zo overweldigend dat Biden zich terugtrekt? Komt het Amerikaanse volk in opstand?

Als je zo overtuigd bent dat Biden geen president wordt, zal je toch ook wel iets van een idee hebben hoe dat tot stand komt?
Ik heb het al 100 keer gevraagd. Volgens @4moreyears zou het op 23 december gebeuren, door Pence. Natuurlijk is er geen ene reet gebeurd, maar de volgende datum is 6 januari, dan gaan alle kansloze Trumpets naar het Capitol afreizen, om iets te doen. Wat, dat weten ze zelf ook nog niet helemaal.
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:49:34 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197059817
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Hier krijg je geen antwoord op. Ze heeft namelijk geen flauw idee.

Het gaat gebeuren, dat is zeker, maar hoe? Magic dust, ofzo.
Ik heb het beste idee , gewoon afwachten en kijken hoe het uitspeelt en alle ruis negeren :)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197059837
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb het beste idee , gewoon afwachten en kijken hoe het uitspeelt en alle ruis negeren :)
Landelijke presidentiële verkiezingen die gecertificeerd zijn ruis noemen. _O-
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:10:43 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197060531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb het al 100 keer gevraagd. Volgens @:4moreyears zou het op 23 december gebeuren, door Pence. Natuurlijk is er geen ene reet gebeurd, maar de volgende datum is 6 januari, dan gaan alle kansloze Trumpets naar het Capitol afreizen, om iets te doen. Wat, dat weten ze zelf ook nog niet helemaal.
Protesteren tegen fraude!

Dat is net zo iets als een like geven op Facebook tegen hongerige kindjes!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197061053
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:21 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Kan er helemaal niks bedacht worden? Verklaren rechters de verkiezingen ongeldig? Is het bewijs zo overweldigend dat Biden zich terugtrekt? Komt het Amerikaanse volk in opstand?

Als je zo overtuigd bent dat Biden geen president wordt, zal je toch ook wel iets van een idee hebben hoe dat tot stand komt?
De laatste stuiptrekking vermoed ik:

twitter


Niet dat het gaat werken of zo .... :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:38:24 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197061416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Summers het volgende:

[..]

De enige werkelijkheid is dat er op dit moment 1 legale president is en dat is TRUMP en die geeft niet op . Voor de rest kan ik ook allemaal gebreken bedenken bij de pro bidens maar dat ga ik niet doen .
Daar is hij natuurlijk keihard voor aan het strijden op de golfbaan ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197061458
Dat het niets zou gaan worden was natuurlijk al duidelijk vanaf het eerste moment. Er is amper concreet bewijs voor de vermeende fraude, dus dan sta je met lege handen eigenlijk.

Ik ben wel heel benieuwd wat de linksgeoriënteerde kliek in POL / AMV nu straks gaat doen als Trump van het politieke podium is verdwenen. Toch een redelijke groep mensen daar die nu een nieuwe hobby moeten zoeken en tevens een nieuwe boeman om al hun persoonlijke frustraties op te botvieren.
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:43:42 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197061579
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De laatste stuiptrekking vermoed ik:

[ twitter ]

Niet dat het gaat werken of zo .... :D
Nja trump roept zijn supporters op om dus daar na toe te gaan protesteren.
Wat uit de hand gaat lopen, puur omdat er veel randgebieden mee komen die gaan rellen en misschien wel het capital willen bestormen.
Ik twijfel er niet over dat dit erger gaat escaleren dan die van 23 dec, waarom dit is het laatste inimini 0,0000001% waterpaskansje wat ze nog hebben.
Dus er op of er onder, en anders met geweld!

(gaat alvast naar de winkel voor een nieuwe bak popcorn)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:59:25 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197062138
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:40 schreef Dejannn het volgende:
Dat het niets zou gaan worden was natuurlijk al duidelijk vanaf het eerste moment. Er is amper concreet bewijs voor de vermeende fraude, dus dan sta je met lege handen eigenlijk.

Ik ben wel heel benieuwd wat de linksgeoriënteerde kliek in POL / AMV nu straks gaat doen als Trump van het politieke podium is verdwenen. Toch een redelijke groep mensen daar die nu een nieuwe hobby moeten zoeken en tevens een nieuwe boeman om al hun persoonlijke frustraties op te botvieren.
Je eerste zin geeft al aan wat voor klootzak Trump is, die blijkbaar een gevaar is voor de democratie. Hij schreeuwt altijd maar wat, maar kritiek erop hebben is volgens jou gelijk een linkse kliek. Als je de dingen roept die Trump roept, is het totaal niet gek dat daar kritiek op komt. Dat er dan een groepje is die hem blijft toejuichen (en zelfs opkomen zogenaamd voor 'we the people', terwijl je in Nederland woont) is uiterst raar. Het is dan ook precies die groep die met fake news de boel komt frustreren. Idioten bleven maar net doen alsof er fraude was, zonder enige aanleiding. Dat doe je maar in BNW.

Trump: A
Media: Trump zegt A
Trump Supporters: Waarom altijd negatief in het nieuws???
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197063010
https://amp.washingtontim(...)a-coverage-will-cha/

Kijk eens de onpartijdige en betrouwbare media zeggen doodleuk dat ze deze administratie anders gaan behandelen. Weg met de fact-checks en de volgens velen hier scherpe relevante vragen. Ik ben maar wat blij dat de media hun geloofwaardigheid voor een groot deel verloren hebben, dit zou zomaar eens het laatste zetje kunnen zijn.
pi_197063127
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:40 schreef Dejannn het volgende:
Dat het niets zou gaan worden was natuurlijk al duidelijk vanaf het eerste moment. Er is amper concreet bewijs voor de vermeende fraude, dus dan sta je met lege handen eigenlijk.

Ik ben wel heel benieuwd wat de linksgeoriënteerde kliek in POL / AMV nu straks gaat doen als Trump van het politieke podium is verdwenen. Toch een redelijke groep mensen daar die nu een nieuwe hobby moeten zoeken en tevens een nieuwe boeman om al hun persoonlijke frustraties op te botvieren.
De politieke links/rechts-termen hebben hun waarde totaal verloren en lijken momenteel soms ongekeerd tov hetgeen deze termen van origine zouden moeten vertegenwoordigen.
En dan nog.... Het hele links / rechts gekakel is een manier om populisme te creëren maar allerminst om duidelijkheid in standpunten te groeperen alhoewel die termen daar ooit wel bedoelt voor schenen te zijn (maar wie dat ooit heeft verzonnen)!?
Het volk gaat er makkelijk in mee.
pi_197063215
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:40 schreef Dejannn het volgende:
Dat het niets zou gaan worden was natuurlijk al duidelijk vanaf het eerste moment. Er is amper concreet bewijs voor de vermeende fraude, dus dan sta je met lege handen eigenlijk.

Ik ben wel heel benieuwd wat de linksgeoriënteerde kliek in POL / AMV nu straks gaat doen als Trump van het politieke podium is verdwenen. Toch een redelijke groep mensen daar die nu een nieuwe hobby moeten zoeken en tevens een nieuwe boeman om al hun persoonlijke frustraties op te botvieren.
Hetzelfde wat ze altijd doen, klagen over Trump.
pi_197063336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je eerste zin geeft al aan wat voor klootzak Trump is, die blijkbaar een gevaar is voor de democratie. Hij schreeuwt altijd maar wat, maar kritiek erop hebben is volgens jou gelijk een linkse kliek. Als je de dingen roept die Trump roept, is het totaal niet gek dat daar kritiek op komt. Dat er dan een groepje is die hem blijft toejuichen (en zelfs opkomen zogenaamd voor 'we the people', terwijl je in Nederland woont) is uiterst raar. Het is dan ook precies die groep die met fake news de boel komt frustreren. Idioten bleven maar net doen alsof er fraude was, zonder enige aanleiding. Dat doe je maar in BNW.

Trump: A
Media: Trump zegt A
Trump Supporters: Waarom altijd negatief in het nieuws???
Trump is zeer ongeschikt voor de politiek. Een "klootzak" en een "gevaar voor de democratie" zeg meer over jouw persoonlijke voorkeuren.

En betreffende dat laatste: Nee hoor, media heeft vanaf moment één dit vuurtje zitten opstoken, en dat hadden ze ook gedaan met een andere Republikeinse kandidaat, en dan zullen ze ook doen met de volgende Republikeinse kandidaat. Het gaat er de mainstream media namelijk om, dat iedereen die het niet eens is met hun politieke visie (links en progressief) zwart wordt gemaakt. Zo hoop men de gemiddelde lezer (en kiezer) te beďnvloeden. En met Trump had de media daar een perfect persoon voor, iemand die geen blad voor de mond neemt en de meeste bizarre en vrij grove dingen weet uit te kramen.

En over fake news gesproken, hoe zit het eigenlijk met de Russen die de verkiezingen vier jaar geleden zouden hebben gestolen? Of al die vermeende "voter suppression" die altijd naar voren wordt gehaald als iets niet in het voordeel van de Democraten uit blijkt te vallen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:26 schreef Chivaz het volgende:
https://amp.washingtontim(...)a-coverage-will-cha/

Kijk eens de onpartijdige en betrouwbare media zeggen doodleuk dat ze deze administratie anders gaan behandelen. Weg met de fact-checks en de volgens velen hier scherpe relevante vragen. Ik ben maar wat blij dat de media hun geloofwaardigheid voor een groot deel verloren hebben, dit zou zomaar eens het laatste zetje kunnen zijn.
Brrr, wat is dat toch een serpent. Maar uiteraard zal het narratief van de media nu veranderen. De Democraten zijn immers de heilige partij in de VS, de partij die eigenlijk niet bekritiseerd mag worden. De partij die het écht het beste voor heeft met het land. Dit in tegenstelling tot die duivelse Republikeinen.
pi_197063337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hetzelfde wat ze altijd doen, klagen over Trump.
Wat vind jij er nou van dat je grote held gratie heeft verleend aan die moordenaars van Blackwater?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197063545
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:26 schreef Chivaz het volgende:
https://amp.washingtontim(...)a-coverage-will-cha/

Kijk eens de onpartijdige en betrouwbare media zeggen doodleuk dat ze deze administratie anders gaan behandelen. Weg met de fact-checks en de volgens velen hier scherpe relevante vragen. Ik ben maar wat blij dat de media hun geloofwaardigheid voor een groot deel verloren hebben, dit zou zomaar eens het laatste zetje kunnen zijn.
Zo gek zijn die uitspraken nou ook weer niet.

quote:
Meanwhile, Mr. Tapper, CNN’s chief Washington correspondent, toldCNN host Brian Stelter during “Reliable Sources” Sunday night that he doesn’t expect to have to dedicate as much time aggressively fact-checking the Biden administration as much as he did for Mr. Trump.
Ik acht de kans ook groot dat het minder tijd en energie kost om Biden te fact-checken. Trump is immers een leugenmachine, die geen twee zinnen kan uitspreken zonder minstens drie keer te liegen.

Biden staat niet bekend om zijn vele gelieg. Al moet zijn regering natuurlijk ook gewoon worden gefact-checked.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197063758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
Al moet zijn regering natuurlijk ook gewoon worden gefact-checked.
Hoezo dat dan weer? Voor de show? Bij de Democraten weet je toch per definitie dat het goed zit O+. En anders geven de "fact-checkers" er nog wel een dusdanige draai aan.
pi_197064017
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:47 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hoezo dat dan weer? Voor de show? Bij de Democraten weet je toch per definitie dat het goed zit O+. En anders geven de "fact-checkers" er nog wel een dusdanige draai aan.
Hoe kan dit bericht dan nu opeens bij de vooringenomen linkse volkskrant staan die in je gefantaseerde projectie van media niet zouden factchecken of democraten uit het vuur zouden houden. :D

Joe Biden doet een ‘Halbe-Zijlstraatje’: verzint ontmoeting in Moskou
pi_197064086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij er nou van dat je grote held gratie heeft verleend aan die moordenaars van Blackwater?
Wat weet jij van die zaak? Had laatst nog een artikel gelezen over wat er precies allemaal was gebeurt. De zaak was niet zo helder dat die blackwater lui koelbloedige moordenaars genoemd kunnen worden.
pi_197064123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat weet jij van die zaak? Had laatst nog een artikel gelezen over wat er precies allemaal was gebeurt. De zaak was niet zo helder dat die blackwater lui koelbloedige moordenaars genoemd kunnen worden.
Dat jij dubieze artikelen leest die waarheden verdraaien verbaas ik me niet over. :D
pi_197064141
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo gek zijn die uitspraken nou ook weer niet.
[..]

Ik acht de kans ook groot dat het minder tijd en energie kost om Biden te fact-checken. Trump is immers een leugenmachine, die geen twee zinnen kan uitspreken zonder minstens drie keer te liegen.

Biden staat niet bekend om zijn vele gelieg. Al moet zijn regering natuurlijk ook gewoon worden gefact-checked.
Ik vind dat nogal een statement, maar goed we zullen zien of Biden met leugens kan wegkomen. Ik gok uiteraard van wel aangezien de media flink hun best hebben gedaan om hem zoveel mogelijk uit de wind te houden tijdens de verkiezingen.
pi_197064185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat jij dubieze artikelen leest die waarheden verdraaien verbaas ik me niet over. :D
En wat weet jij van die zaak? Wat vind je er van dat Irakeze getuigen werden geďntimideerd en dat de Amerikanen flink werden gehinderd in hun onderzoek?
pi_197064531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En wat weet jij van die zaak? Wat vind je er van dat Irakeze getuigen werden geďntimideerd en dat de Amerikanen flink werden gehinderd in hun onderzoek?
Welk artikel waar heb je het over.

Volgens wikipedia heeft ook de fbi gewoon de zaak onderzocht en heeft men het niet over de bijzaken die jij er er bijhaalt om een massamoord door een private oorlogspartij goed te praten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nisour_Square_massacre?wprov=sfla1
pi_197064707
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat weet jij van die zaak? Had laatst nog een artikel gelezen over wat er precies allemaal was gebeurt. De zaak was niet zo helder dat die blackwater lui koelbloedige moordenaars genoemd kunnen worden.
Kun je dat artikel hier delen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 29 december 2020 @ 19:09:47 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197066224
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Trump is zeer ongeschikt voor de politiek. Een "klootzak" en een "gevaar voor de democratie" zeg meer over jouw persoonlijke voorkeuren.

En betreffende dat laatste: Nee hoor, media heeft vanaf moment één dit vuurtje zitten opstoken, en dat hadden ze ook gedaan met een andere Republikeinse kandidaat, en dan zullen ze ook doen met de volgende Republikeinse kandidaat. Het gaat er de mainstream media namelijk om, dat iedereen die het niet eens is met hun politieke visie (links en progressief) zwart wordt gemaakt. Zo hoop men de gemiddelde lezer (en kiezer) te beďnvloeden. En met Trump had de media daar een perfect persoon voor, iemand die geen blad voor de mond neemt en de meeste bizarre en vrij grove dingen weet uit te kramen.

En over fake news gesproken, hoe zit het eigenlijk met de Russen die de verkiezingen vier jaar geleden zouden hebben gestolen? Of al die vermeende "voter suppression" die altijd naar voren wordt gehaald als iets niet in het voordeel van de Democraten uit blijkt te vallen?
[..]

Brrr, wat is dat toch een serpent. Maar uiteraard zal het narratief van de media nu veranderen. De Democraten zijn immers de heilige partij in de VS, de partij die eigenlijk niet bekritiseerd mag worden. De partij die het écht het beste voor heeft met het land. Dit in tegenstelling tot die duivelse Republikeinen.
Trump heeft dan ook vanaf moment één de meest idiote dingen gezegd en gedaan, niet gek dus.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 december 2020 @ 19:16:34 #55
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197066450
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Trump is zeer ongeschikt voor de politiek. Een "klootzak" en een "gevaar voor de democratie" zeg meer over jouw persoonlijke voorkeuren.
Iemand die miljoenen mensen laat geloven dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen zou je niet een gevaar voor de democratie noemen?
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:12:35 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197068353
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Trump is zeer ongeschikt voor de politiek. Een "klootzak" en een "gevaar voor de democratie" zeg meer over jouw persoonlijke voorkeuren.

En betreffende dat laatste: Nee hoor, media heeft vanaf moment één dit vuurtje zitten opstoken, en dat hadden ze ook gedaan met een andere Republikeinse kandidaat, en dan zullen ze ook doen met de volgende Republikeinse kandidaat. Het gaat er de mainstream media namelijk om, dat iedereen die het niet eens is met hun politieke visie (links en progressief) zwart wordt gemaakt. Zo hoop men de gemiddelde lezer (en kiezer) te beďnvloeden. En met Trump had de media daar een perfect persoon voor, iemand die geen blad voor de mond neemt en de meeste bizarre en vrij grove dingen weet uit te kramen.

En over fake news gesproken, hoe zit het eigenlijk met de Russen die de verkiezingen vier jaar geleden zouden hebben gestolen? Of al die vermeende "voter suppression" die altijd naar voren wordt gehaald als iets niet in het voordeel van de Democraten uit blijkt te vallen?
[..]

Brrr, wat is dat toch een serpent. Maar uiteraard zal het narratief van de media nu veranderen. De Democraten zijn immers de heilige partij in de VS, de partij die eigenlijk niet bekritiseerd mag worden. De partij die het écht het beste voor heeft met het land. Dit in tegenstelling tot die duivelse Republikeinen.
Meh als die persoon gewoon doet wat een president hoort te doen, geen debiele dingen in de media rondgooien en niet gedraagt als een lokale dorpsgek, dan valt dat reuze mee.
Natuurlijk is het altijd grappig als zoiemand een blunder maakt, Bush was er zo een maar dat was tenminste iemand zich als een president gedroeg. Ja hij had zo zijn fratsen maar dat verbleekt bij Trump.
Al was ik niet met zijn beleid eens.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:12:44 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197068361
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
1 januari gaat het gebeuren, jongens.

[ twitter ]

Dan gaat Trump iets mededelen dat onze verbeelding te boven gaat iig. Kan alleen de bron niet echt achterhalen.

(En als het 1 januari niet gebeurt, dan op 6 januari, en als het op 6 januari niet gebeurt dan op <insert random date between 6 and 20 january> )
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:17:20 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197068524
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal een statement, maar goed we zullen zien of Biden met leugens kan wegkomen. Ik gok uiteraard van wel aangezien de media flink hun best hebben gedaan om hem zoveel mogelijk uit de wind te houden tijdens de verkiezingen.
Biden heeft zich ook al behoorlijk wat fratsen uitgehaald en versprekingen en blunders, maar zelfs al tel je dat allemaal bij elkaar op, dan kan je zijn hele politieke carričre naast jaar 1 van Trump leggen en dan nog valt Biden in het niet.
Nou ben ik ook echt geen fan van Biden,maar zelfs een Sesamstraat figuur is een betere president dan Trump!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:18:46 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197068579
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:12 schreef Summers het volgende:

[..]

[ twitter ]
The biggest thing!
Wow..
Mild shock!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197069251
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:12 schreef Summers het volgende:

[..]

[ twitter ]
Zullen we maar de HELE quote doen? Gewoon voor de context misschien wel handig? Hint: dit ging over 'medical billing' en hij beloofde weer eens gebakken lucht zoals gewoonlijk

quote:
We will end surprise medical billing, require the biggest thing that nobody even knows about and it’s all signed and it goes into effect on January 1st. You better make sure I win. Can you imagine? This is going to be the biggest thing and nobody understands what it is. You’ll figure it out. Price transparency. Did they fight me on that one. January 1st. And further reduce health insurance premiums and the cost of prescription drugs at a level like you’ve never seen before. I’ve already signed it. Favored Nations. The drug companies are not happy, I will tell you.

Bron
Het is wel een mooi voorbeeld hoe eenvoudig mensen te misleiden zijn -O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 22:21:38 (Niet persoonlijk worden) ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197071133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:12 schreef Summers het volgende:

[..]

[ twitter ]
Maar wanneer heeft hij dit gezegd? Onlangs of vorig jaar?
  dinsdag 29 december 2020 @ 21:19:17 #62
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197071217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Maar wanneer heeft hij dit gezegd? Onlangs of vorig jaar?
Ik denk bij 1 van zijn rallys maar degene die het heeft gepost zegt dus over 3 dagen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197071317
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Maar wanneer heeft hij dit gezegd? Onlangs of vorig jaar?
Zoals in de link te zien is die ik postte was dit een geverknipte uitspraak uit een rally van Trump in Freeland (Michigan) van !0 september jl.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 december 2020 @ 21:30:50 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197071781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Als ik 1 ding in bnw heb geleerd is dat gedebunkt van alles en niks kan betekenen zelfs : ' ik wil niet aan het idee dus ik ga overal tegenin "
Hoe denk je dat Trump aan de macht zal blijven?

De opties liggen op tafel.
Er is nog 1 legale mogelijkheid.
En verder ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197071990
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoe denk je dat Trump aan de macht zal blijven?

De opties liggen op tafel.
Er is nog 1 legale mogelijkheid.
En verder ...
Is er nog een legale mogelijkheid dan? :?
pi_197073964
Weer een aantal post weg. Speel de bal. Thanks
  dinsdag 29 december 2020 @ 22:36:32 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197074529
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Is er nog een legale mogelijkheid dan? :?
Ja, 6 januari Is de officiële bevestiging door het Congres.

En het hele congres geeft als 1 stem op dat Trump heeft gewonnen.
Oftewel ze verklaren de hele verkiezingen onwettig iets in die geest.

Aka instant burgeroorlog!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197075176
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja, 6 januari Is de officiële bevestiging door het Congres.

En het hele congres geeft als 1 stem op dat Trump heeft gewonnen.
Oftewel ze verklaren de hele verkiezingen onwettig iets in die geest.

Aka instant burgeroorlog!
Dat is niet legaal, het congres moet simpelweg de stemmen tellen.
  dinsdag 29 december 2020 @ 22:59:02 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197075580
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is niet legaal, het congres moet simpelweg de stemmen tellen.
Klopt, en als ik het goed heb ongeldig verklaren.

Nja ben geen expert op dat gebied.
Maar niet 1 maar allemaal moeten ze dat unaniem aangeven.
Aangezien er zowel republikeinen als democraten in dat congres zitten.
Acht ik de kans groter dat op 1 januari door Trump bekend word gemaakt dat hij president word van Mexico!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197078346
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zoals in de link te zien is die ik postte was dit een geverknipte uitspraak uit een rally van Trump in Freeland (Michigan) van !0 september jl.
Ik kan die informatie niet uit die link halen.
Ook dat je aangeeft dat het om een "verknipte" uitspraak gaat doet mij vermoeden dat je er meer over weet dan ik.
Trump heeft dus eigenlijk ooit wat geroepen over een specifieke datum terwijl de verkiezingsuitslag nog helemaal nergens bekend was. Dus het filmpje past niet helemaal in de huidige context lijkt me.
Trump beweert daarnaast wel dat hetgeen op 1 januari geopenbaard wordt wel het voorstellingsvermogen van velen te boven gaat, iets wat zo spannend is en waarvoor die specifieke datum wordt genoemd is dan vast en zeker ook niet gebonden aan de voortgang van zaken die vanaf t moment van uitspreken tot nu hebben plaatsgevonden.

Dus ik ben benieuwd wat hetgeen dan is.
Of is deze uitspraak in dit filmpje inderdaad op een dusdanige uit zijn verband getrokken dat mensen hierin iets zien wat er nooit gaat komen?
  woensdag 30 december 2020 @ 00:05:46 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197078675
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, en als ik het goed heb ongeldig verklaren.

Nja ben geen expert op dat gebied.
Maar niet 1 maar allemaal moeten ze dat unaniem aangeven.
Aangezien er zowel republikeinen als democraten in dat congres zitten.
Acht ik de kans groter dat op 1 januari door Trump bekend word gemaakt dat hij president word van Mexico!
Ja als beide kamers met een meerderheid voor stemmen kunnen ze de kiesmannen van een staat niet tellen. Kleine kans dat dat gaat gebeuren ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197079531
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik kan die informatie niet uit die link halen.
Ook dat je aangeeft dat het om een "verknipte" uitspraak gaat doet mij vermoeden dat je er meer over weet dan ik.
Trump heeft dus eigenlijk ooit wat geroepen over een specifieke datum terwijl de verkiezingsuitslag nog helemaal nergens bekend was. Dus het filmpje past niet helemaal in de huidige context lijkt me.
Trump beweert daarnaast wel dat hetgeen op 1 januari geopenbaard wordt wel het voorstellingsvermogen van velen te boven gaat, iets wat zo spannend is en waarvoor die specifieke datum wordt genoemd is dan vast en zeker ook niet gebonden aan de voortgang van zaken die vanaf t moment van uitspreken tot nu hebben plaatsgevonden.

Dus ik ben benieuwd wat hetgeen dan is.
Of is deze uitspraak in dit filmpje inderdaad op een dusdanige uit zijn verband getrokken dat mensen hierin iets zien wat er nooit gaat komen?
Die uitspraak is letterlijk uit die rally die ik postte (Bron) geknipt. Die tekst is te vinden in dat transcript op 01:19:20. De beelden van de rally zelf zijn ook vast wel ergens te vinden nog.

Het klopt dat het niets met de situatie van nu te maken heeft idd maar als iemand zo'n tweetje op dit moment post trekken mensen al snel de hele verkeerde conclusie daaruit.

Oh de beelden staan er zelfs bij:


Kan je vergelijken met deze beelden:

twitter


Edit: de tijd klopt niet helemaal zie ik, je moet op ~ 01:15:40 zijn ;)

Voor de duidelijkheid een samenvatting :D

Op 10 september zegt Trump tijdens een rally in Michigan dat hij 'surprise medical billing' aan banden heeft gelegd, doet nog wat loze beloftes mbt de gezondheidszorg (wat hij al heel lang doet), kondigt aan dat hij daar al een akkoord van getekend heeft dat 1 januari ingaat en dat ze dus beter maar op hem kunnen stemmen bij de verkiezingen in november.

Kortom: dat tweetje met een heel kort fragment uit die rally wordt nu (29 dec) zonder enige context opzettelijk gepost om de indruk te wekken dat er per 1 januari iets groots staat te gebeuren mbt zijn herverkiezing. Niet dus ... :N

Typisch gevalletje van FAKE NEWS :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 30-12-2020 07:42:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197081421
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197099376
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En wat weet jij van die zaak? Wat vind je er van dat Irakeze getuigen werden geďntimideerd en dat de Amerikanen flink werden gehinderd in hun onderzoek?
Artikel al gevonden? Ben oprecht benieuwd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197099671
Och och och... wat zijn ze toch aan het prutsen in Georgia...

Allemaal fraude gevallen...
pi_197100168
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Bocaj het volgende:
Och och och... wat zijn ze toch aan het prutsen in Georgia...

Allemaal fraude gevallen...
Allemaal vermeende fraudegevallen :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197100373
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Allemaal vermeende fraudegevallen :{w
Hahaha, nee hoor! Ze zijn er weer gloeiend bij!
pi_197100895
Ik vraag me al een tijdje iets af.

Wat zien die zogenaamd "nuchtere" mensen nu eigenlijk in zo'n figuur als Joe Biden?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_197101280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vraag me al een tijdje iets af.

Wat zien die zogenaamd "nuchtere" mensen nu eigenlijk in zo'n figuur als Joe Biden?
Weet je wat? Volgens hen is alles beter dan Trump!
pi_197101392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vraag me al een tijdje iets af.

Wat zien die zogenaamd "nuchtere" mensen nu eigenlijk in zo'n figuur als Joe Biden?
Namen en rugnummers?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197101583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vraag me al een tijdje iets af.

Wat zien die zogenaamd "nuchtere" mensen nu eigenlijk in zo'n figuur als Joe Biden?
Dat zou je aan die Amerikanen moeten vragen die op hem gestemd hebben. Al denk ik dat de meesten op Biden gestemd hebben omdat ze geen Trump meer willen. Dus in hun ogen hebben ze voor de minst slechte optie gekozen.🤷♀
ROBODEMONS..................|:(
pi_197102140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Bocaj het volgende:
Och och och... wat zijn ze toch aan het prutsen in Georgia...

Allemaal fraude gevallen...
Verder hier...

pi_197102635
Ik durf hem wel aan, na het zien van de testimoniums in Georgia, Joe Biden gaat hem niet winnen! :N
Rudy Giuliani is aardig in vorm! :Y "Do the Right Thing!" zegt hij tegen de Senaat.
pi_197103106
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:38 schreef Bocaj het volgende:
Ik durf hem wel aan, na het zien van de testimoniums in Georgia, Joe Biden gaat hem niet winnen! :N
Rudy Giuliani is aardig in vorm! :Y "Do the Right Thing!" zegt hij tegen de Senaat.
Nope dit gaat 'm ook echt niet worden. Gewoon meer van hetzelfde: vermoedens maar geen bewijzen van fraude.

Met fragmentjes in draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197103279
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:51 schreef Kijkertje het volgende:
Gewoon meer van hetzelfde: vermoedens maar geen bewijzen van fraude.
Hoe kun je dat nou zeggen...
Ze leveren tig bewijzen aan...
pi_197103677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zeggen...
Ze leveren tig bewijzen aan...
Nee die zijn er niet. Er zijn wel getuigen die menen 'verdachte' zaken te hebben waargenomen maar blijkbaar de procedures niet begrijpen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197103849
quote:
85s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee die zijn er niet. Er zijn wel getuigen die menen 'verdachte' zaken te hebben waargenomen maar blijkbaar de procedures niet begrijpen.
Ben het er niet mee eens.
Maar ik ga jou toch niet overtuigen...

Georgia moet nu eens een onderzoek gaan instellen!
En na aanhoren en de reacties van de senaatleden dan kan ik niet anders concluderen...
Maar je weet het toch nooit... vreemde tijden... vreemde machten...
  Moderator woensdag 30 december 2020 @ 19:46:02 #88
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197105487
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:57 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Weet je wat? Volgens hen is alles beter dan Trump!
Dat klopt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 30 december 2020 @ 19:46:34 #89
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197105510
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ben het er niet mee eens.
Maar ik ga jou toch niet overtuigen...

Georgia moet nu eens een onderzoek gaan instellen!
En na aanhoren en de reacties van de senaatleden dan kan ik niet anders concluderen...
Maar je weet het toch nooit... vreemde tijden... vreemde machten...
Dat is gebeurd. Geen fraude te bekennen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197106024
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is gebeurd. Geen fraude te bekennen.
Nou in de verhoren hoor ik toch andere zaken...
pi_197107075
Ha, nu gaan ze toch onderzoek plegen in Georgia, ik meen gehoord te hebben Fulton County...
pi_197107938
https://twitter.com/disclosetv/status/1344352357136654338

Hmm iets in mij zegt dat het niet zo handig is om een stemkastje aan een draadloos netwerk te hangen...
pi_197108785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef Sponsje88 het volgende:
https://twitter.com/disclosetv/status/1344352357136654338

Hmm iets in mij zegt dat het niet zo handig is om een stemkastje aan een draadloos netwerk te hangen...
Zeker niet! :D
pi_197110243
Zit Rudy G weer van die dronken praat uit te slaan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197110875
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:20 schreef xpompompomx het volgende:
Zit Rudy G weer van die dronken praat uit te slaan?
Zeg pompom, "If you can't say something nice, don't say nothing at all." ;)
  woensdag 30 december 2020 @ 21:47:36 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197111558
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nou in de verhoren hoor ik toch andere zaken...
Tegenover een rechter durven ze het niet aan. Rara waarom is dat ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 december 2020 @ 22:18:01 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197113199
quote:
Prima naar de rechtbank er mee!
Die kunnen er wat aan doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 december 2020 @ 22:28:56 #99
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197113780
Is dit niet onder ede, dan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 30 december 2020 @ 22:54:26 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197115194
Trump is de beste Golfer ter wereld.
Hij zit vaker op de golfbaan dan menig professional.

Is dit voldoende bewijs dat hij de beste Golfer ter wereld is?

Of zou hij dit eerst moeten aantonen door middel van een score?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197125980
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef theguyver het volgende:
Trump is de beste Golfer ter wereld.
Hij zit vaker op de golfbaan dan menig professional.

Is dit voldoende bewijs dat hij de beste Golfer ter wereld is?

Of zou hij dit eerst moeten aantonen door middel van een score?
Trump en golfing, ja, dat is weer een ander hoofdstuk.
Sportswriter Rick Reilly heeft er een boek over geschreven en ging op een promotietour voor dat boek en enfin, oordeel zelf, die man kan daar leuk over vertellen.

I´m back.
pi_197126571
Overigens nieuwe LegalEagle:

I´m back.
  donderdag 31 december 2020 @ 10:50:15 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197127236
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens nieuwe LegalEagle:

Die is goed pissed ja, en terecht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197127321
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die is goed pissed ja, en terecht.
Aantasting van de fundamenten van de rule of law, de rechtsstaat. En wat hij als laatste mededeelt. Als dit soort praktijken niet op eoa manier door een nieuwe regering aan banden wordt gelegd dan wordt het in de toekomst alleen maar erger.
I´m back.
pi_197127882
Laatste dingetje dan ga ik op oliebollenjacht: verhaal over hoe iemand (in dit geval René Dercksen PVV gemeenteraadslid in Utrecht, voormalig Provinciale Statenlid en - Eerste Kamerlid) in de complotheoriefuik liep, verteld door een oude schoolkameraad van hem.

Terugblik op 2020: Hoe een Rotterdamse schoolgenoot middenin een complot belandde
I´m back.
  donderdag 31 december 2020 @ 11:30:38 #106
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197128250
Sidney Powell on Rush Limbaugh Show: “This Was a Masterful Machiavellian Scheme”

https://www.waynedupree.com/2020/12/sidney-powell-rush-limbaugh/

quote:
The deeper we get into the sludge and muck of the 2020 election, the more obvious it is that this was a really well-thought-out plan that was not slapped together at the last minute.

That’s exactly what Sidney Powell discussed in an appearance on Rush Limbaugh’s show yesterday.

Sidney, who has jumped into the deep end of the election pool, nailed it when she said this was a “masterful Machiavellian scheme.”

“The very night of the election many people saw something that they had never seen before in the history of our elections. They saw votes being changed on

2/ the screen in front of them, going from President @realDonaldTrump to @JoeBiden. On top of that, the morning after the election, even that night, the voting stopped. They stopped counting in multiple districts at the same time before the vote got to 270 electors for President

3/ Trump. That’s never happened before. The only time votes have ever stopped being counted in this country on election night was when the Broward County problem developed over the Hanging Chad’s in one county in FL. So for FIVE states to stop counting on election night is

4/ absolutely UNPRECEDENTED. And they did it because the vote count for the electoral college was about to hit [+ go over] 270 for President @realDonaldTrump, because of the massive outpouring of votes for him that night.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 31 december 2020 @ 12:31:59 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197129884
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:30 schreef Summers het volgende:
Sidney Powell on Rush Limbaugh Show: “This Was a Masterful Machiavellian Scheme”

https://www.waynedupree.com/2020/12/sidney-powell-rush-limbaugh/
[..]

Wat gek!
Er was al meer dan zat bewijs, want dat hadden ze een paar dagen na de verkiezingen al gevonden, dus zo gerafineerd was het allemaal niet.

Toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197130324
Trump terug naar Washington, Pence cancelt reis naar Israël...

twitter
I´m back.
  donderdag 31 december 2020 @ 13:08:05 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197130822
Duh het is niet verantwoord om ChinaJoe geheime informatie te geven .

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 31 december 2020 @ 13:09:59 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197130870
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat gek!
Er was al meer dan zat bewijs, want dat hadden ze een paar dagen na de verkiezingen al gevonden, dus zo gerafineerd was het allemaal niet.

Toch?
Kom op zeg in de liveuitzending verdwenen er stemmen voor Trump en gingen naar Biden . Daar waren al zoveel getuigen van .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 31 december 2020 @ 13:25:41 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197131256
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Kom op zeg in de liveuitzending verdwenen er stemmen voor Trump en gingen naar Biden . Daar waren al zoveel getuigen van .
Daar heb je vast een filmpje van :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 31 december 2020 @ 13:30:27 #112
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197131403
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daar heb je vast een filmpje van :)
Daar is zeker een filmpje van als ik het tegenkom post ik het
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197131485
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:08 schreef Summers het volgende:
Duh het is niet verantwoord om ChinaJoe geheime informatie te geven .

[ twitter ]
Hoe je tot deze conclusie komt is me een raadsel.
  donderdag 31 december 2020 @ 13:38:36 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197131664
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar is zeker een filmpje van als ik het tegenkom post ik het
Thx want we zijn 8 weken verder, en pas 8 weken later komt het naar buiten dat dit live op tv te zien was.
Als dit zo is, waarom is dat nooit eerder naar voren gekomen, van KIJK wat er gebeurde, want wat men liet zien waren grafiekjes etc..

Maar als het op tv was, dan kan je jou onderschrift dus in de prullenbak gooien nietwaar!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 31 december 2020 @ 13:48:53 #115
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_197131932
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Kom op zeg in de liveuitzending verdwenen er stemmen voor Trump en gingen naar Biden . Daar waren al zoveel getuigen van .
Vind het best erg ( understatement ), pronken met andermans veren, door de corruptie in het 'tellen' van de stemmen...
pi_197132469
quote:
3s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Thx want we zijn 8 weken verder, en pas 8 weken later komt het naar buiten dat dit live op tv te zien was.
Als dit zo is, waarom is dat nooit eerder naar voren gekomen, van KIJK wat er gebeurde, want wat men liet zien waren grafiekjes etc..

Maar als het op tv was, dan kan je jou onderschrift dus in de prullenbak gooien nietwaar!
Lurker hier. Ik heb het live gezien. Filmpje na de klik: https://streamable.com/nrmdge

Ik ben hier niet om mensen te overtuigen en ga met niemand in discussie.
Jawel!
pi_197133509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:14 schreef Begieltie het volgende:

[..]

Lurker hier. Ik heb het live gezien. Filmpje na de klik: https://streamable.com/nrmdge

Ik ben hier niet om mensen te overtuigen en ga met niemand in discussie.
Wat doe je hier dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 31 december 2020 @ 14:55:13 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197133586
eh.... voor de fade black klikt hij de county aan.
en dan zie je de tellingen van de county.
ik zie nergens dat er een flip van aantallen zijn dat trump naar minder gaat en die bij biden opkomen
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197133895
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:14 schreef Begieltie het volgende:

[..]

Lurker hier. Ik heb het live gezien. Filmpje na de klik: https://streamable.com/nrmdge

Ik ben hier niet om mensen te overtuigen en ga met niemand in discussie.
Ik heb dat filmpje meerdere keren zitten kijken en bestuderen, maar kan iemand aanwijzen op welk tijdstip Trump stemmen verliest. :?
ROBODEMONS..................|:(
pi_197134407
Is dat niet die plotse sprong van Biden in Wisconsin die al anderhalve maand geleden debunked is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 31 december 2020 @ 15:36:12 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197134638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Is dat niet die plotse sprong van Biden in Wisconsin die al anderhalve maand geleden debunked is?
Zou goed kunnen ik had m nog niet gezien.
Maar ik zie ook niet echt een verschil, en al helemaal niet die claim die gemaakt word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197135017
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:55 schreef theguyver het volgende:
eh.... voor de fade black klikt hij de county aan.
en dan zie je de tellingen van de county.
ik zie nergens dat er een flip van aantallen zijn dat trump naar minder gaat en die bij biden opkomen
Oeps dat klopt. Om exact te zijn ging het om Wisconsin Rock County. Ik heb nog een screenshot die het duidelijker maakt.



Ik moet me ook niet mengen in deze discussies. Kost teveel tijd. Sorry als ik je tijd verdoe. Fijne jaarwisseling
Jawel!
  donderdag 31 december 2020 @ 16:01:02 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197135328
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Is dat niet die plotse sprong van Biden in Wisconsin die al anderhalve maand geleden debunked is?
Was dat die typo die vrij snel gecorrigeerd werd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197137333
Dat ging over deze 'glitch'. De fout zat niet in het voting-system maar in een fout bij de invoer van AP dat minuten later hersteld werd:

No, Rock County did not have a glitch that stole votes from Trump
quote:
Media error led to brief number swap

Vote totals reported by the Associated Press create the stream of data used by Fox News and many other election websites on Election Day.

For Rock County, Wisconsin, that stream showed a steady increase for both President Trump and Biden from the first report around 8:30 p.m. until the last one just before midnight.

When the final vote tallies were reported at 11:43 p.m. — after poll workers tabulated the absentee ballots — Biden’s total jumped from 30,453 to 46,649, while President Trump’s jumped from 31,343 to 37,133. (That difference in absentee ballots is consistent with the rest of the state and nation, as President Trump had repeatedly urged his supporters not to use mail-in votes, while Biden and Democrats had encouraged absentee balloting.)

The Rock County Clerk’s Office website shows those tallies for the two candidates and has not been updated since 11:43 p.m. on Election Day, Clerk Lisa Tollefson said.

However, the Associated Press sent an update at 11:45 p.m. that transposed the numbers, wrongly assigning the 37,133 total to Biden and the 46,649 total to President Trump. That was corrected minutes later to correctly show President Trump losing by 9,516 votes.

That data is entered by the AP based on the clerk’s website, without involvement from election officials.

"There was a brief technical error in AP’s collection of the vote count in Rock County, Wisconsin, that was quickly corrected," Patrick Maks, AP spokesman, said in an email to PolitiFact Wisconsin. "AP has myriad checks and redundancies in place to ensure the integrity of the vote count reporting. We are confident in what we have delivered to customers."

In other words, the "glitch" was in a media system, not a voting system. The wrong numbers were briefly loaded into an array of media websites, but the numbers were never counted or reported incorrectly by Rock County.

"Everybody’s human, but maybe you should check your source instead of jumping to conclusions," Tollefson said of the voter fraud claim.


The 55% to 44% margin in Biden’s favor is in line with the 2016 election, when Trump drew 41% of the vote, compared to 52% for Democrat Hillary Clinton.

Our ruling

Eric Trump claimed on Twitter that a glitch uncovered in Rock County removes Biden’s lead in Wisconsin.

But there was no glitch in the election system. And there’s no "gotcha" moment or evidence that will move votes over to President Trump’s column.

The presidential totals were transposed for several minutes due to a data entry error by the Associated Press, without any involvement by election officials. The votes were counted following standard procedures by the Rock County Clerk’s Office and show Biden winning the county by a margin of more than 9,000 votes.

We rate this claim Pants on Fire!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197140130
quote:
6s.gif Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef Kijkertje het volgende:
Dat ging over deze 'glitch'. De fout zat niet in het voting-system maar in een fout bij de invoer van AP dat minuten later hersteld werd:

No, Rock County did not have a glitch that stole votes from Trump
[..]

Je kan deze post waarschijnlijk nog wel een keer of tig posten de komende tijd. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 31 december 2020 @ 19:21:14 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197141395
quote:
6s.gif Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef Kijkertje het volgende:
Dat ging over deze 'glitch'. De fout zat niet in het voting-system maar in een fout bij de invoer van AP dat minuten later hersteld werd:

No, Rock County did not have a glitch that stole votes from Trump
[..]

Thx voor de info.
Misschien heb ik een gedeelte gemist waarbij het voorbij kwam in dit topic.
Enig idee of dit ook heeft geleid tot een van de 60 rechtzaken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197148264
quote:
2s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je kan deze post waarschijnlijk nog wel een keer of tig posten de komende tijd. ;)
Dit is weer de nieuwe strohalm? :')
pi_197151785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 01:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit is weer de nieuwe strohalm? :')
deze strohalm is toch al sinds de verkiezingen populair? ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197152159
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 1 januari 2021 @ 17:22:16 #130
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197158380
quote:
Good Lord, pompom wat een slechte video...
Hoe lang heb je daar wel niet naar lopen zoeken? :D

Nee dan deze!
We gaan de verkiezingen gewoon weer binnen hengelen de komende dagen/weken! Trump 2020

pi_197158508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Good Lord, pompom wat een slechte video...
Hoe lang heb je daar wel niet naar lopen zoeken? :D

Nee dan deze!
We gaan de verkiezingen gewoon weer binnen hengelen de komende dagen/weken! Trump 2020

Ja, gaat het deze keer echt gebeuren? :D Na al die andere voorgaande losse flodders is dit het echte werk? :D :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197158655
Ik kan nu al niet wachten op het verschuiven van de doelpalen door Cultus45 op de 7e.

[ Bericht 3% gewijzigd door xpompompomx op 01-01-2021 18:32:40 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197161941
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

deze strohalm is toch al sinds de verkiezingen populair? ;)
Bedoel meer in dit topic. ;)

quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op het verschuiven van de doelpalen door Cultus45 op de 7e.
Ja, je kunt er letterlijk de klok op gelijk zetten.
pi_197167859
twitter


En ineens heeft Jenna Ellis afgehaakt van de complottrein nadat Lin Wood helemaal ontspoord is. Ik ga zijn tweetjes niet nogmaals posten, die zijn echt totaal gestoord 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 02-01-2021 03:34:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:36:49 #135
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197168890
twitter

6 januari, Judgement Day! :Y
pi_197168914
Het is toch wat met al de zogenaamde bewijzen steeds de datums uitstellen geen bewijs tonen en dan maar een week later opnieuw proberen en de volgers van hem blijven erin trappen. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 09:54:29 (Niet nodig. Slaat ook op users.) ]
pi_197169034
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:36 schreef Bocaj het volgende:
[ twitter ]
6 januari, Judgement Day! :Y
En na 6 januari wordt weer een andere 'judgement day' aangewezen. En als Biden eenmaal is geďnstalleerd worden er nieuwe data geprikt waarop hij uit z'n ambt wordt gezet. Etc etc.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:56:45 #138
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197169047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:39 schreef Basp1 het volgende:
Het is toch wat met al de zogenaamde bewijzen steeds de datums uitstellen geen bewijs tonen en dan maar een week later opnieuw proberen en de stupide volgers van hem blijven erin trappen. _O-
De hogere macht wil geen onderzoek plegen om welke reden dan ook... en dat alles komt nu tot een Apocalyps op 6 januari...
pi_197169048
Ik heb nu al zin in de 7e. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:58:01 #140
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197169056
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En na 6 januari wordt weer een andere 'judgement day' aangewezen. En als Biden eenmaal is geďnstalleerd worden er nieuwe data geprikt waarop hij uit z'n ambt wordt gezet. Etc etc.
Dat krijg je als je geen onderzoek laat plegen... en maar afwijzen afwijzen afwijzen... als je 74 miljoen amerikanen kwaad wil krijgen moet je dat vooral blijven doen...
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:58:26 #141
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197169060
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb nu al zin in de 7e. :D
Me Too :D
pi_197169154
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Me Too :D
Dat je dan het volgende leugentje van trump mag posten hier, krijg je per geposte tweet wel wat geld uit het magapropagnda fonds. Anders moet je je snel aanmelden je loopt geld mis. :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:09:12 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197169164
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat krijg je als je geen onderzoek laat plegen... en maar afwijzen afwijzen afwijzen... als je 74 miljoen amerikanen kwaad wil krijgen moet je dat vooral blijven doen...
Er is wel degelijk onderzoek gedaan, men vond een naald in een hooiberg, een enkele fraudeur.
Maar geen miljoenen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197169196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat krijg je als je geen onderzoek laat plegen... en maar afwijzen afwijzen afwijzen... als je 74 miljoen amerikanen kwaad wil krijgen moet je dat vooral blijven doen...
Dus, om 74 miljoen Amerikanen niet boos te maken moet de stem van 81 miljoen andere Amerikanen maar door de plee gespoeld worden? :D Snowflakes much? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:21:43 #145
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197169290
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus, om 74 miljoen Amerikanen niet boos te maken moet de stem van 81 miljoen andere Amerikanen maar door de plee gespoeld worden? :D Snowflakes much? :D
Dat is niet wat ik zeg... ze moeten de fraude onderzoeken...
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:24:42 #146
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197169319
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:36 schreef Bocaj het volgende:
[ twitter ]
6 januari, Judgement Day! :Y
Nieuw bewijs? Waar wordt dat getoond, en wie moet daar dan iets mee?

En waarom is dat niet naar voren gebracht in één vd 60 rechtszaken?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:35:12 #147
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197169392
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Nieuw bewijs? Waar wordt dat getoond, en wie moet daar dan iets mee?

En waarom is dat niet naar voren gebracht in één vd 60 rechtszaken?
De rechters wilden hun handen er niet aan branden... (Te groot, te politiek, too scary!)
pi_197169433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

De rechters wilden hun handen er niet aan branden... (Te groot, te politiek, too scary!)
Ja, dat zal het zijn. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:42:57 #149
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197169444
Die Ruby Freeman en haar dochter mochten ze van mij wel eens als eerste aan de tand gaan voelen! :Y
pi_197169451
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. :')
Ja hoor echt waar dat er bewijs nodig is voor een rechtzaak snappen die 74 miljoen boze amerikanen blijkbaar niet. _O-
  zaterdag 2 januari 2021 @ 14:49:56 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197172681
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg... ze moeten de fraude onderzoeken...
Waar waren ze de afgelopen 9 weken dan mee bezig?
Er werd fraude geschreeuwd en men ging op onderzoek uit.
Vond niks en schreeuwt nog steeds om onderzoek.
Het enige wat men vond was een fraude geval van een Trump supporter.
En dat was er 1 ..
1 wat ze wel vonden dus ze vonden de naald wel maar de hooiberg niet.
Maar zonder dat schreeuwt men ook al maanden dat men bergen van bewijs heeft..
Maar als men bergen aan bewijs heeft dan is toch verder onderzoek niet meer nodig..
Toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 15:16:54 #152
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197173002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

De rechters wilden hun handen er niet aan branden... (Te groot, te politiek, too scary!)
Hmm deja vu.

Onzin claim dat het bewijs niet is bekeken. Nog maar eens:

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Lees anders het artikel dat ik je net voorschotelde:
Donald Trump says judges have refused to look at the evidence of voter fraud. Is he right?

Het is een lang stuk dus hier alvast de conclusie:

SO, IS DONALD TRUMP RIGHT?

To put it succinctly, no. The President’s explanation for his record in court does not hold up under scrutiny.

There are certainly isolated cases where judges did not consider the merits of the Trump campaign’s arguments. Specifically, he can point to the US Supreme Court, and that last decision I mentioned from the Wisconsin Supreme Court.

Otherwise, even when his campaign’s lawsuits have been rejected for technical reasons – such as a lack of standing, or the laches doctrine – judges have gone out of their way to address the merits of its arguments as well.

On multiple occasions, Mr Trump’s lawyers have been given the opportunity to present their much-hyped evidence in court, and have failed to do so.

When they have offered purported evidence of fraud, such as in Nevada and Michigan, judges have invariably found it unconvincing.


The President is certainly free to disagree with those judgments. But when he says judges refused to even hear the evidence, he is wrong.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zaterdag 2 januari 2021 @ 15:42:57 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197173380

Voor de trumporters, eens met de andere trumporters standpunt?

Ik moet zeggen dat de hele VS lijkt op een groep Ajax en Feyenoord supporters.
Maar dan heet het democraten en republikeinen.
En dan heb je een klein clubje wat de ene keer schommelt tussen beide partijen of op de kleine partijen stemt.

De laatste echt goeie republikeinse president vond ik Theodore Roosevelt maar dat was van ver voor onze tijd en toen waren standpunten van beide partijen compleet anders.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 16:30:34 #154
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197174043
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:42 schreef theguyver het volgende:
Ik moet zeggen dat de hele VS lijkt op een groep Ajax en Feyenoord supporters.
Welja, ze ons maar weer weg als 'Basket of Deplorables' we all know how that turned out! :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 16:39:58 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197174148
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:30 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Welja, ze ons maar weer weg als 'Basket of Deplorables' we all know how that turned out! :D
Maar even serieus wat moet er nog onderzocht worden..
Het was toch allemaal super duidelijk..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 16:55:14 #156
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197174319
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar even serieus wat moet er nog onderzocht worden..
Het was toch allemaal super duidelijk..
Wat? The election?
Hell no! There was a major fraud going on... If you still don't believe it, than what will you believe?

Maar wacht nou maar even af, er staan grote zaken te gebeuren waar 90% van de Fok!-users van gaan huilen en excuses aan gaan bieden een mij and other Trump believers! :Y
  zaterdag 2 januari 2021 @ 16:57:15 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197174342
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

De rechters wilden hun handen er niet aan branden... (Te groot, te politiek, too scary!)
Het is wel 1 groot corrupt zooitje idd Ik ben blij dat ze hun tanden er inzetten . :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197174459
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

De rechters wilden hun handen er niet aan branden... (Te groot, te politiek, too scary!)
_O-

Wat een gelul. En dat gaan ze dan op de 6e bekendmaken zeker? Als het al te laat is dus.

Waarom niet nu?
  zaterdag 2 januari 2021 @ 17:18:42 #159
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197174637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:06 schreef illusions het volgende:

[..]

_O-

Wat een gelul. En dat gaan ze dan op de 6e bekendmaken zeker? Als het al te laat is dus.

Waarom niet nu?
quote:
6 januari 2021 Het Congres komt bijeen om de door de kiesmannen uitgebrachte stemmen te tellen en een winnaar uit te roepen. De kandidaat die de meerderheid krijgt, dus minimaal 270 stemmen, is de nieuwe president.
Belangrijke dag en dan zullen we het zien!
pi_197174677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:18 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

Belangrijke dag en dan zullen we het zien!
Je hoeft hier niemand uit te leggen wat er op 6 januari gebeurt hoor, je bent nu alleen een totaal gebrek aan antwoorden aan het maskeren.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 17:22:48 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197174678
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:30 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Welja, ze ons maar weer weg als 'Basket of Deplorables' we all know how that turned out! :D
Woon je in de USA?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 17:33:25 #162
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197174816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hoeft hier niemand uit te leggen wat er op 6 januari gebeurt hoor, je bent nu alleen een totaal gebrek aan antwoorden aan het maskeren.
Nee hoor! :N
pi_197174827
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:33 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nee hoor! :N
Waarom maken ze het niet nu bekend dan? Waarom pas op de 6e, als het te laat is?

Als je daar een antwoord op hebt hoef je niet om de hete brij heen te draaien, en een verslagje posten van wat er zoal staat te gebeuren op 6 januari - dat is een procedure die al heel lang zo is, en bij iedereen bekend, daar hebben we het niet over. Het lijkt wel of je niets inhoudelijks te melden hebt.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 17:35:00 #164
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197174832
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Woon je in de USA?
Trump is my 2nd Daddy... Didn't you know that?
  zaterdag 2 januari 2021 @ 17:37:23 #165
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197174869
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom maken ze het niet nu bekend dan? Waarom pas op de 6e, als het te laat is?

Als je daar een antwoord op hebt hoef je niet om de hete brij heen te draaien, en een verslagje posten van wat er zoal staat te gebeuren op 6 januari - dat is een procedure die al heel lang zo is, en bij iedereen bekend, daar hebben we het niet over. Het lijkt wel of je niets inhoudelijks te melden hebt.
Weet je wat, ik ga niet meer reageren op nietszeggende en naar de 'bekende weg' vragende vragen!
6 januari...
pi_197174886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:37 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Weet je wat, ik ga niet meer reageren op nietszeggende en naar de 'bekende weg' vragende vragen!
:')

Kansloos.

Naar de bekende weg nog wel, waarom ze bijv. bewijs pas laten zien als het te laat is, is voor jou vast logisch.
pi_197174894
Maargoed, dan wachten we wel weer een paar dagen totdat je weer keihard voor lul staat hoor. :P
pi_197175115
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:18 schreef Bocaj het volgende:

[..]


[..]

Belangrijke dag en dan zullen we het zien!
En wat als er na die dag nog altijd niets is veranderd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197175167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wat als er na die dag nog altijd niets is veranderd?
Dan worden de doelpalen weer verschoven natuurlijk. :z
pi_197175176
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:18 schreef Bocaj het volgende:

[..]


[..]

Belangrijke dag en dan zullen we het zien!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197175219
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:57 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral 306 tegen Trump. De meerderheid is die idiote oplichter zat. De minderheid trapt nog steeds in zijn leugens.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 18:11:23 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197175336
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Trump is my 2nd Daddy... Didn't you know that?
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.
Heeft ie je al immuniteit belooft?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 18:13:02 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197175359
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:55 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Wat? The election?
Hell no! There was a major fraud going on... If you still don't believe it, than what will you believe?

Maar wacht nou maar even af, er staan grote zaken te gebeuren waar 90% van de Fok!-users van gaan huilen en excuses aan gaan bieden een mij and other Trump believers! :Y
Die belastingaangifte van jou van vorig jaar was overduidelijk frauduleus! Was zelfs zo frauduleus dat ze eigenlijk het hele jaarinkomen maar af moeten pakken. Tijd om dat eens goed te onderzoeken. Heb ik daar bewijs voor? Nee natuurlijk niet! Daar moet dat onderzoek voor gedaan worden. Maar de belastingdienst heeft het al goed bekeken, en er bleek niets aan de hand te zijn. Ja ze durven gewoon niet om er wat aan te doen! Meer onderzoek nodig!

Zie je niet hoe vreemd dat is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 januari 2021 @ 18:22:58 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197175484
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die belastingaangifte van jou van vorig jaar was overduidelijk frauduleus! Was zelfs zo frauduleus dat ze eigenlijk het hele jaarinkomen maar af moeten pakken. Tijd om dat eens goed te onderzoeken. Heb ik daar bewijs voor? Nee natuurlijk niet! Daar moet dat onderzoek voor gedaan worden. Maar de belastingdienst heeft het al goed bekeken, en er bleek niets aan de hand te zijn. Ja ze durven gewoon niet om er wat aan te doen! Meer onderzoek nodig!

Zie je niet hoe vreemd dat is?

Valt dit ook onder fraude dan?
Niemand hoeft hier echt moeite voor te doen om te kunnen uitzoeken of dit waar is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 19:30:19 #175
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197176592
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:22 schreef theguyver het volgende:

[..]


Valt dit ook onder fraude dan?
Niemand hoeft hier echt moeite voor te doen om te kunnen uitzoeken of dit waar is.
Hele leuke video! Ik zie daar een zelfverzekerde man.
Nog wel even in het oog houden dat hij daar opmerkingen maakt die daar in een bepaalde context gezegd worden... Maar achter elkaar zetten maakt zoiets wel grappig ja. :Y
pi_197176698
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 19:30 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hele leuke video! Ik zie daar een zelfverzekerde man.
Nog wel even in het oog houden dat hij daar opmerkingen maakt die daar in een bepaalde context gezegd worden... Maar achter elkaar zetten maakt zoiets wel grappig ja. :Y
Ik zie een narcist en een pathologische leugenaar.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 20:13:18 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197177526
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 19:30 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hele leuke video! Ik zie daar een zelfverzekerde man.
Nog wel even in het oog houden dat hij daar opmerkingen maakt die daar in een bepaalde context gezegd worden... Maar achter elkaar zetten maakt zoiets wel grappig ja. :Y
Zoals de overgrote meerderheid van de Mexicanen zijn drugdealers en verkrachters?

En nee ik trek niks uit context, misschien moet je eens een interview van m kijken wat hij er uit flapt.

Ik snap niet dat mensen tegen zo iemand kunnen op koken als een geweldige leider, stel je werkt bij een bedrijf en jou chef zou de godsganse dag zo zijn. Dat kan je toch niet meer serieus nemen.
En dat is exact het probleem wat ik heb met deze oranje man.

Hij hoort een wereld leider te zijn niet één of andere snoeshaan uit een comedy show.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197177562
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen tegen zo iemand kunnen op koken als een geweldige leider
Doet hij mee aan MasterChef? Daar zal hij ook de beste in zijn. :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 20:36:36 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197178092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Doet hij mee aan MasterChef? Daar zal hij ook de beste in zijn. :D
Kijken... Typtyfus, autocorrect op telefoon!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 20:47:29 #180
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197178449
:D :D
Als die mensen die normaliter ook posten in POL-AMV kijken hier alleen maar mee omdat ze ook wel voelen dat er iets niet in de haak is... ;)
Ze willen niets ervan missen... En ze weten heus wel dat Sleepy Joe never nooit had kunnen winnen zonder fraude en manipulatie.
Maargoed ik kan het spreekwoord met het aapje of de leugen wel weer uit de kast halen maar die kennen jullie maar al te goed.

Now, sit back and enjoy the ride and see Trump cleaning and draining the awful stinking Washington swamp! :Y
pi_197178649
Ah, dat voel je dus tegenwoordig. _O-

Je valt over een paar dagen weer heel hard door de mand, ben benieuwd hoe ver je de doelpalen dan verplaatst.
pi_197179329
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Bocaj het volgende:
:D :D
Als die mensen die normaliter ook posten in POL-AMV kijken hier alleen maar mee omdat ze ook wel voelen dat er iets niet in de haak is... ;)
Ze willen niets ervan missen... En ze weten heus wel dat Sleepy Joe never nooit had kunnen winnen zonder fraude en manipulatie.
Maargoed ik kan het spreekwoord met het aapje of de leugen wel weer uit de kast halen maar die kennen jullie maar al te goed.

Now, sit back and enjoy the ride and see Trump cleaning and draining the awful stinking Washington swamp! :Y
Wat ga jij de komende 4 jaar doen? Elke dag hopen dat Biden alsnog afgezet wordt en Trump weer president zal zijn?
  zaterdag 2 januari 2021 @ 21:56:59 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197180443
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Bocaj het volgende:
:D :D
Als die mensen die normaliter ook posten in POL-AMV kijken hier alleen maar mee omdat ze ook wel voelen dat er iets niet in de haak is... ;)
Ze willen niets ervan missen... En ze weten heus wel dat Sleepy Joe never nooit had kunnen winnen zonder fraude en manipulatie.
Maargoed ik kan het spreekwoord met het aapje of de leugen wel weer uit de kast halen maar die kennen jullie maar al te goed.

Now, sit back and enjoy the ride and see Trump cleaning and draining the awful stinking Washington swamp! :Y
Ah hij gaat eindelijk wat doen?
Ik wist niet dat Washington een gedeelte moeras heeft, maar zie m maar al te graag echt aan het werk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 23:17:50 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197182683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Bocaj het volgende:
Now, sit back and enjoy the ride and see Trump cleaning and draining the awful stinking Washington swamp! :Y
Nu pas?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 januari 2021 @ 23:24:40 #185
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197182875
Groep Republikeinse senatoren gaat stemmen tegen uitslag verkiezingen.
quote:
Elf Amerikaanse senatoren van de Republikeinse Partij doen komende week nog een laatste poging om te voorkomen dat Joe Biden president wordt, door protest aan te tekenen bij de laatste telling van de kiesmannen in de Senaat. De groep, onder leiding van oud-presidentskandidaat Ted Cruz, is van plan om op 6 januari tegen de uitslag van de verkiezingen te stemmen.

Het tellen van de kiesmannen is normaal gesproken een ceremoniële handeling in de Senaat.

De elf zeggen de stem van kiesmannen uit door president Trump betwiste staten niet te zullen accepteren. Ze willen dat het Congres een commissie instelt om onderzoek te doen naar de verkiezingsuitslag. Volgens Amerikaanse media is dat vooral een symbolische stap die vrijwel zeker weinig effect zal hebben.

Verdeeldheid binnen partij
Binnen de Republikeinse Partij is onenigheid over het protest van Cruz en consorten. De Republikeinse leider in de Senaat, Mitch McConnell, riep zijn partijgenoten juist op om de uitslag te respecteren.

President Trump beweert al vanaf 3 november, de dag van de verkiezingen, dat er is gefraudeerd bij het tellen van de stemmen en dat er poststemmen vervalst zijn. Die beschuldigingen zijn door meerdere rechters als onbewezen bestempeld. Ook minister Barr van Justitie, die inmiddels weg is, zei dat er geen sprake was van verkiezingsfraude.

Joe Biden wordt op 20 januari beëdigd als 46e president van de Verenigde Staten.
Ach ja, msm media, waar Nederland ook zo blind op vaart, weten het weer eens zo goed!
Zo van: "Niks aan de hand mensen, hier is niets te te zien, doorlopen graag!"
  zaterdag 2 januari 2021 @ 23:28:03 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197182995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Groep Republikeinse senatoren gaat stemmen tegen uitslag verkiezingen.
[..]

Ach ja, msm media, waar Nederland ook zo blind op vaart, weten het weer eens zo goed!
Zo van: "Niks aan de hand mensen, hier is niets te te zien, doorlopen graag!"
Hoe denk je dan dat die stap enig niet-symbolisch effect gaat hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 januari 2021 @ 23:41:19 #187
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197183230
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Bocaj het volgende:
Now, sit back and enjoy the ride and see Trump cleaning and draining the awful stinking Washington swamp!
Als je daadwerkelijk denkt dat Trump dat doet of heeft gedaan heb je de afgelopen 4 jaar onder een steen geleefd.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 23:43:36 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197183267
Is Biden inmiddels al dood en Kamala aan de macht?
  zondag 3 januari 2021 @ 00:01:31 #189
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197183458
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 23:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe denk je dan dat die stap enig niet-symbolisch effect gaat hebben?
Normaliter wel, maar er is nu veel te veel aan de hand... dit kunnen ze niet zomaar negeren...
Als ze gewoon alles door laten gaan en Biden president laten worden en er blijkt later toch meer aan de hand te zijn dan zullen ze zich voor hun hoofd slaan... Amerika is dan ook niet meer geloofwaardig op verkiezingsgebied... vooral ook als ze stemcomputers blijven gebruiken...
Die commissie moet er gewoon komen... al is het maar om iedere inwoner in de VS een peace of mind te geven!
Het gaat mij allang niet meer om goed of fout om Trump of Biden... het gaat om eerlijkheid en vertrouwen...
Mensen die willens en wetens de boel belazeren moet je gewoon aanpakken je kunt ze er niet mee laten wegkomen!
  zondag 3 januari 2021 @ 00:03:08 #190
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197183478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 23:43 schreef Blackst4r het volgende:
Is Biden inmiddels al dood en Kamala aan de macht?
Dat is stiekem ook wel de bedoeling (denk ik) om Biden te laten aftreden over een tijdje en haar naar voren te schuiven...
  zondag 3 januari 2021 @ 00:04:27 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197183498
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat is stiekem ook wel de bedoeling (denk ik) om Biden te laten aftreden over een tijdje en haar naar voren te schuiven...
Stiekem? Dat mensen daar nog over twijfelen dat dat het plan is.
  zondag 3 januari 2021 @ 00:06:34 #192
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197183521
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 21:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Wat ga jij de komende 4 jaar doen? Elke dag hopen dat Biden alsnog afgezet wordt en Trump weer president zal zijn?
Oftewel precies wat de Democraten de afgelopen 4 jaar gedaan hebben.
  zondag 3 januari 2021 @ 00:11:41 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197183580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:22 schreef theguyver het volgende:

[..]


Valt dit ook onder fraude dan?
Niemand hoeft hier echt moeite voor te doen om te kunnen uitzoeken of dit waar is.
Geweldige video.

En wat nog hilarischer is, zijn al die verzuurde linksmenschen die dit heel serieus nemen en dit heel erg afkeuren.
  zondag 3 januari 2021 @ 00:16:52 #194
33189 RM-rf
1/998001
pi_197183648
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Geweldige video.

En wat nog hilarischer is, zijn al die verzuurde linksmenschen die dit heel serieus nemen en dit heel erg afkeuren.
Ik vermoed dat er vooral om bepaalde huilies gelachen wordt, die erg veel moeite hebben de realiteit te accepteren.

'sore loser' heeft een nieuw gezicht gekregen :)

Maar als je wilt huilen over 'verzuurde linkschmensen'... Ga vooral ermee door:
Misschien realiseer je niet zelf hoe lachwekkend je jezelf maakt :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 3 januari 2021 @ 00:22:52 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197183707
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Normaliter wel, maar er is nu veel te veel aan de hand... dit kunnen ze niet zomaar negeren...
Als ze gewoon alles door laten gaan en Biden president laten worden en er blijkt later toch meer aan de hand te zijn dan zullen ze zich voor hun hoofd slaan... Amerika is dan ook niet meer geloofwaardig op verkiezingsgebied... vooral ook als ze stemcomputers blijven gebruiken...
Die commissie moet er gewoon komen... al is het maar om iedere inwoner in de VS een peace of mind te geven!
Het gaat mij allang niet meer om goed of fout om Trump of Biden... het gaat om eerlijkheid en vertrouwen...
Mensen die willens en wetens de boel belazeren moet je gewoon aanpakken je kunt ze er niet mee laten wegkomen!
Ze kunnen het inhoudsloos geschreeuw van team Trump prima negeren ja, en dat is denk ik ook wat ze gaan doen. Ze hebben nu zo'n beetje 2 maanden de tijd gehad om met bewijs te komen voor die grootschalige fraude, en daar keihard in gefaald. Het mag dan wel eens klaar zijn met deze spelletjes van team Trump.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197183728
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Oftewel precies wat de Democraten de afgelopen 4 jaar gedaan hebben.
Wat een stomme Democraten zeg :{
  zondag 3 januari 2021 @ 00:29:32 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197183774
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:25 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Wat een stomme Democraten zeg :{
Ja, waarom accepteren ze hun verlies niet gewoon.
  zondag 3 januari 2021 @ 00:33:44 #198
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_197183815
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze kunnen het inhoudsloos geschreeuw van team Trump prima negeren ja, en dat is denk ik ook wat ze gaan doen. Ze hebben nu zo'n beetje 2 maanden de tijd gehad om met bewijs te komen voor die grootschalige fraude, en daar keihard in gefaald. Het mag dan wel eens klaar zijn met deze spelletjes van team Trump.
Ze hebben in die twee maanden niet eens de kans gekregen om het bewijs te presenteren voor een rechtbank; de rechtbanken durven er hun vingers niet aan te branden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 3 januari 2021 @ 00:39:43 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197183862
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Normaliter wel, maar er is nu veel te veel aan de hand... dit kunnen ze niet zomaar negeren...
Als ze gewoon alles door laten gaan en Biden president laten worden en er blijkt later toch meer aan de hand te zijn dan zullen ze zich voor hun hoofd slaan... Amerika is dan ook niet meer geloofwaardig op verkiezingsgebied... vooral ook als ze stemcomputers blijven gebruiken...
Die commissie moet er gewoon komen... al is het maar om iedere inwoner in de VS een peace of mind te geven!
Het gaat mij allang niet meer om goed of fout om Trump of Biden... het gaat om eerlijkheid en vertrouwen...
Mensen die willens en wetens de boel belazeren moet je gewoon aanpakken je kunt ze er niet mee laten wegkomen!
Muhahahahahahha..
Ik somde net in filmpje wat dingen op.
Waar Trump zelf zegt hij bijna in alles wat maar aan bod komt hij de beste in is..
Dat noem je eerlijk??

20.000 leugens geen enkele president in de geschiedenis heeft die score behaald.
Misschien als je van de rest de afgelopen 50 jaar op telt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 3 januari 2021 @ 00:41:56 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197183870
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ze hebben in die twee maanden niet eens de kans gekregen om het bewijs te presenteren voor een rechtbank; de rechtbanken durven er hun vingers niet aan te branden.
Eh jawel, er zijn tig rechtzaken geweest waarbij de rechter vroeg om het bewijs neer te leggen of de getuigenis af te leggen.
Bewijs had men niet en de getuige droop af zonder wat te verklaren.
Einde rechtzaak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 3 januari 2021 @ 00:43:30 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197183878
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze kunnen het inhoudsloos geschreeuw van team Trump prima negeren ja, en dat is denk ik ook wat ze gaan doen. Ze hebben nu zo'n beetje 2 maanden de tijd gehad om met bewijs te komen voor die grootschalige fraude, en daar keihard in gefaald. Het mag dan wel eens klaar zijn met deze spelletjes van team Trump.
De democraten hebben niks te vrezen van iets wat er niet bestaat..
Dus daarom doen ze ook gewoon bijna niks.
De enige die geregeld zijn bek wel los trekt is Sanders, maar dat was het ook wel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197183914
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ze hebben in die twee maanden niet eens de kans gekregen om het bewijs te presenteren voor een rechtbank; de rechtbanken durven er hun vingers niet aan te branden.
Lees anders post #152 nog even.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 3 januari 2021 @ 00:56:17 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197183961
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ze hebben in die twee maanden niet eens de kans gekregen om het bewijs te presenteren voor een rechtbank; de rechtbanken durven er hun vingers niet aan te branden.
Waarom denk je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197184000
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Typisch wel dat er steeds dezelfde formulering wordt gebruikt: "de rechtbanken branden hun vingers er niet aan". Blijkbaar een stelling die gretig aftrek vindt in bepaalde kringen/ nieuwsbronnen/ social media? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 3 januari 2021 @ 01:14:14 #205
33189 RM-rf
1/998001
pi_197184046
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ze hebben in die twee maanden niet eens de kans gekregen om het bewijs te presenteren voor een rechtbank; de rechtbanken durven er hun vingers niet aan te branden.
Ruim 60 rechtzaken... En dan ga je huilen 'dat je niet de kans had om Bewijs te geven'...

Serieus, kun je nog in de spiegel kijken als je zo loopt te huilen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197184059
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ruim 60 rechtzaken... En dan ga je huilen 'dat je niet de kans had om Bewijs te geven'...

Serieus, kun je nog in de spiegel kijken als je zo loopt te huilen?
Je zou je haast af gaan vragen waarom Biden's overwinning niet geaccepteerd wordt O-)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 3 januari 2021 @ 01:21:04 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197184077
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Typisch wel dat er steeds dezelfde formulering wordt gebruikt: "de rechtbanken branden hun vingers er niet aan". Blijkbaar een stelling die gretig aftrek vindt in bepaalde kringen/ nieuwsbronnen/ social media? :D
Dat valt ook op ja. Daarbij zou je toch ook denken dat rechters die met de nette versie komen van 'als je geen bewijs hebt rot dan maar op' dit toch ook wel redelijk tegen spreekt. But what do I know :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197184122
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat valt ook op ja. Daarbij zou je toch ook denken dat rechters die met de nette versie komen van 'als je geen bewijs hebt rot dan maar op' dit toch ook wel redelijk tegen spreekt. But what do I know :P
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het feit dat Trump's eigen advocaten tegenover rechters moesten bekennen dat ze geen bewijs hadden helemaal niet aan bod is gekomen in die nieuwsbronnen. Zelfs Giuliani zei voor de rechter dat het niet om een fraudezaak ging.


Maar weet ik veel! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 3 januari 2021 @ 01:52:05 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197184179
quote:
84s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het feit dat Trump's eigen advocaten tegenover rechters moesten bekennen dat ze geen bewijs hadden helemaal niet aan bod is gekomen in die nieuwsbronnen. Zelfs Giuliani zei voor de rechter dat het niet om een fraudezaak ging.


Maar weet ik veel! :D
Feiten doen er niet toe, gewoon geloven wat goed voelt :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197184685
twitter


Ik voorspelde dit een half jaar geleden en kijk eens, ik heb wederom gelijk gekregen. De rellen liet men doorgaan vanwege politiek gewin. Nu Trump is weggestemd zitten ze nu met de radicalen in hun maag. En nu komt Ted Wheeler die Antifa aanspreekt bij naam verkondigen dat het afgelopen moet zijn. Fijn hč, politici die je stad laten afbranden voor politiek gewin.
pi_197185591
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 07:29 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Ik voorspelde dit een half jaar geleden en kijk eens, ik heb wederom gelijk gekregen. De rellen liet men doorgaan vanwege politiek gewin. Nu Trump is weggestemd zitten ze nu met de radicalen in hun maag. En nu komt Ted Wheeler die Antifa aanspreekt bij naam verkondigen dat het afgelopen moet zijn. Fijn hč, politici die je stad laten afbranden voor politiek gewin.
Oh wat belangrijk dat je wederom gelijk hebt gekregen!

In jouw ogen dan.

Wat denk je dat er gebeurt als Trump aan de macht blijft en er ruim 81 miljoen stemmen genegeerd worden? Dan blijft het vast heel rustig, republikeinen doen namelijk nooit van dat soort dingen. :')
  zondag 3 januari 2021 @ 10:40:08 #212
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197185674
twitter

Ik ben blij dat Fox alweer min of meer achter Trump staat! :Y (Ze zaten wel even op het randje...)
pi_197185676
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 07:29 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Ik voorspelde dit een half jaar geleden en kijk eens, ik heb wederom gelijk gekregen. De rellen liet men doorgaan vanwege politiek gewin. Nu Trump is weggestemd zitten ze nu met de radicalen in hun maag. En nu komt Ted Wheeler die Antifa aanspreekt bij naam verkondigen dat het afgelopen moet zijn. Fijn hč, politici die je stad laten afbranden voor politiek gewin.
Wil je alsnog dat artikel posten waaruit zou blijken dat die gasten van Blackwater handelden uit noodweer toen ze een groep Irakezen overhoop schoten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197185692
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:40 schreef Bocaj het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blij dat Fox alweer min of meer achter Trump staat! :Y (Ze zaten wel even op het randje...)
Pirro loopt deze onzin al sinds te verkiezingen te verkondigen, net als Carlson en Dobbs.

Trump heeft vooral moeite met de nieuwsredactie van FOX. Je weet wel, de mensen die daadwerkelijk journalistiek bedrijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197185712
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil je alsnog dat artikel posten waaruit zou blijken dat die gasten van Blackwater handelden uit noodweer toen ze een groep Irakezen overhoop schoten?
Je vergeet nog de tegenwerking en vermeende omkopingen.

Ik heb er weinig vertrouwen in dat we dat artikel ooit gaan zien hier. :D

Net zoals ik er weinig vertrouwen in heb dat trump zal aanblijven. _O-
  zondag 3 januari 2021 @ 10:46:21 #216
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197185744
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Pirro loopt deze onzin al sinds te verkiezingen te verkondigen, net als Carlson en Dobbs.

Trump heeft vooral moeite met de nieuwsredactie van FOX. Je weet wel, de mensen die daadwerkelijk journalistiek bedrijven.
Volgens mij is er inderdaad nogal verdeeldheid bij FoxNews...
En toch zie je ook dat FoxBusiness dan ineens weer milder is...
pi_197185778
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Volgens mij is er inderdaad nogal verdeeldheid bij FoxNews...
En toch zie je ook dat FoxBusiness dan ineens weer milder is...
Nee er zijn andere afdelingen, de leugen en opinie fabriek waar die bijhoren en de nog enigszins fact checkende journalisten. :')
  zondag 3 januari 2021 @ 11:18:47 #218
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197186067
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 03:29 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

En ineens heeft Jenna Ellis afgehaakt van de complottrein nadat Lin Wood helemaal ontspoord is. Ik ga zijn tweetjes niet nogmaals posten, die zijn echt totaal gestoord 8)7
Kan er niet mee zitten. Dat die Lin Wood ontspoord is. Dat zelfs Pence & McConnell nu voor het vuurpeloton zouden moeten betekend namelijk iets positiefs: De Republikeinse partij begint te desintegreren.

Met een beetje mazzel blazen ze zichzelf op. De kansen voor die 2 congres zetels van Georgia de 5de lijken zo ook steeds kleiner te worden. (maar goed, het blijft koffiedik kijken met die yanks)

Laat die Trump maar z'n eigen partij beginnen, of een groep Reps. zich afscheiden, dan is 't zeer waarschijnlijk klaar met die rednecks als het om presidentsverkiezingen gaat.

Ik zal Jenna Ellis wel gaan missen, die maakte al die Giuliani & Powell vids nog een beetje om aan te zien, zonder braakneigingen.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 3 januari 2021 @ 11:32:41 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197186281
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:18 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Kan er niet mee zitten. Dat die Lin Wood ontspoord is. Dat zelfs Pence & McConnell nu voor het vuurpeloton zouden moeten betekend namelijk iets positiefs: De Republikeinse partij begint te desintegreren.

Met een beetje mazzel blazen ze zichzelf op. De kansen voor die 2 congres zetels van Georgia de 5de lijken zo ook steeds kleiner te worden. (maar goed, het blijft koffiedik kijken met die yanks)

Laat die Trump maar z'n eigen partij beginnen, of een groep Reps. zich afscheiden, dan is 't zeer waarschijnlijk klaar met die rednecks als het om presidentsverkiezingen gaat.

Ik zal Jenna Ellis wel gaan missen, die maakte al die Giuliani & Powell vids nog een beetje om aan te zien, zonder braakneigingen.
Daar begint het inderdaad wel op te lijken.
Veel verdeeldheid in het republikeinse kamp.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197186623
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh wat belangrijk dat je wederom gelijk hebt gekregen!

In jouw ogen dan.

Wat denk je dat er gebeurt als Trump aan de macht blijft en er ruim 81 miljoen stemmen genegeerd worden? Dan blijft het vast heel rustig, republikeinen doen namelijk nooit van dat soort dingen. :')
Ja mAaR TruMP!!!!!
Mijn punt is dat het ontkennen van het bestaan van Antifa en het downplayen van het geweld de Democraten nog duur kwamen te staan.
En nu zie je dat Wheeler Antifa bij naam noemt en het geweld veroordeelt. Daar had men in het AMV ook nogal moeite mee met het veroordelen van het geweld en begrijpen dat het weigeren in te grijpen vooral politiek gemotiveerd was.
De draai van Wheeler na dat Biden gekozen was is in dat licht toch best opmerkelijk te noemen vind je niet?
pi_197186655
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil je alsnog dat artikel posten waaruit zou blijken dat die gasten van Blackwater handelden uit noodweer toen ze een groep Irakezen overhoop schoten?
Ik kan het desbetreffende artikel helaas niet meer terug vinden. Jammer want daar werd dus beschreven waar het mis ging in Irak, de getuigenverklaringen van de omstanders en de rol van de Irakezen en de rol van Biden.
  zondag 3 januari 2021 @ 12:00:33 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197186724
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan het desbetreffende artikel helaas niet meer terug vinden. Jammer want daar werd dus beschreven waar het mis ging in Irak, de getuigenverklaringen van de omstanders en de rol van de Irakezen en de rol van Biden.
Die was ook aan het front???
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197186742
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die was ook aan het front???
Ja samen met zijn zoon Hunter, hij is daar tegen een kameel aan gelopen en sindsdien is hij mentaal beschadigt.
pi_197186746
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die was ook aan het front???
Samen met Hugo Chaves, naar het schijnt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 3 januari 2021 @ 12:14:56 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197186925
Nja wat ik weet is dat Biden zich hard heeft gemaakt en daardoor een wet heeft laten aanpassen zodat men deze leden van blackwater terecht stonden.
Ze waren immuun voor veroordeling en daar heeft Biden aan meegewerkt dat dit ongedaan werd gemaakt.
Dat is toch een hele goeie zaak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197187046
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:14 schreef theguyver het volgende:
Nja wat ik weet is dat Biden zich hard heeft gemaakt en daardoor een wet heeft laten aanpassen zodat men deze leden van blackwater terecht stonden.
Ze waren immuun voor veroordeling en daar heeft Biden aan meegewerkt dat dit ongedaan werd gemaakt.
Dat is toch een hele goeie zaak.
Waarom vraag je dan of hij aan het front heeft gestaan?
pi_197187128
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan het desbetreffende artikel helaas niet meer terug vinden. Jammer want daar werd dus beschreven waar het mis ging in Irak, de getuigenverklaringen van de omstanders en de rol van de Irakezen en de rol van Biden.
Irak was een grote blunder en de Obama-regering heeft het ook verkeerd aangepakt. Maar hoe pleit dat vier particuliere soldaten vrij die een groep Irakezen overhoop schieten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197187743
quote:
6s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Samen met Hugo Chaves, naar het schijnt.
Toen ze aan de stemmachines zaten te sleutelen en xi ook nog even de Cubaanse zon kwam bekijken. :D
  zondag 3 januari 2021 @ 13:15:11 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197187808
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom vraag je dan of hij aan het front heeft gestaan?
Klonk net zo logisch als het verhaal wat er stond :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 3 januari 2021 @ 13:19:52 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197187878
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Irak was een grote blunder en de Obama-regering heeft het ook verkeerd aangepakt. Maar hoe pleit dat vier particuliere soldaten vrij die een groep Irakezen overhoop schieten?
Nja misschien moet je wat verder terug kijken, de VS zat al in Irak ver voor Obama.
Nou wil ik niet zeggen dat zijn aanpak daarin geweldig was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197187893
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Irak was een grote blunder en de Obama-regering heeft het ook verkeerd aangepakt. Maar hoe pleit dat vier particuliere soldaten vrij die een groep Irakezen overhoop schieten?
https://redstate.com/streiff/2020/12/24/299739-n299739

Niet het artikel wat ik bedoelde maar hier staat wel het een en ander in waar het originele artikel een stuk dieper op in ging.
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 16:58:07 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197191286
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja mAaR TruMP!!!!!
Mijn punt is dat het ontkennen van het bestaan van Antifa en het downplayen van het geweld de Democraten nog duur kwamen te staan.
En nu zie je dat Wheeler Antifa bij naam noemt en het geweld veroordeelt. Daar had men in het AMV ook nogal moeite mee met het veroordelen van het geweld en begrijpen dat het weigeren in te grijpen vooral politiek gemotiveerd was.
De draai van Wheeler na dat Biden gekozen was is in dat licht toch best opmerkelijk te noemen vind je niet?
Ik vind het typerend dat je dit verhaal hier in BNW ophangt :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197191702
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vind het typerend dat je dit verhaal hier in BNW ophangt :D
Ik had het graag in het AMV gepost helaas ben ik niet meer welkom daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 18:01:12 ]
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 17:27:13 #234
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197191788
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik had het graag in het AMV gepost helaas ben ik niet meer welkom daar.
Tja, in AMV is geen plaats voor conspiracy verhalen, hier wel. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 18:01:25 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197192080
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://redstate.com/streiff/2020/12/24/299739-n299739

Niet het artikel wat ik bedoelde maar hier staat wel het een en ander in waar het originele artikel een stuk dieper op in ging.
Persoonlijk vind ik het verhaal van de FBI agent die het incident heeft onderzocht, een stuk sterker:

Horrified by the Blackwater Pardons

De auteur van het stuk dat jij postte anoniem, propt z'n tekst vol met verdachtmakingen en lijkt te vinden dat oorlogsmisdaden niet bestaan. Zie de laatste alinea van zijn stuk:

quote:
President Trump made the right call here. Just like he did for Lieutenant Clint Lorance. Just like he did for Major Mathew Golsteyn. Just like he did for Chief Eddie Gallagher. And Joe Biden showed, yet again, that he is part of the problem and not part of the solution.
Ook Gallagher is wat hem betreft onschuldig. Daar dachten z'n collega's heel anders over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 3 januari 2021 @ 17:47:12 #236
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197192120
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://redstate.com/streiff/2020/12/24/299739-n299739

Niet het artikel wat ik bedoelde maar hier staat wel het een en ander in waar het originele artikel een stuk dieper op in ging.
Tja, op zo'n plek kun je als buitenlandse autoriteit ook niet echt fatsoenlijk onderzoek doen dus dat de FBI dat in zo'n korte tijd afrondt vind ik niet eens zo heel vreemd. Tegelijkertijd zijn er wel getuigen die verklaren dat het vuur werd geopend, dat er geschoten zou zijn van de andere kant is kennelijk iets wat alleen de desbetreffende 'beveiligers' beweren.
pi_197192366
Over private beveiligers in Irak:

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197194658
tvp voor de komende 24 uur
  zondag 3 januari 2021 @ 20:22:12 #239
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197195050
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
*hier kan jouw boodschap komen te staan
Hoe?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197195087
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hoe?
Geef maar door. Hier of in PM/DM
  maandag 4 januari 2021 @ 06:47:38 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197202125

Hey ik heb stemmen nodig!!
Of te wel, ik wil dat je gaat frauderen...

Hmmm 180 again!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197202190
Is dit gepubliceerde telefoongesprek nu een voorbode van de andere gesprekken die 6 januari geopenbaard worden. :P
  maandag 4 januari 2021 @ 09:08:30 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197202868
Vandaag gaan ze toch het Congress bestormen toch?
of is dat ook weer uitgesteld -O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197205323
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 06:47 schreef theguyver het volgende:

Hey ik heb stemmen nodig!!
Of te wel, ik wil dat je gaat frauderen...

Hmmm 180 again!
Luister je het hele gesprek of lekker makkelijk alleen de fragmenten die eruitgeknipt zijn om het een hitpiece te maken?
pi_197205465
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:25 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Luister je het hele gesprek of lekker makkelijk alleen de fragmenten die eruitgeknipt zijn om het een hitpiece te maken?
De ironie toch iemand die hierzelf de afgelopen tijd alle selectief door trump media bij elkaar gezochte onzin als de enige echte waarheid verkondigde nu zogenaamd opeens wel kritisch op de selectieve inhoud is. _O-
pi_197205608
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De ironie toch iemand die hierzelf de afgelopen tijd alle selectief door trump media bij elkaar gezochte onzin als de enige echte waarheid verkondigde nu zogenaamd opeens wel kritisch op de selectieve inhoud is. _O-
De ironie is dat wij juist de bronnen bekijken en opzoeken, en jij de MSM als filter gebruikt
Heb je een van de hearings live gezien? de videobeelden uit Georgia bekeken?
je hangt nog steeds in je achterhaalde beeld dat er geen fraude was zo te horen :')
pi_197205856
De bronnen die zogenaamd door jullie kritisch bekeken zijn. Als wereld wachten we nog steeds op the kraken, het oppakken van Obama, het opsluiten van hillary, obamagate, pizzagate, hoe zit het nu met hunter bidens laptop, enz.. _O-
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 januari 2021 @ 13:02:50 #248
426493 crew  PippenScottie
pi_197205890
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:45 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De ironie is dat wij juist de bronnen bekijken en opzoeken, en jij de MSM als filter gebruikt
Heb je een van de hearings live gezien? de videobeelden uit Georgia bekeken?
je hangt nog steeds in je achterhaalde beeld dat er geen fraude was zo te horen :')
Er zijn geen hearings geweest. Er is niets onder ede verklaard voor een rechter.
Het was theater voor de bühne. Net als alles wat jij voorgeschoteld krijgt.
  maandag 4 januari 2021 @ 13:37:44 #249
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197206399
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:45 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De ironie is dat wij juist de bronnen bekijken en opzoeken, en jij de MSM als filter gebruikt
Heb je een van de hearings live gezien? de videobeelden uit Georgia bekeken?
je hangt nog steeds in je achterhaalde beeld dat er geen fraude was zo te horen :')
Georganiseerde misdaad :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 4 januari 2021 @ 13:43:35 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197206497
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:25 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Luister je het hele gesprek of lekker makkelijk alleen de fragmenten die eruitgeknipt zijn om het een hitpiece te maken?
Heb jij het hele gesprek geluisterd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 januari 2021 @ 13:44:37 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197206515
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:45 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De ironie is dat wij juist de bronnen bekijken en opzoeken, en jij de MSM als filter gebruikt
Heb je een van de hearings live gezien? de videobeelden uit Georgia bekeken?
je hangt nog steeds in je achterhaalde beeld dat er geen fraude was zo te horen :')
Het blijft hier op neer komen. Team Trump zegt zelf voor de rechters dat ze geen fraude zaak hebben, en dat ze geen bewijs hebben voor (grootschalige) fraude.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197207045
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het blijft hier op neer komen. Team Trump zegt zelf voor de rechters dat ze geen fraude zaak hebben, en dat ze geen bewijs hebben voor (grootschalige) fraude.
election fraud deniers 8)7
  maandag 4 januari 2021 @ 14:28:05 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197207123
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:45 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De ironie is dat wij juist de bronnen bekijken en opzoeken, en jij de MSM als filter gebruikt
Heb je een van de hearings live gezien? de videobeelden uit Georgia bekeken?
je hangt nog steeds in je achterhaalde beeld dat er geen fraude was zo te horen :')
Ah sorry...
Ik dacht dat trump dit zei??

zal wel iemand anders zijn geweest!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 januari 2021 @ 14:31:27 #254
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197207169
quote:
80s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, in AMV is geen plaats voor conspiracy verhalen, hier wel. :)
Je zult zien Tiger dat het achteraf geen conspiracy was... ;)
  maandag 4 januari 2021 @ 14:35:19 #255
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197207221
Ik stel voor (en volgens mij kan het ook) dat in alle swingstaten waar die gekke nachtelijke piek zit gewoon af te keuren en die staten tot Trump toe te wijzen.

Dan zijn we er ook snel uit en kan Trumpie zijn werk afmaken en hebben we weer 4 jaar rust. :Y

Komt ineens in mij op: "Zitten die pieken ook in andere staten?" (niet swingstaten)
Als die daar niet zitten dan is dat ook zeer vreemd!
  maandag 4 januari 2021 @ 14:38:43 #256
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197207280
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 09:08 schreef theguyver het volgende:
Vandaag gaan ze toch het Congress bestormen toch?
of is dat ook weer uitgesteld -O-
Woensdag, wel een beetje opletten hoor!
pi_197207328
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:38 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Woensdag, wel een beetje opletten hoor!
Dat is het frappante, men is totaal niet geinformeerd, volgt niks, maar tegelijkertijd kunnen ze wel zogenaamd alles debunken (of zelfs prebunken zoals die chick in paniek over die heterdaad video in Georgia) :')
  maandag 4 januari 2021 @ 14:53:13 #258
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197207499
Ik kom ook steeds maar weer deze video tegen... Is die al debunked?

pi_197207607
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:22 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

election fraud deniers 8)7
Maar dat bewijs is dus nu eindelijk geleverd...

inderdaad werd er op illegale wijze bestuurders in Georgia onder druk gezet om 'zomaar' eventjes 11.700 stemmen te 'vinden'...

iedereen die riep dat Trump met bewijs zou komen voor election Fraud heeft dus gelijk gehad, dat heeft ie dus eindelijk ook gedaan :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 4 januari 2021 @ 15:01:07 #260
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197207642
Och wat prachtig!

"The Cavalry is coming" :Y :Y
  maandag 4 januari 2021 @ 15:38:36 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197208402
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:22 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

election fraud deniers 8)7
Wat valt er te ontkennen als er geen bewijs komt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 januari 2021 @ 15:41:59 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197208474
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:35 schreef Bocaj het volgende:
Ik stel voor (en volgens mij kan het ook) dat in alle swingstaten waar die gekke nachtelijke piek zit gewoon af te keuren en die staten tot Trump toe te wijzen.

Dan zijn we er ook snel uit en kan Trumpie zijn werk afmaken en hebben we weer 4 jaar rust. :Y

Komt ineens in mij op: "Zitten die pieken ook in andere staten?" (niet swingstaten)
Als die daar niet zitten dan is dat ook zeer vreemd!
Nee laten we dat maar niet doen. Democratie is een goed iets en zo...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197208976
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee laten we dat maar niet doen. Democratie is een goed iets en zo...
Die gast roept dat ook alleen om reacties te krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand oprecht van mening is om democratie af te schaffen. Of vanuit gaan dat de Amerikaanse bevolking dat accepteert.
ROBODEMONS..................|:(
pi_197209734
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:25 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Luister je het hele gesprek of lekker makkelijk alleen de fragmenten die eruitgeknipt zijn om het een hitpiece te maken?
Het hele gesprek natuurlijk, dit geeft duidelijk aan dat hij druk legt en de wet breekt. Trumpistjes zullen het echter wel weer goedpraten. 8)7

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:45 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De ironie is dat wij juist de bronnen bekijken en opzoeken, en jij de MSM als filter gebruikt
Heb je een van de hearings live gezien? de videobeelden uit Georgia bekeken?
je hangt nog steeds in je achterhaalde beeld dat er geen fraude was zo te horen :')
Welke bronnen precies?

Kun je één voorbeeld aanhalen wat duidelijk en onomstotelijk grootschalige stemfraude bewijst? Het riedeltje blijft maar hetzelfde - de rechters willen er zogenaamd hun vingers niet aan branden, wat complete onzin is als je de rechtszaken nagaat - er wordt constant om bewijs gevraagd, maar dit kan simpelweg niet geleverd worden.

Nogmaals, als je bewijs hebt - for fuck's sake, POST het dan! :')
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 13:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Georganiseerde misdaad :Y
Klopt helemaal, echter heeft Trump zelfs met georganiseerde misdaad niet het presidentschap weten te behouden. Maarja, de doelpalen zijn nu weer naar 6 januari verzet - wat natuurlijk grappig genoeg gewoon te laat is. :D Ben benieuwd wat de volgende kutsmoes is.
pi_197209736
quote:
12s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Die gast roept dat ook alleen om reacties te krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand oprecht van mening is om democratie af te schaffen. Of vanuit gaan dat de Amerikaanse bevolking dat accepteert.
Juist, daarom is het zo belangrijk dat een fraudulente uitslag niet geaccepteerd wordt
Vertrouwen in 6-1-2020
pi_197209775
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:35 schreef Bocaj het volgende:
Ik stel voor (en volgens mij kan het ook) dat in alle swingstaten waar die gekke nachtelijke piek zit gewoon af te keuren en die staten tot Trump toe te wijzen.

Dan zijn we er ook snel uit en kan Trumpie zijn werk afmaken en hebben we weer 4 jaar rust. :Y

Komt ineens in mij op: "Zitten die pieken ook in andere staten?" (niet swingstaten)
Als die daar niet zitten dan is dat ook zeer vreemd!
Die pieken zitten er dus wel, en dat is helemaal niet raar. Dat is je al minstens 400 keer uitgelegd, maar je doet gewoon lekker je vingers in je oren en schreeuwt heel hard "LA-LA-LA". :D Dat werkt natuurlijk ook, tot 6 januari dan. Er is geen enkel bewijs dat er iets raars gebeurd is, en ik vermoed dat als je dat bewijs had dat je het wel zou posten, maar dat kun je dus niet.
pi_197209787
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Het hele gesprek natuurlijk, dit geeft duidelijk aan dat hij druk legt en de wet breekt. Trumpistjes zullen het echter wel weer goedpraten. 8)7
[..]

Welke bronnen precies?

Kun je één voorbeeld aanhalen wat duidelijk en onomstotelijk grootschalige stemfraude bewijst? Het riedeltje blijft maar hetzelfde - de rechters willen er zogenaamd hun vingers niet aan branden, wat complete onzin is als je de rechtszaken nagaat - er wordt constant om bewijs gevraagd, maar dit kan simpelweg niet geleverd worden.

Nogmaals, als je bewijs hebt - for fuck's sake, POST het dan! :')
[..]

Klopt helemaal, echter heeft Trump zelfs met georganiseerde misdaad niet het presidentschap weten te behouden. Maarja, de doelpalen zijn nu weer naar 6 januari verzet - wat natuurlijk grappig genoeg gewoon te laat is. :D Ben benieuwd wat de volgende kutsmoes is.
Jij accepteert toch niets, ik ga niet eens de moeite doen. Lees maar terug de afgelopen tijd dan kun je kiezen. Dooie "kiezers", statistisch bewijs, fouten in procedures, wegsturen van observers, videobewijs, spikes van stembatches zogenaamd alleen voor biden etc etc
pi_197209821
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:00 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Jij accepteert toch niets, ik ga niet eens de moeite doen. Lees maar terug de afgelopen tijd dan kun je kiezen. Dooie "kiezers", statistisch bewijs, fouten in procedures, wegsturen van observers, videobewijs, spikes van stembatches zogenaamd alleen voor biden etc etc
Erover praten, maakt niet dat het bewijs is. Dan kan je terug verwijzen naar eerdere posts waar je er ook over praat, maar daar stond ook geen greintje bewijs in. Je kunt het simpelweg niet leveren, maar blijft wel heilig in die oranje idioot geloven als één of andere religieuze sekte.
pi_197209863
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:57 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Juist, daarom is het zo belangrijk dat een fraudulente uitslag niet geaccepteerd wordt
Vertrouwen in 6-1-2020
Laten we gewoon afwachten wat er 6-1-2021 gebeurt. Nog maar 2 dagen.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 4 januari 2021 @ 17:15:48 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197210077
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:00 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Jij accepteert toch niets, ik ga niet eens de moeite doen. Lees maar terug de afgelopen tijd dan kun je kiezen. Dooie "kiezers", statistisch bewijs, fouten in procedures, wegsturen van observers, videobewijs, spikes van stembatches zogenaamd alleen voor biden etc etc
Welk statistisch bewijs?

[ Bericht 0% gewijzigd door ATuin-hek op 04-01-2021 17:21:54 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 januari 2021 @ 17:26:22 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197210212
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:38 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Woensdag, wel een beetje opletten hoor!
nou eerst was het 4 januari en daarna 6 ..
zie begin van dit topic deel ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 januari 2021 @ 17:27:17 #272
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197210227
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:00 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Jij accepteert toch niets, ik ga niet eens de moeite doen. Lees maar terug de afgelopen tijd dan kun je kiezen. Dooie "kiezers", statistisch bewijs, fouten in procedures, wegsturen van observers, videobewijs, spikes van stembatches zogenaamd alleen voor biden etc etc
Maar voor grootschalige fraude moet er toch wel wat meer zijn dan her en der signalen? We hebben het over miljoenen stemmen, als je daarmee wil frauderen heb je toch een redelijk groot leger aan mensen nodig die daaraan mee werken en dat ook allemaal geheimhouden. En dat dus ook nog eens per staat.

Concreet zou je al snel met zo'n 15 miljoen stemmen moeten frauderen om een uitslag te kunnen veranderen. Waar precies in het proces zou dat dan gebeurd moeten zijn?
  maandag 4 januari 2021 @ 17:28:32 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197210246
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:57 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Juist, daarom is het zo belangrijk dat een fraudulente uitslag niet geaccepteerd wordt
Vertrouwen in 6-1-2020
In wat?
Dat de hele senaat als 1 man op staat en de legitieme verkiezing verwerpt?
Ik wens je heel veel succes met het accepteren dat het m niet gaat worden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197210290
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Maar voor grootschalige fraude moet er toch wel wat meer zijn dan her en der signalen? We hebben het over miljoenen stemmen, als je daarmee wil frauderen heb je toch een redelijk groot leger aan mensen nodig die daaraan mee werken en dat ook allemaal geheimhouden. En dat dus ook nog eens per staat.

Concreet zou je al snel met zo'n 15 miljoen stemmen moeten frauderen om een uitslag te kunnen veranderen. Waar precies in het proces zou dat dan gebeurd moeten zijn?
Het gaat om de paar key states, als de Fraude daar teruggedraaid wordt gaan de kiesmannen terug naar Trump en dat is ruim voldoende
pi_197210318
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:31 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het gaat om de paar key states, als de Fraude daar teruggedraaid wordt gaan de kiesmannen terug naar Trump en dat is ruim voldoende
Enkel is er geen fraude om terug te draaien, en heeft Joe Biden gewonnen - fair and square.

Dat is 59 keer gebleken bij diverse rechtbanken.
pi_197210395
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Enkel is er geen fraude om terug te draaien, en heeft Joe Biden gewonnen - fair and square.

Dat is 59 keer gebleken bij diverse rechtbanken.
No standing
nee voor de verkiezingen is geen schade geleden dus helaas geen rechtzaak
nee nu is het na de verkiezingen dus te laat, niks te veranderen
Ja hier toegewezen, een dwangbevel voor onderzoek naar de stemmachines -> county weigert -> rechter gaapt
etcetcetc

Volg je het niet of heb je gewoon 59-0 onder je copy paste knop?
pi_197210428
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:36 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

No standing
nee voor de verkiezingen is geen schade geleden dus helaas geen rechtzaak
nee nu is het na de verkiezingen dus te laat, niks te veranderen
Ja hier toegewezen, een dwangbevel voor onderzoek naar de stemmachines -> county weigert -> rechter gaapt
etcetcetc

Volg je het niet of heb je gewoon 59-0 onder je copy paste knop?
Wat bazel je allemaal?

Het is heel simpel - als je constant beweert dat er bewijs is voor fraude, kun je dat ook gewoon posten. Doe je dat niet, moet je het ook niet gek vinden als iedereen je voor een clown aanziet die maar wat uit z'n nek zwetst. :D
  maandag 4 januari 2021 @ 17:41:24 #278
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197210502
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:31 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het gaat om de paar key states, als de Fraude daar teruggedraaid wordt gaan de kiesmannen terug naar Trump en dat is ruim voldoende
Welke key states? En hoe is daar dan met miljoenen stemmen gefraudeerd? Zijn er 10 miljoen stemmen op Trump vernietigd en 10 miljoen stemmen op Biden even met de hand geschreven en in een postbusje gestopt? Of is dat digitaal gedaan, iemand die even op wat knopjes drukte en er zo 10 miljoen bij de een heeft weggehaald en toegevoegd bij de ander?
pi_197210627
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:41 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Welke key states? En hoe is daar dan met miljoenen stemmen gefraudeerd? Zijn er 10 miljoen stemmen op Trump vernietigd en 10 miljoen stemmen op Biden even met de hand geschreven en in een postbusje gestopt? Of is dat digitaal gedaan, iemand die even op wat knopjes drukte en er zo 10 miljoen bij de een heeft weggehaald en toegevoegd bij de ander?
Inderdaad, het is nogal een flink aantal wat dan ineens voor Trump zou moeten stemmen.

Vraag je om bewijs, komen ze met "dode stemmers" , waarvan er één of een handjevol zijn bewezen, dat zegt dus helemaal niets. Die stemden ook nog voor Trump meen ik. Ze vinden het zogenaamd frappant dat de "swing states" voor Biden stemmen - daar zijn het swing states voor. Tuurlijk focust Trump daarop, dat is zijn enige strohalm.

Het heeft nooit om eerlijke verkiezingen gegaan bij Trompie, het gaat puur en alleen om het behouden van macht.
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 17:59:59 #280
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197210797
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je zult zien Tiger dat het achteraf geen conspiracy was... ;)
En dat zal zijn op de dag dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen, neem ik aan?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 4 januari 2021 @ 18:07:21 #281
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197210927
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:00 schreef illusions het volgende:
Die pieken zitten er dus wel, en dat is helemaal niet raar.
Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)
pi_197211045
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)
Feitelijke bewijzen geloven jij en wat andere mensen hier toch niet waarom zou men jou nog iets proberen uit te leggen?

We wachten nog steeds op the kraken, hunter bidens laptop, kelders met dode babies, enz..... *O*
pi_197211057
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)
Daar is in dit topic over gesproken, en was te zien op de live statistieken (dat Github tooltje). Ik herinner me dat dat zich niet alleen in Biden-staten heeft afgespeeld. Waar precies in alle 17 delen? Geen idee, volgens mij ergens in het begin.

Je kunt natuurlijk gewoon de statistieken opzoeken, er hoeft niet per se over gepraat te zijn, maar ik heb het idee dat jij "gepraat" als bewijs beschouwt. :P Jammer dat je het echte bewijs nooit post, maar er alleen over praat.
  maandag 4 januari 2021 @ 18:15:35 #284
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197211070
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)
Jouw afgod heeft toch al gepiekt?
  maandag 4 januari 2021 @ 18:22:26 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197211167
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)
Jup is tig x naar voren gekomen in dit topic.

En ja, team trump en die hebben er een grafiekje van gemaakt.

Heel raar hoor, ineens kreeg Biden meer stemmen..

Weet je hoe dat komt en het antwoord is echt super simpel..
Maar denk niet dat je het antwoord wil weten!

Als je toch aan durft.. open de spoiler..
Alleen als je het echt echt aan durft hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 januari 2021 @ 18:34:34 #286
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197211344
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup is tig x naar voren gekomen in dit topic.

En ja, team trump en die hebben er een grafiekje van gemaakt.

Heel raar hoor, ineens kreeg Biden meer stemmen..

Weet je hoe dat komt en het antwoord is echt super simpel..
Maar denk niet dat je het antwoord wil weten!

Als je toch aan durft.. open de spoiler..
Alleen als je het echt echt aan durft hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die piek kan ook door Ruby en haar dochter en nog wel meer mensen veroorzaakt zijn?
  maandag 4 januari 2021 @ 18:36:37 #287
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197211372
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef Basp1 het volgende:
Feitelijke bewijzen geloven jij en wat andere mensen hier toch niet waarom zou men jou nog iets proberen uit te leggen?

Die piek blijft hardnekkig met Ruby en dochter...
pi_197211498
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:36 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Die piek blijft hardnekkig met Ruby en dochter...
Is dit weer de nieuwste strohalm?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197211550
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:57 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Vertrouwen in 6-1-2020
Dan gaat er natuurlijk niets spannends gebeuren.

Is al bekend wat de volgende datum is dat Biden wordt ontmaskerd en Trump z'n overwinning pakt? Zoveel tijd is er niet meer. 20 januari wordt Biden beëdigd.
  maandag 4 januari 2021 @ 18:48:35 #290
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197211570
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Is dit weer de nieuwste strohalm?
Als ze haar complete batches door de computer laten halen dan kan ik ook winnen!
Het staat op video, dus waar! :') Nee, grapje maar is zij al eens ondervraagd?
En die usb-stick dan die haar dochter wegmoffelde?
pi_197211590
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als ze haar complete batches door de computer laten halen dan kan ik ook winnen!
Het staat op video, dus waar! :') Nee, grapje maar is zij al eens ondervraagd?
En die usb-stick dan die haar dochter wegmoffelde?
Heeft iemand van Cultus45 al aangifte gedaan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 januari 2021 @ 18:49:47 #292
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197211594
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:46 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dan gaat er natuurlijk niets spannends gebeuren.

Is al bekend wat de volgende datum is dat Biden wordt ontmaskerd en Trump z'n overwinning pakt? Zoveel tijd is er niet meer. 20 januari wordt Biden beëdigd.
Een hele trits republikeinen willen gaan protesteren... zitten die er dan allemaal naast?
pi_197211599
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als ze haar complete batches door de computer laten halen dan kan ik ook winnen!
Het staat op video, dus waar! :') Nee, grapje maar is zij al eens ondervraagd?
En die usb-stick dan die haar dochter wegmoffelde?
Ah, de USB stick weer.

Je weet dat die computers helemaal geen fucking USB poorten hebben? :D :D :D

Wat een onkunde zeg, mijn hemel.
  maandag 4 januari 2021 @ 18:50:40 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197211611
Dat deze act nou nooit vermoeiend wordt :') .
Huilen dan.
pi_197211617
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Een hele trits republikeinen willen gaan protesteren... zitten die er dan allemaal naast?
Wil je het over cijfers gaan hebben? _O-
  maandag 4 januari 2021 @ 18:51:07 #296
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197211625
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
Cultus45
Daar moet je mij even mee helpen pompom... heb geen idee!
pi_197211634
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
Dat deze act nou nooit vermoeiend wordt :') .
De doelpalen worden volgens mij steeds zwaarder.

In een echt voetbalveld zou het nu een veld zijn van zo'n 5km lengte. _O-
pi_197211642
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Daar moet je mij even mee helpen pompom... heb geen idee!
Eindelijk komt er iets zinnigs uit. ;)
pi_197211649
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Een hele trits republikeinen willen gaan protesteren... zitten die er dan allemaal naast?
Als een hele rits architecten vanaf nu vinden dat zwaartekracht niet meer bestaat... zitten die er dan allemaal naast?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 januari 2021 @ 18:52:40 #300
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197211658
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, de USB stick weer.

Je weet dat die computers helemaal geen fucking USB poorten hebben? :D :D :D

Wat een onkunde zeg, mijn hemel.
Er waren toch sticks verdwenen?
  maandag 4 januari 2021 @ 18:53:33 #301
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197211677
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Als een hele rits architecten vanaf nu vinden dat zwaartekracht niet meer bestaat... zitten die er dan allemaal naast?
Dus jij weet het beter dan de partij zelf?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')