Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)quote:Op maandag 4 januari 2021 17:00 schreef illusions het volgende:
Die pieken zitten er dus wel, en dat is helemaal niet raar.
Feitelijke bewijzen geloven jij en wat andere mensen hier toch niet waarom zou men jou nog iets proberen uit te leggen?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)
Daar is in dit topic over gesproken, en was te zien op de live statistieken (dat Github tooltje). Ik herinner me dat dat zich niet alleen in Biden-staten heeft afgespeeld. Waar precies in alle 17 delen? Geen idee, volgens mij ergens in het begin.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is daar ergens over gesproken? Heb je een linkje? (Misschien iemand in POL-AMV die het uitgezocht heeft?)
Jouw afgod heeft toch al gepiekt?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jup is tig x naar voren gekomen in dit topic.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what a year!, and its only Januari!
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup is tig x naar voren gekomen in dit topic.
En ja, team trump en die hebben er een grafiekje van gemaakt.
Heel raar hoor, ineens kreeg Biden meer stemmen..
Weet je hoe dat komt en het antwoord is echt super simpel..
Maar denk niet dat je het antwoord wil weten!
Als je toch aan durft.. open de spoiler..
Alleen als je het echt echt aan durft hoor.Die piek kan ook door Ruby en haar dochter en nog wel meer mensen veroorzaakt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Die piek blijft hardnekkig met Ruby en dochter...quote:Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef Basp1 het volgende:
Feitelijke bewijzen geloven jij en wat andere mensen hier toch niet waarom zou men jou nog iets proberen uit te leggen?
Is dit weer de nieuwste strohalm?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die piek blijft hardnekkig met Ruby en dochter...
Dan gaat er natuurlijk niets spannends gebeuren.quote:
Als ze haar complete batches door de computer laten halen dan kan ik ook winnen!quote:Op maandag 4 januari 2021 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is dit weer de nieuwste strohalm?
Heeft iemand van Cultus45 al aangifte gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als ze haar complete batches door de computer laten halen dan kan ik ook winnen!
Het staat op video, dus waar!Nee, grapje maar is zij al eens ondervraagd?
En die usb-stick dan die haar dochter wegmoffelde?
Een hele trits republikeinen willen gaan protesteren... zitten die er dan allemaal naast?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan gaat er natuurlijk niets spannends gebeuren.
Is al bekend wat de volgende datum is dat Biden wordt ontmaskerd en Trump z'n overwinning pakt? Zoveel tijd is er niet meer. 20 januari wordt Biden beëdigd.
Ah, de USB stick weer.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als ze haar complete batches door de computer laten halen dan kan ik ook winnen!
Het staat op video, dus waar!Nee, grapje maar is zij al eens ondervraagd?
En die usb-stick dan die haar dochter wegmoffelde?
Wil je het over cijfers gaan hebben?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een hele trits republikeinen willen gaan protesteren... zitten die er dan allemaal naast?
Daar moet je mij even mee helpen pompom... heb geen idee!quote:
De doelpalen worden volgens mij steeds zwaarder.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
Dat deze act nou nooit vermoeiend wordt.
Eindelijk komt er iets zinnigs uit.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar moet je mij even mee helpen pompom... heb geen idee!
Als een hele rits architecten vanaf nu vinden dat zwaartekracht niet meer bestaat... zitten die er dan allemaal naast?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een hele trits republikeinen willen gaan protesteren... zitten die er dan allemaal naast?
Er waren toch sticks verdwenen?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, de USB stick weer.
Je weet dat die computers helemaal geen fucking USB poorten hebben?![]()
![]()
Wat een onkunde zeg, mijn hemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |