Ik denk bij 1 van zijn rallys maar degene die het heeft gepost zegt dus over 3 dagenquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft hij dit gezegd? Onlangs of vorig jaar?
Zoals in de link te zien is die ik postte was dit een geverknipte uitspraak uit een rally van Trump in Freeland (Michigan) van !0 september jl.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft hij dit gezegd? Onlangs of vorig jaar?
Hoe denk je dat Trump aan de macht zal blijven?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ik 1 ding in bnw heb geleerd is dat gedebunkt van alles en niks kan betekenen zelfs : ' ik wil niet aan het idee dus ik ga overal tegenin "
Is er nog een legale mogelijkheid dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Trump aan de macht zal blijven?
De opties liggen op tafel.
Er is nog 1 legale mogelijkheid.
En verder ...
Ja, 6 januari Is de officile bevestiging door het Congres.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Is er nog een legale mogelijkheid dan?
Dat is niet legaal, het congres moet simpelweg de stemmen tellen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja, 6 januari Is de officile bevestiging door het Congres.
En het hele congres geeft als 1 stem op dat Trump heeft gewonnen.
Oftewel ze verklaren de hele verkiezingen onwettig iets in die geest.
Aka instant burgeroorlog!
Klopt, en als ik het goed heb ongeldig verklaren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is niet legaal, het congres moet simpelweg de stemmen tellen.
Ik kan die informatie niet uit die link halen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals in de link te zien is die ik postte was dit een geverknipte uitspraak uit een rally van Trump in Freeland (Michigan) van !0 september jl.
Ja als beide kamers met een meerderheid voor stemmen kunnen ze de kiesmannen van een staat niet tellen. Kleine kans dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt, en als ik het goed heb ongeldig verklaren.
Nja ben geen expert op dat gebied.
Maar niet 1 maar allemaal moeten ze dat unaniem aangeven.
Aangezien er zowel republikeinen als democraten in dat congres zitten.
Acht ik de kans groter dat op 1 januari door Trump bekend word gemaakt dat hij president word van Mexico!
Die uitspraak is letterlijk uit die rally die ik postte (Bron) geknipt. Die tekst is te vinden in dat transcript op 01:19:20. De beelden van de rally zelf zijn ook vast wel ergens te vinden nog.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik kan die informatie niet uit die link halen.
Ook dat je aangeeft dat het om een "verknipte" uitspraak gaat doet mij vermoeden dat je er meer over weet dan ik.
Trump heeft dus eigenlijk ooit wat geroepen over een specifieke datum terwijl de verkiezingsuitslag nog helemaal nergens bekend was. Dus het filmpje past niet helemaal in de huidige context lijkt me.
Trump beweert daarnaast wel dat hetgeen op 1 januari geopenbaard wordt wel het voorstellingsvermogen van velen te boven gaat, iets wat zo spannend is en waarvoor die specifieke datum wordt genoemd is dan vast en zeker ook niet gebonden aan de voortgang van zaken die vanaf t moment van uitspreken tot nu hebben plaatsgevonden.
Dus ik ben benieuwd wat hetgeen dan is.
Of is deze uitspraak in dit filmpje inderdaad op een dusdanige uit zijn verband getrokken dat mensen hierin iets zien wat er nooit gaat komen?
Artikel al gevonden? Ben oprecht benieuwd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En wat weet jij van die zaak? Wat vind je er van dat Irakeze getuigen werden gentimideerd en dat de Amerikanen flink werden gehinderd in hun onderzoek?
Allemaal vermeende fraudegevallenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Bocaj het volgende:
Och och och... wat zijn ze toch aan het prutsen in Georgia...
Allemaal fraude gevallen...
Hahaha, nee hoor! Ze zijn er weer gloeiend bij!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Allemaal vermeende fraudegevallen
Weet je wat? Volgens hen is alles beter dan Trump!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vraag me al een tijdje iets af.
Wat zien die zogenaamd "nuchtere" mensen nu eigenlijk in zo'n figuur als Joe Biden?
Namen en rugnummers?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vraag me al een tijdje iets af.
Wat zien die zogenaamd "nuchtere" mensen nu eigenlijk in zo'n figuur als Joe Biden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |