abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2021 @ 00:43:30 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197183878
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze kunnen het inhoudsloos geschreeuw van team Trump prima negeren ja, en dat is denk ik ook wat ze gaan doen. Ze hebben nu zo'n beetje 2 maanden de tijd gehad om met bewijs te komen voor die grootschalige fraude, en daar keihard in gefaald. Het mag dan wel eens klaar zijn met deze spelletjes van team Trump.
De democraten hebben niks te vrezen van iets wat er niet bestaat..
Dus daarom doen ze ook gewoon bijna niks.
De enige die geregeld zijn bek wel los trekt is Sanders, maar dat was het ook wel.
what a year!, and its only Januari!
pi_197183914
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ze hebben in die twee maanden niet eens de kans gekregen om het bewijs te presenteren voor een rechtbank; de rechtbanken durven er hun vingers niet aan te branden.
Lees anders post #152 nog even.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 3 januari 2021 @ 00:56:17 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197183961
quote:

[..]

Ze hebben in die twee maanden niet eens de kans gekregen om het bewijs te presenteren voor een rechtbank; de rechtbanken durven er hun vingers niet aan te branden.
Waarom denk je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197184000
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Typisch wel dat er steeds dezelfde formulering wordt gebruikt: "de rechtbanken branden hun vingers er niet aan". Blijkbaar een stelling die gretig aftrek vindt in bepaalde kringen/ nieuwsbronnen/ social media? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 3 januari 2021 @ 01:14:14 #205
33189 RM-rf
1/998001
pi_197184046
quote:

[..]

Ruim 60 rechtzaken... En dan ga je huilen 'dat je niet de kans had om Bewijs te geven'...

Serieus, kun je nog in de spiegel kijken als je zo loopt te huilen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197184059
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ruim 60 rechtzaken... En dan ga je huilen 'dat je niet de kans had om Bewijs te geven'...

Serieus, kun je nog in de spiegel kijken als je zo loopt te huilen?
Je zou je haast af gaan vragen waarom Biden's overwinning niet geaccepteerd wordt O-)
  zondag 3 januari 2021 @ 01:21:04 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197184077
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Typisch wel dat er steeds dezelfde formulering wordt gebruikt: "de rechtbanken branden hun vingers er niet aan". Blijkbaar een stelling die gretig aftrek vindt in bepaalde kringen/ nieuwsbronnen/ social media? :D
Dat valt ook op ja. Daarbij zou je toch ook denken dat rechters die met de nette versie komen van 'als je geen bewijs hebt rot dan maar op' dit toch ook wel redelijk tegen spreekt. But what do I know :P
Onikaan ni ov dovah
pi_197184122
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat valt ook op ja. Daarbij zou je toch ook denken dat rechters die met de nette versie komen van 'als je geen bewijs hebt rot dan maar op' dit toch ook wel redelijk tegen spreekt. But what do I know :P
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het feit dat Trump's eigen advocaten tegenover rechters moesten bekennen dat ze geen bewijs hadden helemaal niet aan bod is gekomen in die nieuwsbronnen. Zelfs Giuliani zei voor de rechter dat het niet om een fraudezaak ging.

Maar weet ik veel! :D
  zondag 3 januari 2021 @ 01:52:05 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197184179
quote:
84s.gif Op zondag 3 januari 2021 01:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het feit dat Trump's eigen advocaten tegenover rechters moesten bekennen dat ze geen bewijs hadden helemaal niet aan bod is gekomen in die nieuwsbronnen. Zelfs Giuliani zei voor de rechter dat het niet om een fraudezaak ging.

Maar weet ik veel! :D
Feiten doen er niet toe, gewoon geloven wat goed voelt :Y
Onikaan ni ov dovah
pi_197184685
twitter

Ik voorspelde dit een half jaar geleden en kijk eens, ik heb wederom gelijk gekregen. De rellen liet men doorgaan vanwege politiek gewin. Nu Trump is weggestemd zitten ze nu met de radicalen in hun maag. En nu komt Ted Wheeler die Antifa aanspreekt bij naam verkondigen dat het afgelopen moet zijn. Fijn hè, politici die je stad laten afbranden voor politiek gewin.
pi_197185591
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 07:29 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Ik voorspelde dit een half jaar geleden en kijk eens, ik heb wederom gelijk gekregen. De rellen liet men doorgaan vanwege politiek gewin. Nu Trump is weggestemd zitten ze nu met de radicalen in hun maag. En nu komt Ted Wheeler die Antifa aanspreekt bij naam verkondigen dat het afgelopen moet zijn. Fijn hè, politici die je stad laten afbranden voor politiek gewin.
Oh wat belangrijk dat je wederom gelijk hebt gekregen!

In jouw ogen dan.

Wat denk je dat er gebeurt als Trump aan de macht blijft en er ruim 81 miljoen stemmen genegeerd worden? Dan blijft het vast heel rustig, republikeinen doen namelijk nooit van dat soort dingen. :')
  zondag 3 januari 2021 @ 10:40:08 #212
65846 Bocaj
47th President.
pi_197185674
twitter

Ik ben blij dat Fox alweer min of meer achter Trump staat! :Y (Ze zaten wel even op het randje...)
pi_197185676
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 07:29 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Wil je alsnog dat artikel posten waaruit zou blijken dat die gasten van Blackwater handelden uit noodweer toen ze een groep Irakezen overhoop schoten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197185692
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:40 schreef Bocaj het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blij dat Fox alweer min of meer achter Trump staat! :Y (Ze zaten wel even op het randje...)
Pirro loopt deze onzin al sinds te verkiezingen te verkondigen, net als Carlson en Dobbs.

Trump heeft vooral moeite met de nieuwsredactie van FOX. Je weet wel, de mensen die daadwerkelijk journalistiek bedrijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197185712
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil je alsnog dat artikel posten waaruit zou blijken dat die gasten van Blackwater handelden uit noodweer toen ze een groep Irakezen overhoop schoten?
Je vergeet nog de tegenwerking en vermeende omkopingen.

Ik heb er weinig vertrouwen in dat we dat artikel ooit gaan zien hier. :D

Net zoals ik er weinig vertrouwen in heb dat trump zal aanblijven. _O-
  zondag 3 januari 2021 @ 10:46:21 #216
65846 Bocaj
47th President.
pi_197185744
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Pirro loopt deze onzin al sinds te verkiezingen te verkondigen, net als Carlson en Dobbs.

Trump heeft vooral moeite met de nieuwsredactie van FOX. Je weet wel, de mensen die daadwerkelijk journalistiek bedrijven.
Volgens mij is er inderdaad nogal verdeeldheid bij FoxNews...
En toch zie je ook dat FoxBusiness dan ineens weer milder is...
pi_197185778
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Volgens mij is er inderdaad nogal verdeeldheid bij FoxNews...
En toch zie je ook dat FoxBusiness dan ineens weer milder is...
Nee er zijn andere afdelingen, de leugen en opinie fabriek waar die bijhoren en de nog enigszins fact checkende journalisten. :')
  zondag 3 januari 2021 @ 11:18:47 #218
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197186067
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 03:29 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

En ineens heeft Jenna Ellis afgehaakt van de complottrein nadat Lin Wood helemaal ontspoord is. Ik ga zijn tweetjes niet nogmaals posten, die zijn echt totaal gestoord 8)7
Kan er niet mee zitten. Dat die Lin Wood ontspoord is. Dat zelfs Pence & McConnell nu voor het vuurpeloton zouden moeten betekend namelijk iets positiefs: De Republikeinse partij begint te desintegreren.

Met een beetje mazzel blazen ze zichzelf op. De kansen voor die 2 congres zetels van Georgia de 5de lijken zo ook steeds kleiner te worden. (maar goed, het blijft koffiedik kijken met die yanks)

Laat die Trump maar z'n eigen partij beginnen, of een groep Reps. zich afscheiden, dan is 't zeer waarschijnlijk klaar met die rednecks als het om presidentsverkiezingen gaat.

Ik zal Jenna Ellis wel gaan missen, die maakte al die Giuliani & Powell vids nog een beetje om aan te zien, zonder braakneigingen.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 3 januari 2021 @ 11:32:41 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197186281
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:18 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Kan er niet mee zitten. Dat die Lin Wood ontspoord is. Dat zelfs Pence & McConnell nu voor het vuurpeloton zouden moeten betekend namelijk iets positiefs: De Republikeinse partij begint te desintegreren.

Met een beetje mazzel blazen ze zichzelf op. De kansen voor die 2 congres zetels van Georgia de 5de lijken zo ook steeds kleiner te worden. (maar goed, het blijft koffiedik kijken met die yanks)

Laat die Trump maar z'n eigen partij beginnen, of een groep Reps. zich afscheiden, dan is 't zeer waarschijnlijk klaar met die rednecks als het om presidentsverkiezingen gaat.

Ik zal Jenna Ellis wel gaan missen, die maakte al die Giuliani & Powell vids nog een beetje om aan te zien, zonder braakneigingen.
Daar begint het inderdaad wel op te lijken.
Veel verdeeldheid in het republikeinse kamp.
what a year!, and its only Januari!
pi_197186623
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh wat belangrijk dat je wederom gelijk hebt gekregen!

In jouw ogen dan.

Wat denk je dat er gebeurt als Trump aan de macht blijft en er ruim 81 miljoen stemmen genegeerd worden? Dan blijft het vast heel rustig, republikeinen doen namelijk nooit van dat soort dingen. :')
Ja mAaR TruMP!!!!!
Mijn punt is dat het ontkennen van het bestaan van Antifa en het downplayen van het geweld de Democraten nog duur kwamen te staan.
En nu zie je dat Wheeler Antifa bij naam noemt en het geweld veroordeelt. Daar had men in het AMV ook nogal moeite mee met het veroordelen van het geweld en begrijpen dat het weigeren in te grijpen vooral politiek gemotiveerd was.
De draai van Wheeler na dat Biden gekozen was is in dat licht toch best opmerkelijk te noemen vind je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')