SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
ga je gangquote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuckerdefuck. Kunnen we alvast met de shotjes beginnen?
Ik heb ook nog limoncello in de vriezer bedenk ik me net.quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuckerdefuck. Kunnen we alvast met de shotjes beginnen?
Ja, dat ligt hier 5 kilometer verderop.quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef Poppejans het volgende: [..] Oh help, dat is Brabant? Ik dacht eerlijk dat ze uit Limburg kwam gezien haar accent
Ja alles met een 'oi' die je uitspreekt als een 'oo' ligt in Brabant. Goirle, Helvoirt, Oirschot, et cetera.quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef Evenstar het volgende:
Floor komt toch uit Brabant? Goirle? Of is mijn aardrijkskunde echt totaal naar de klote?
bedenk gewoon dat zonder deze gesprekken we in a gadda da vida volledig konden draaienquote:Op zondag 27 december 2020 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat er tijd is voor dit soort gesprekjes. Heel fijn.
Wij hebben ook limoncelloquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog limoncello in de vriezer bedenk ik me net.
Die nacht en die 20 bier willen wel lukken, de kroeg wordt ingewikkeld.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer werkt toch beter ergens midden in de nacht in een aftandse kroeg met 20 bier in m'n mik.
Maar afijn.
In ieder geval wel met voldoende glijmiddel.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde ook bijna kapen met 'Taking is too easy' als TT
Villa Massaquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog limoncello in de vriezer bedenk ik me net.
Chef, hooguitquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ginger Spice![]()
Tegenwoordig getrouwd met Christian Horner. De baas van Max Verstappen.
+1quote:
Oeh, jij komt ook wel dichtbij zo!quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat ligt hier 5 kilometer verderop.
Oisterwijk, dat ik iemand ooit heb horen uitspreken als Ojsterwiek.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja alles met een 'oi' die je uitspreekt als een 'oo' ligt in Brabant. Goirle, Helvoirt, Oirschot, et cetera.
Behalve worstebroikes.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja alles met een 'oi' die je uitspreekt als een 'oo' ligt in Brabant. Goirle, Helvoirt, Oirschot, et cetera.
Dus eigenlijk kun je zeggen dat je meer in detail bent gegaan dan alleen Spice Girls.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Gretzl het volgende:
Ik was hier te jong voor. Toen ik me een beetje voor muziek begon te interesseren waren Spice Girls al een tijdje uit elkaar en vielen de solo-plaatjes van Geri, Emma en Mel C me meer op
Zelfgemaakte van iemand ergens.quote:
Gingerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Old Spicequote:
En Autobahn!quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bedenk gewoon dat zonder deze gesprekken we in a gadda da vida volledig konden draaien
Heb ik ook altijd gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Isorden het volgende:
Waarom haal ik Temple of the Dog toch altijd door elkaar met de Stone Temple Pilots?
Victoria Adamsquote:
Ik haal Temple of the Dog altijd door de war met Temple of the King het nummer van Rainbowquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Isorden het volgende:
Waarom haal ik Temple of the Dog toch altijd door elkaar met de Stone Temple Pilots?
Viva Forever vond ik de mooistequote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef Gretzl het volgende:
De leukste Spice Girls-singles ontbreken helaas....
Ik hoorde ooit van een Fransman die 'Oirschot' uitsprak als 'Waarsjoo'. Die is toen naar Polen gestuurd, gok ik.quote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oisterwijk, dat ik iemand ooit heb horen uitspreken als Ojsterwiek.
ik ookquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Viva Forever vond ik de mooiste
ik ook niet, we hebben niks gemist heb ik het idee.quote:
Nog altijd ginger?quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ginger zijnde moest ik wel Team Ginger Spice zijn.
Zelfgemaakt is ook lekker. Maar altijd een gokje of het niet te zoet is.quote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je zeggen dat je meer in detail bent gegaan dan alleen Spice Girls.
[..]
Zelfgemaakte van iemand ergens.
Ginger Spicequote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gingersquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mama is ook mooi maar heeft mss meer een persoonlijke reden voor mij.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Viva Forever vond ik de mooiste
Ik wist niet dat zij van de spice girls wast. Leuk om te weten.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teambaas. Bepaald dus wie er in het stoeltje zit.
Nee idd. Niet per se iets dat ik zou opzettenquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ook niet, we hebben niks gemist heb ik het idee.
Ginger ben je 4 life jongequote:
Marco Borsato betreedt de Temple of the Dogquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet oh ja en dat zal het volgend jaar ook niet zijn.
Dankjequote:
Nou is Oirschot ook daadwerkelijk onuitspreekbaar voor mensen die het Nederlands niet machtig zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit van een Fransman die 'Oirschot' uitsprak als 'Waarsjoo'. Die is toen naar Polen gestuurd, gok ik.
We geloofden het zo ook welquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, zelfgemaakte foto van Temple of the Dog.
Christian Horner lijkt mij echt een leuke ventquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teambaas. Bepaald dus wie er in het stoeltje zit.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Marco Borsato betreedt de Temple of the Dog
Radio 2 weetjequote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Gaat dan gewoon vreten in plaats van er zo over te janken joh.
Misschien ben jij mijn type niet en hou ik al 20 jaar de schijn op? WHO KNOWSquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Sophia is geen redhead en ik ook niet, weet je zeker dat het jouw type is?
Ook de tint die ze mij toeschrijvenquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Kastanjebruin meer. In de zomer is het wel lichter.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Radio 2 weetje
78% van de stemmers op deze plaat komt uit Somalie
The plot thickensquote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Misschien ben jij mijn type niet en hou ik al 20 jaar de schijn op? WHO KNOWS
Ach, nu zie je ook nog eens de piano van Neil Young.quote:
Eensquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet oh ja en dat zal het volgend jaar ook niet zijn.
Godverquote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Radio 2 weetje
Daar lijkt me een hunger strike dan niet echt een indrukwekkend statement.quote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Radio 2 weetje
Ripquote:
Ik was ook team ginger spice.quote:
Heeft wel humor ja.quote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Christian Horner lijkt mij echt een leuke ventOok met die F1 docu is die altijd wel lachen en zo relaxed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
toen stierf Bob Dylanquote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat dit er opeens in sinds 2016?
Tietuhhhhhquote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was ook team ginger spice.
En daar had ik als veertienjarige een heel oppervlakkige reden voor
GIMME SOME REGGAEquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
Die van de Guns 'N Roses is toch de allerbeste
Zeg dat ja.. snif.quote:
Gnr stemplaat genotquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
Tuurlijk wel. Bij GNR tenmisnte. /GODquote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met dit nummer. Geen een van de versies. Kibbelt maar door en bereikt geen hoogtepunt.
Ik heb net mn whisky uitgeproest hahaquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
Dit is een beetje een EO-verkopertje die voorzichtig op de deur tikt. Doe maar gewoon de Guns 'n Roses versie.
heb ik ook met Hallelujah, daar hoef ik echt geen 3 versies van te hebben, 1 is meer dan genoeg.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er hier dan 3 versies van in staan, waardoor 2 andere mooie unieke nummers wegvallen
ja maar dan zou de lijst gemanipuleerd zijnquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk als hierna Binnen zonder Kloppen zou komen
We krijgen straks ook nog Feeling Good waarvoor exact hetzelfde geldtquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er hier dan 3 versies van in staan, waardoor 2 andere mooie unieke nummers wegvallen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, dat is inderdaad jammer. Één versie per nummer is wel genoeg.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef essnhills het volgende:
zonde!quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb net mn whisky uitgeproest haha
Ik denk dat als het per ongeluk zo uit zo komen uit de stemming dat ze ze uit elkaar zouden halen, omdat niemand dat gelooft dat dat niet expres isquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk als hierna Binnen zonder Kloppen zou komen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft wel humor ja.Ja, die heeft het wel prima voorelkaar ja. Lekker wereld rondreizen, gezinnetje, ziekelijk veel geld, kast van een huis. Die is niet meer bezig met Knockin' On Heavens Door, maar is er al lang door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Bull sowieso een geniaal team trouwens, ook weer met die kerst tweet waar ze even iedereen voor lul zetten![]()
344quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zeg dat ja.. snif.
Ik blijf trouw op Black hole sun stemmen, die clip blijft fascinerend
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
3x Knockin' on Heavens Door, 3x Feeling Good, 3x Hallelujah, 3x One....
Zouden we ooit nog gaan meemaken dat een nummer er in 4 verschillende versies in komt?
toen stierf Eddie Vedderquote:
Misschien dat Blaosmuziek nog gecoverd gaat wordenquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
3x Knockin' on Heavens Door, 3x Feeling Good, 3x Hallelujah, 3x One....
Zouden we ooit nog gaan meemaken dat een nummer er in 4 verschillende versies in komt?
Ik schrik er gewoon vanquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo tering dat was een lelijke overgang
Hoe fucking kort is die versie van Dylan dan.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kon mij niet snel genoeg gaanquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja ook zo onnodig iets. Door al die nummers die er in 3 versies instaan kunnen er 16 nummers niet in ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We krijgen straks ook nog Feeling Good waarvoor exact hetzelfde geldt
GnR versie is inderdaad een stuk langer, en live doen ze daar nog een schepje boven op.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
Lag dat aan mij of was dit heel kort?
Denk dat ze het ook gewoon beu warenquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
tja die gesprekjes hebben voorrangquote:
Zit bij deze versie geen gitaarsolo in he. Zoveel tekst is het nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
maar goed ook, ik heb juist bij Dylan dat zijn nummers te lang doorgaan.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe fucking kort is die versie van Dylan dan.
Nou is het hele liedje iedere keer hetzelfde, dus zo lang hoeft ie ook niet te durenquote:
Metalversie?quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien dat Blaosmuziek nog gecoverd gaat worden
Red Bull is gewoon geniaal met hun marketing.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, die heeft het wel prima voorelkaar ja. Lekker wereld rondreizen, gezinnetje, ziekelijk veel geld, kast van een huis. Die is niet meer bezig met Knockin' On Heavens Door, maar is er al lang door.
Red Bull sowieso een geniaal team trouwens, ook weer met die kerst tweet waar ze even iedereen voor lul zetten
Bij het schandalige af.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
quote:
Oh die is blijkbaar echt zo kortquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die het snaptquote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit bij deze versie geen gitaarsolo in he. Zoveel tekst is het niet
behalve bij The Hurricanequote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed ook, ik heb juist bij Dylan dat zijn nummers te lang doorgaan.
#duurdekortquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Meisjes met rode haren' dingetjes?quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat @:Evenstar niet zozeer om die haarkleur, maar om het idee dat hij ooit heeft opgevat dat redheads losbandig zijn in bed.
dat vindt Van Inkel een legendarische plaat.quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wel een van de matigere nummers van het album, maar goed, La Femme d'Argent zou te hard afgekapt worden
ik begrijp dat ie een verhaal vertelt in dat nummer, maar ik hoef echt geen 6 vioolsolo's te horen.quote:
Like a Rolling Stone ook? Want de afkorting daarvan is mijn naam. Dus ja, dat moet wel mijn lijflied zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed ook, ik heb juist bij Dylan dat zijn nummers te lang doorgaan.
Ik weet niet of dit serieus is of gewoon een memequote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vindt Van Inkel een legendarische plaat.
jij snapt t gewoon nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik begrijp dat ie een verhaal vertelt in dat nummer, maar ik hoef echt geen 6 vioolsolo's te horen.
Het shotjesspel is nog niet begonnen hequote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vindt Van Inkel een legendarische plaat.
Had hem nog nooit gehoord, maar viel wel op jaquote:
dus jij gaat ook te lang door?quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Like a Rolling Stone ook? Want de afkorting daarvan is mijn naam. Dus ja, dat moet wel mijn lijflied zijn.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat @:Evenstar niet zozeer om die haarkleur, maar om het idee dat hij ooit heeft opgevat dat redheads losbandig zijn in bed.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoe roestiger de daken, des te vochtiger de keldersquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Meisjes met rode haren' dingetjes?
Moon Safari opzetten, verdomd lekkere plaatquote:
Iets met het tapijt en de gordijnenquote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Net een top 2000- online quiz achter de rug en ik denk dat we nog nooit zo goed hebben gescoord. Uiterlijk dinsdag de uitslag
quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Net een top 2000- online quiz achter de rug en ik denk dat we nog nooit zo goed hebben gescoord. Uiterlijk dinsdag de uitslag
Always.quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dus jij gaat ook te lang door?
nee, serieusquote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieus is of gewoon een meme
Jij bent af!quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik begrijp dat ie een verhaal vertelt in dat nummer, maar ik hoef echt geen 6 vioolsolo's te horen.
Tof ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
You Make It Easy of Kelly Watch The Stars zou ook genieten zijnquote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wel een van de matigere nummers van het album, maar goed, La Femme d'Argent zou te hard afgekapt worden
oke... wel een hoop moois gemist. O.a. Ge Reindersquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe roestiger de daken, des te vochtiger de kelders
quote:
Alternatief zeker jaquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef Starflyer het volgende:
Zowel Tori Amos als Air zijn alternatieve stemplaten
Godvderquote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moeilijkste vraag?quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Ja, en Alone in Kyoto en Playground Love ook wel.quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele album Moon Safari mag wel in de lijst
Toevallig een quiz in t noorden van t land? of die van de Upbeatles?quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Die klassieke uitspraak ken je toch wel..quote:
Die heb jij ook 'gemist'quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke... wel een hoop moois gemist. O.a. Ge Reinders
quote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Isorden het volgende:
Morgen weer bijtijds op... dus ik gaat naar mn bed
Tot morgen ergens mensen
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Isorden het volgende:
Tot morgen ergens mensen
Ik baal iets harder van het missen van Tori Amosquote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke... wel een hoop moois gemist. O.a. Ge Reinders
Diep!quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de winst!quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Tot de volgende keerquote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Isorden het volgende:
Tot morgen ergens mensen
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Isorden het volgende:
Tot morgen ergens mensen
Trustibusti!quote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Isorden het volgende:
Tot morgen ergens mensen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Victor Reinierquote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Kopiko het volgende:
Wie is die gast die op Justin Timberlake?
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Isorden het volgende:
Tot morgen ergens mensen
Had hij niet zijn eigen Timberland?quote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Kopiko het volgende:
Wie is die gast die op Justin Timberlake?
Trustenquote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef Isorden het volgende:
Tot morgen ergens mensen
dat piano gejengel? geef mij maar blazersquote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baal iets harder van het missen van Tori Amos
Wordt alsnog gewoon zuipen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, serieusVan Inkel vindt dat echt een toffe plaat.
I couldn't get any biggerquote:
Hij zal wel schoenen hebben ja.quote:Op zondag 27 december 2020 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had hij niet zijn eigen Timberland?
Yup. Heerlijke popsong.quote:
Dat zekerquote:Op zondag 27 december 2020 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Timberlake is altijd wel mooie jeugdsentiment
Glasmuziek.quote:Op zondag 27 december 2020 23:44 schreef alopio het volgende:
Kan hier wel mee leven. Maar ja na dat Limburgse gebrabbel is alles prima
(lol)quote:
Spiegels spiegelenquote:
En dat kattengejank.quote:Op zondag 27 december 2020 23:44 schreef alopio het volgende:
Kan hier wel mee leven. Maar ja na dat Limburgse gebrabbel is alles prima
Die drijven in de Timberlake.quote:
Dat dacht hijzelf ook toen hij in de spiegel keekquote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef Isorden het volgende:
Ik dacht al dat dit op Justin Timberlake
ook als ie zingt?quote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef essnhills het volgende:
Ik kan Timberlake meestal wel waarderen eigenlijk
Het is onschuldige muziek, en geeft een lekker 90s gevoel, niks mis meequote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef essnhills het volgende:
Niets om je voor te schamen. Denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef essnhills het volgende:
Fucking noodles op zn hoofdquote:Op zondag 27 december 2020 23:46 schreef essnhills het volgende:
Maar gelukkig heeft hij geen macaroni haar meer
Welke is dat ene tyfusblije nummer?quote:Op zondag 27 december 2020 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel een betere Timberlake dan dat ene tyfusblije nummer.
Preciesquote:Op zondag 27 december 2020 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is onschuldige muziek, en geeft een lekker 90s gevoel, niks mis mee
Nee, lijkt me ook niet.quote:Op zondag 27 december 2020 23:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben die er ooit ingestaan? Lijkt me niet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |