SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Old Spicequote:
En Autobahn!quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bedenk gewoon dat zonder deze gesprekken we in a gadda da vida volledig konden draaien
Heb ik ook altijd gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Isorden het volgende:
Waarom haal ik Temple of the Dog toch altijd door elkaar met de Stone Temple Pilots?
Victoria Adamsquote:
Ik haal Temple of the Dog altijd door de war met Temple of the King het nummer van Rainbowquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Isorden het volgende:
Waarom haal ik Temple of the Dog toch altijd door elkaar met de Stone Temple Pilots?
Viva Forever vond ik de mooistequote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef Gretzl het volgende:
De leukste Spice Girls-singles ontbreken helaas....
Ik hoorde ooit van een Fransman die 'Oirschot' uitsprak als 'Waarsjoo'. Die is toen naar Polen gestuurd, gok ik.quote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oisterwijk, dat ik iemand ooit heb horen uitspreken als Ojsterwiek.
ik ookquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Viva Forever vond ik de mooiste
ik ook niet, we hebben niks gemist heb ik het idee.quote:
Nog altijd ginger?quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ginger zijnde moest ik wel Team Ginger Spice zijn.
Zelfgemaakt is ook lekker. Maar altijd een gokje of het niet te zoet is.quote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je zeggen dat je meer in detail bent gegaan dan alleen Spice Girls.
[..]
Zelfgemaakte van iemand ergens.
Ginger Spicequote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gingersquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mama is ook mooi maar heeft mss meer een persoonlijke reden voor mij.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Viva Forever vond ik de mooiste
Ik wist niet dat zij van de spice girls wast. Leuk om te weten.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teambaas. Bepaald dus wie er in het stoeltje zit.
Nee idd. Niet per se iets dat ik zou opzettenquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ook niet, we hebben niks gemist heb ik het idee.
Ginger ben je 4 life jongequote:
Marco Borsato betreedt de Temple of the Dogquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet oh ja en dat zal het volgend jaar ook niet zijn.
Dankjequote:
Nou is Oirschot ook daadwerkelijk onuitspreekbaar voor mensen die het Nederlands niet machtig zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit van een Fransman die 'Oirschot' uitsprak als 'Waarsjoo'. Die is toen naar Polen gestuurd, gok ik.
We geloofden het zo ook welquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, zelfgemaakte foto van Temple of the Dog.
Christian Horner lijkt mij echt een leuke ventquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teambaas. Bepaald dus wie er in het stoeltje zit.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Marco Borsato betreedt de Temple of the Dog
Radio 2 weetjequote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Gaat dan gewoon vreten in plaats van er zo over te janken joh.
Misschien ben jij mijn type niet en hou ik al 20 jaar de schijn op? WHO KNOWSquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Sophia is geen redhead en ik ook niet, weet je zeker dat het jouw type is?
Ook de tint die ze mij toeschrijvenquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Kastanjebruin meer. In de zomer is het wel lichter.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Radio 2 weetje
78% van de stemmers op deze plaat komt uit Somalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |