Wij hebben ook limoncelloquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog limoncello in de vriezer bedenk ik me net.
Die nacht en die 20 bier willen wel lukken, de kroeg wordt ingewikkeld.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer werkt toch beter ergens midden in de nacht in een aftandse kroeg met 20 bier in m'n mik.
Maar afijn.
In ieder geval wel met voldoende glijmiddel.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde ook bijna kapen met 'Taking is too easy' als TT
Villa Massaquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog limoncello in de vriezer bedenk ik me net.
Chef, hooguitquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ginger Spice![]()
Tegenwoordig getrouwd met Christian Horner. De baas van Max Verstappen.
+1quote:
Oeh, jij komt ook wel dichtbij zo!quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat ligt hier 5 kilometer verderop.
Oisterwijk, dat ik iemand ooit heb horen uitspreken als Ojsterwiek.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja alles met een 'oi' die je uitspreekt als een 'oo' ligt in Brabant. Goirle, Helvoirt, Oirschot, et cetera.
Behalve worstebroikes.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja alles met een 'oi' die je uitspreekt als een 'oo' ligt in Brabant. Goirle, Helvoirt, Oirschot, et cetera.
Dus eigenlijk kun je zeggen dat je meer in detail bent gegaan dan alleen Spice Girls.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef Gretzl het volgende:
Ik was hier te jong voor. Toen ik me een beetje voor muziek begon te interesseren waren Spice Girls al een tijdje uit elkaar en vielen de solo-plaatjes van Geri, Emma en Mel C me meer op
Zelfgemaakte van iemand ergens.quote:
Gingerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |