Ja ook zo onnodig iets. Door al die nummers die er in 3 versies instaan kunnen er 16 nummers niet in ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We krijgen straks ook nog Feeling Good waarvoor exact hetzelfde geldt
GnR versie is inderdaad een stuk langer, en live doen ze daar nog een schepje boven op.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
Lag dat aan mij of was dit heel kort?
Denk dat ze het ook gewoon beu warenquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo tering dat was een lelijke overgang
tja die gesprekjes hebben voorrangquote:
Zit bij deze versie geen gitaarsolo in he. Zoveel tekst is het nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
maar goed ook, ik heb juist bij Dylan dat zijn nummers te lang doorgaan.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe fucking kort is die versie van Dylan dan.
Nou is het hele liedje iedere keer hetzelfde, dus zo lang hoeft ie ook niet te durenquote:
Metalversie?quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien dat Blaosmuziek nog gecoverd gaat worden
Red Bull is gewoon geniaal met hun marketing.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, die heeft het wel prima voorelkaar ja. Lekker wereld rondreizen, gezinnetje, ziekelijk veel geld, kast van een huis. Die is niet meer bezig met Knockin' On Heavens Door, maar is er al lang door.
Red Bull sowieso een geniaal team trouwens, ook weer met die kerst tweet waar ze even iedereen voor lul zetten
Bij het schandalige af.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
quote:
Oh die is blijkbaar echt zo kortquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die het snaptquote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit bij deze versie geen gitaarsolo in he. Zoveel tekst is het niet
behalve bij The Hurricanequote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed ook, ik heb juist bij Dylan dat zijn nummers te lang doorgaan.
#duurdekortquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Meisjes met rode haren' dingetjes?quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat @:Evenstar niet zozeer om die haarkleur, maar om het idee dat hij ooit heeft opgevat dat redheads losbandig zijn in bed.
dat vindt Van Inkel een legendarische plaat.quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wel een van de matigere nummers van het album, maar goed, La Femme d'Argent zou te hard afgekapt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |