zonde!quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb net mn whisky uitgeproest haha
Ik denk dat als het per ongeluk zo uit zo komen uit de stemming dat ze ze uit elkaar zouden halen, omdat niemand dat gelooft dat dat niet expres isquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk als hierna Binnen zonder Kloppen zou komen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft wel humor ja.Ja, die heeft het wel prima voorelkaar ja. Lekker wereld rondreizen, gezinnetje, ziekelijk veel geld, kast van een huis. Die is niet meer bezig met Knockin' On Heavens Door, maar is er al lang door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Bull sowieso een geniaal team trouwens, ook weer met die kerst tweet waar ze even iedereen voor lul zetten![]()
344quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zeg dat ja.. snif.
Ik blijf trouw op Black hole sun stemmen, die clip blijft fascinerend
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
3x Knockin' on Heavens Door, 3x Feeling Good, 3x Hallelujah, 3x One....
Zouden we ooit nog gaan meemaken dat een nummer er in 4 verschillende versies in komt?
toen stierf Eddie Vedderquote:
Misschien dat Blaosmuziek nog gecoverd gaat wordenquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
3x Knockin' on Heavens Door, 3x Feeling Good, 3x Hallelujah, 3x One....
Zouden we ooit nog gaan meemaken dat een nummer er in 4 verschillende versies in komt?
Ik schrik er gewoon vanquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo tering dat was een lelijke overgang
Hoe fucking kort is die versie van Dylan dan.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kon mij niet snel genoeg gaanquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja ook zo onnodig iets. Door al die nummers die er in 3 versies instaan kunnen er 16 nummers niet in ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We krijgen straks ook nog Feeling Good waarvoor exact hetzelfde geldt
GnR versie is inderdaad een stuk langer, en live doen ze daar nog een schepje boven op.quote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
Lag dat aan mij of was dit heel kort?
Denk dat ze het ook gewoon beu warenquote:Op zondag 27 december 2020 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |