The plot thickensquote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Misschien ben jij mijn type niet en hou ik al 20 jaar de schijn op? WHO KNOWS
Ach, nu zie je ook nog eens de piano van Neil Young.quote:
Eensquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet oh ja en dat zal het volgend jaar ook niet zijn.
Godverquote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Radio 2 weetje
78% van de stemmers op deze plaat komt uit Somalie
Daar lijkt me een hunger strike dan niet echt een indrukwekkend statement.quote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Radio 2 weetje
78% van de stemmers op deze plaat komt uit Somalie
Ripquote:
Ik was ook team ginger spice.quote:
Heeft wel humor ja.quote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Christian Horner lijkt mij echt een leuke ventOok met die F1 docu is die altijd wel lachen en zo relaxed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
toen stierf Bob Dylanquote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat dit er opeens in sinds 2016?
Tietuhhhhhquote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was ook team ginger spice.
En daar had ik als veertienjarige een heel oppervlakkige reden voor
GIMME SOME REGGAEquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
Die van de Guns 'N Roses is toch de allerbeste
Zeg dat ja.. snif.quote:
Gnr stemplaat genotquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
Tuurlijk wel. Bij GNR tenmisnte. /GODquote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met dit nummer. Geen een van de versies. Kibbelt maar door en bereikt geen hoogtepunt.
Ik heb net mn whisky uitgeproest hahaquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
Dit is een beetje een EO-verkopertje die voorzichtig op de deur tikt. Doe maar gewoon de Guns 'n Roses versie.
heb ik ook met Hallelujah, daar hoef ik echt geen 3 versies van te hebben, 1 is meer dan genoeg.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er hier dan 3 versies van in staan, waardoor 2 andere mooie unieke nummers wegvallen
ja maar dan zou de lijst gemanipuleerd zijnquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk als hierna Binnen zonder Kloppen zou komen
We krijgen straks ook nog Feeling Good waarvoor exact hetzelfde geldtquote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er hier dan 3 versies van in staan, waardoor 2 andere mooie unieke nummers wegvallen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, dat is inderdaad jammer. Één versie per nummer is wel genoeg.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |