Ja graag.quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef alopio het volgende:
Voortaan dit soort dingen lekker aan de L1 top 100 overlaten
staat er prima. Is gewoon een goed 90s anthem.quote:
Maastricht is wel leuk. Alleen de mensen die er wonen hè.quote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was bijna gelukt ook. Bij de scheiding tussen de noordelijke en zuidelijke Nederlanden wilde Maastricht bij Belgie
Net op tijdquote:
Na WO1 wilde België Limburg weer inlijven.quote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was bijna gelukt ook. Bij de scheiding tussen de noordelijke en zuidelijke Nederlanden wilde Maastricht bij Belgie
Beter dan een neus in je staafquote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een staaf in je neus was prettiger
Verdedigbaar.quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na WO1 wilde België Limburg weer inlijven.
ik denk dat dit wordt beschouwd als een meesterwerk na dat gedrocht van net.quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef Zorro het volgende:
Niet dat de Spice Girls nou zo geweldig zijn...
Vind het ook prima als 90s anthem, prima plek, niet te hoogquote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staat er prima. Is gewoon een goed 90s anthem.
Oeh, komt wel dichtbij zo!quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef Evenstar het volgende:
Floor komt toch uit Brabant? Goirle? Of is mijn aardrijkskunde echt totaal naar de klote?
Zelf Bløf wordt dan een meesterwerkquote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat dit wordt beschouwd als een meesterwerk na dat gedrocht van net.
Oh help, dat is Brabant? Ik dacht eerlijk dat ze uit Limburg kwam gezien haar accentquote:
Een pot nat.quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh help, dat is Brabant? Ik dacht eerlijk dat ze uit Limburg kwam gezien haar accent
Ja kan me hier wel in vinden.quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef Evenstar het volgende:
Klassiekertje dit hoor, hoort er gewoon in, wat je er ook wat vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |