quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij was het iets harder dan een gniffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Dven het volgende:
Gadver gadver gadver gadver kutlimburgers
Ow ik had het niet gezien. Sorry, ik ben niet van de bieren....quote:Op zondag 27 december 2020 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Er kwam geen enkele spontane nieuwe aanmelding
[..]
Oh ja die heb je ook nogquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij komt Gé toch Neet oét Lottum he?
Verder nao 't zuuje denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij komt Gé toch Neet oét Lottum he?
wij missen hier alles.... klote internetquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef essnhills het volgende:
Zouden ze hier wel de lange versie van draaien?
De Noordzee is wel een eindje weg vanaf Limburgquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef TLC het volgende:
Ben zelf een Limburger maar dit nummer mag zo in de Noordzee geflikkert worden
Maar dan woon ik ineens vlak bij de Belgische grensquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we alles onder de rivieren aub aan België geven, ik smeek u.
Rowwen Heze is wel primaquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Dven het volgende:
Gadver gadver gadver gadver kutlimburgers
quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Cee het volgende:
Dating-app voor Limburgers:Hij is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ondanks dit nummer ben ik er voor om Vlaanderen terug te nemenquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we alles onder de rivieren aub aan België geven, ik smeek u.
Waarom was de shoarmazaak dicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
mooi toch, kun je lekker veel speciaalbier over de grens smokkelen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dan woon ik ineens vlak bij de Belgische grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |