Mijn smaak is uitstekend.quote:
Mute hierquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh jezusjoekels deze ellende.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Cee het volgende:
Dating-app voor Limburgers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niks aan toe te voegenquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh jezusjoekels deze ellende.
Echt hequote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Poppejans het volgende:
Floor Jansen noemen en dan dit...anticlimaxxxx
quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Cee het volgende:
Dating-app voor Limburgers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij was het iets harder dan een gniffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Dven het volgende:
Gadver gadver gadver gadver kutlimburgers
Ow ik had het niet gezien. Sorry, ik ben niet van de bieren....quote:Op zondag 27 december 2020 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Er kwam geen enkele spontane nieuwe aanmelding
[..]
Oh ja die heb je ook nogquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij komt Gé toch Neet oét Lottum he?
Verder nao 't zuuje denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij komt Gé toch Neet oét Lottum he?
wij missen hier alles.... klote internetquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef essnhills het volgende:
Zouden ze hier wel de lange versie van draaien?
De Noordzee is wel een eindje weg vanaf Limburgquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef TLC het volgende:
Ben zelf een Limburger maar dit nummer mag zo in de Noordzee geflikkert worden
Maar dan woon ik ineens vlak bij de Belgische grensquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we alles onder de rivieren aub aan België geven, ik smeek u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |