Rowwen Heze is wel primaquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Dven het volgende:
Gadver gadver gadver gadver kutlimburgers
quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Cee het volgende:
Dating-app voor Limburgers:Hij is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ondanks dit nummer ben ik er voor om Vlaanderen terug te nemenquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we alles onder de rivieren aub aan België geven, ik smeek u.
Waarom was de shoarmazaak dicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
mooi toch, kun je lekker veel speciaalbier over de grens smokkelen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dan woon ik ineens vlak bij de Belgische grens
Doe dan maar Ge Reindersquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook dit meesterwerkje kunnen staan
Dan vind ik Guus zelfs leuk als je het hiermee vergelijktquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom was de shoarmazaak dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ohja wat vervelend nou, dat je nou nét dit nummer moet missenquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij missen hier alles.... klote internet
Jaaaaaaquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef Evenstar het volgende:
Zo'n hekel heb ik nu ook weer niet aan België.quote:
en wij hun wegen maar fixen omdat zij het zelf niet kunnen? Mooi nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ondanks dit nummer ben ik er voor om Vlaanderen terug te nemen
Limburgs échte trots!quote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef Evenstar het volgende:
Mooiquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor Guus Meeuwis
quote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef Evenstar het volgende:
ja, idd. heel vervelendquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja wat vervelend nou, dat je nou nét dit nummer moet missen
Met de extended toeters en bellen outroquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef essnhills het volgende:
Zouden ze hier wel de lange versie van draaien?
[..]
Waarom was de shoarmazaak dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was bijna gelukt ook. Bij de scheiding tussen de noordelijke en zuidelijke Nederlanden wilde Maastricht bij Belgiequote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n hekel heb ik nu ook weer niet aan België.
Ik vond het vorige maand prima te doen eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en wij hun wegen maar fixen omdat zij het zelf niet kunnen? Mooi niet
Inmiddels verbinding weer hersteld?quote:
[..]
Waarom was de shoarmazaak dicht?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja netquote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inmiddels verbinding weer hersteld?
quote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inmiddels verbinding weer hersteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |