Mooiquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor Guus Meeuwis
quote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook dit meesterwerkje kunnen staan
ja, idd. heel vervelendquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja wat vervelend nou, dat je nou nét dit nummer moet missen
Met de extended toeters en bellen outroquote:Op zondag 27 december 2020 23:26 schreef essnhills het volgende:
Zouden ze hier wel de lange versie van draaien?
quote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom was de shoarmazaak dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was bijna gelukt ook. Bij de scheiding tussen de noordelijke en zuidelijke Nederlanden wilde Maastricht bij Belgiequote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n hekel heb ik nu ook weer niet aan België.
Ik vond het vorige maand prima te doen eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en wij hun wegen maar fixen omdat zij het zelf niet kunnen? Mooi niet
Inmiddels verbinding weer hersteld?quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom was de shoarmazaak dicht?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja netquote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inmiddels verbinding weer hersteld?
quote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inmiddels verbinding weer hersteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |