ik begrijp dat ie een verhaal vertelt in dat nummer, maar ik hoef echt geen 6 vioolsolo's te horen.quote:
Like a Rolling Stone ook? Want de afkorting daarvan is mijn naam. Dus ja, dat moet wel mijn lijflied zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed ook, ik heb juist bij Dylan dat zijn nummers te lang doorgaan.
Ik weet niet of dit serieus is of gewoon een memequote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vindt Van Inkel een legendarische plaat.
jij snapt t gewoon nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik begrijp dat ie een verhaal vertelt in dat nummer, maar ik hoef echt geen 6 vioolsolo's te horen.
Het shotjesspel is nog niet begonnen hequote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vindt Van Inkel een legendarische plaat.
Had hem nog nooit gehoord, maar viel wel op jaquote:
dus jij gaat ook te lang door?quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Like a Rolling Stone ook? Want de afkorting daarvan is mijn naam. Dus ja, dat moet wel mijn lijflied zijn.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat @:Evenstar niet zozeer om die haarkleur, maar om het idee dat hij ooit heeft opgevat dat redheads losbandig zijn in bed.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat @:Evenstar niet zozeer om die haarkleur, maar om het idee dat hij ooit heeft opgevat dat redheads losbandig zijn in bed.
Hoe roestiger de daken, des te vochtiger de keldersquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Meisjes met rode haren' dingetjes?
Iets met het tapijt en de gordijnenquote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Net een top 2000- online quiz achter de rug en ik denk dat we nog nooit zo goed hebben gescoord. Uiterlijk dinsdag de uitslag
quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Net een top 2000- online quiz achter de rug en ik denk dat we nog nooit zo goed hebben gescoord. Uiterlijk dinsdag de uitslag
Always.quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dus jij gaat ook te lang door?
nee, serieusquote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieus is of gewoon een meme
Jij bent af!quote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik begrijp dat ie een verhaal vertelt in dat nummer, maar ik hoef echt geen 6 vioolsolo's te horen.
Tof ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
You Make It Easy of Kelly Watch The Stars zou ook genieten zijnquote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wel een van de matigere nummers van het album, maar goed, La Femme d'Argent zou te hard afgekapt worden
oke... wel een hoop moois gemist. O.a. Ge Reindersquote:Op zondag 27 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |