SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik ken iemand die heet John. Dan komt het ook wel dichtbij hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 20:10 schreef peaceman het volgende:
Leuke anekdote. Ik ben ooit in de buurt van Denver geweest. Tja dan komt het wel dichtbij hoor.
Ik ben 500 km van Denver geweest. Voor Amerikaanse begrippen is dat dichtbijquote:Op zondag 27 december 2020 20:10 schreef peaceman het volgende:
Leuke anekdote. Ik ben ooit in de buurt van Denver geweest. Tja dan komt het wel dichtbij hoor.
Yup. Nummero uno = Everything in it's right place.quote:Op zondag 27 december 2020 20:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah helaas, wel nummertje van hen? Kon me herinneren dat je fan was toch
Zijn we dit jaar wel geweest, nou ja Gran Canariaquote:
Dan komt het wel heel dichtbijquote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben 500 km van Denver geweest. Voor Amerikaanse begrippen is dat dichtbij
quote:Op zondag 27 december 2020 20:12 schreef essnhills het volgende:
Als het te lang had geduurd had ik hem gekaapt met iets als 'Niet Peacemans schoenen maar Isordens topic gejat'
Had je een timer staan?quote:Op zondag 27 december 2020 20:12 schreef essnhills het volgende:
Als het te lang had geduurd had ik hem gekaapt met iets als 'Niet Peacemans schoenen maar Isordens topic gejat'
gelukkig was isorden op tijdquote:Op zondag 27 december 2020 20:12 schreef essnhills het volgende:
Ik hemelsbreed iets van 50 km, maar nooit aan die kant van de Rockies geweest.quote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben 500 km van Denver geweest. Voor Amerikaanse begrippen is dat dichtbij
quote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef Xqtress het volgende:
Mijn man zit tegenover mij en neuriet mee. Maar zijn favoriet komt nu. Dat zal het zijn.
Dan kan 'ie nu uit volle borst mee gaan zingen...quote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef Xqtress het volgende:
Mijn man zit tegenover mij en neuriet mee. Maar zijn favoriet komt nu. Dat zal het zijn.
Nooit!quote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef cafca het volgende:
1142 Rockin' All Over The World Status Quo
Geldt deze als overbodige cover @:Gretzl ?
OP ook hersteld zag ikquote:
Uiteraardquote:
Psst, je moet de OP nog even herstellen...quote:
Zat wel te kijken, maar dat deed ie schijnbaar automatisch?quote:
iets van 170 ofzo..quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het snelst dat jullie ooit op de Autobahn hebben gereden?
Zelf achter het stuur: ca 165quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
275 (BMW I8)quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Tweehonderdzoveel.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Heb de OP van het vorige topic aangepast, maar dat moet je niet verder vertellen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat wel te kijken, maar dat deed ie schijnbaar automatisch?
Had R_R al meteen gedaan vorige topicquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat wel te kijken, maar dat deed ie schijnbaar automatisch?
190, maar die auto kon niet veel snellerquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb de OP van het vorige topic aangepast, maar dat moet je niet verder vertellen.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb de OP van het vorige topic aangepast, maar dat moet je niet verder vertellen.
Kan bevestigen, heb ook wel eens 4 uur stil gestaan op een Duitse snelwegquote:
Ik vind mezelf al een held als ik 100 rij met mijn scooter.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zelden op de Autobahn geweest dus geen idee. Heb alleen 200+ op de Autoroute gereden.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
165....quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
162 (maar m'n auto kan niet harderquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
R_R GODquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
200 op de motor...dat was best hard kan ik je vertellen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Direct nadat ik over de grens kwam. Veel sneller kon het niet.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
ik kan zelf niet rijen, maar ik kon me nog herinneren dat ik naar Genua, Italië liftte en een kerel die ons door het Ruhrgebied reed tikte op den duur 205 aanquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Dit!!! En ieder jaar op vakantie toch weer denken van "Oh straks de Duitse autobahn, dan schiet het weer lekker op".quote:
neequote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand al een nummer gehoord in een langere versie dan normaal?
Lijkt me welquote:
Een paar wel toch.quote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand al een nummer gehoord in een langere versie dan normaal?
Compleet lege weg, écht leeg (was 9u 's morgens richting Sinsheim), ook geen flitsers en de weg liep licht bergaf. Wauw wat een apparaatquote:
nou dat was geen lange uitvoering. volgens annemieke was het de single uitvoeringquote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik twijfelde even bij In a Gadda da Vida vanmiddag
Wel iets langer dan normaal in de top 2000 meen ik? Rapper Delight was ook een minuutje langer dan normaalquote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat was geen lange uitvoering. volgens annemieke was het de single uitvoering
Ik vind de Quo versie wel beter dan het origineel, maar ze hebben betere nummers (daar reken ik die andere cover niet onder)quote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lijkt me wel
(al zegt het origineel me ook weinig)
Da's David Brentquote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ben jij dit zelf? #ikvraagditvooreenvriendin
Zeker niet de langste, maar weet niet precies wat ze normaal draaiden. Niet met die percussie, volgens mij..quote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat was geen lange uitvoering. volgens annemieke was het de single uitvoering
Speciaal voor alle luisterende singles, gok ik.quote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
iets langer vind ik nog geen lange uitvoeringquote:Op zondag 27 december 2020 20:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel iets langer dan normaal in de top 2000 meen ik? Rapper Delight was ook een minuutje langer dan normaal
Ja, minder heel korte versies zal het wel zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 20:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel iets langer dan normaal in de top 2000 meen ik? Rapper Delight was ook een minuutje langer dan normaal
Dan moet je The Office UK eens gaan kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Zegt me eerlijk gezegd zo niets. Maar ik vond hem geniaal.
Kan ik mee leven.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liever niet Dead voorlopig want dan krijgen we Bon Jovi hoog in de top 2000
ik zou best wel met Livin' On A Prayer het jaar willen afsluiten hoorquote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh nee die kan ik niet meer horen zonder aan geiten te denkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zou best wel met Livin' On A Prayer het jaar willen afsluiten hoor
Da's weinig joviaal van je.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blaze of Glory is ook wel genot jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Sabata het volgende:
Deze had in Young Guns 2 moeten zitten, maar Bon Jovi wist het beter en schreef Blaze of Glory
En als je moet plassen? Wat dan?quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
De mediabox ging in stand-by en ik moest me even uitstrekken om op een knopje van de afstandsbediening te drukken.
Dat was wel weer genoeg beweging voor de komende drie uur
Dry County ook mooiquote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blaze of Glory is ook wel genot ja
Bed of Roses staat blijkbaar hoger, vreemd.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zou best wel met Livin' On A Prayer het jaar willen afsluiten hoor
Ik ben nieuwsgierig nu.quote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh nee die kan ik niet meer horen zonder aan geiten te denken
staat dat maandverband er ook nog in?quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bed of Roses staat blijkbaar hoger, vreemd.
It's My Life en You Give Love A Bad Name zou je ook hoger verwachten.
Een colafles is je vriendquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat moet ik maar inhouden dan
It's My Life, Prayer en Bad Name zijn voor mij verreweg de top 3 van hem, eens.quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Always ook ja.quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat dat maandverband er ook nog in?
quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah die, zat al te denkenquote:
100% eens!quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
It's My Life, Prayer en Bad Name zijn voor mij verreweg de top 3 van hem, eens.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zit Emmely er toch weer appetijtelijk uit vandaag <3
quote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil wel dansen met emmely nu, met of zonder discobroekje
Die is van Talk Talkquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Soooowwwwquote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef tong80 het volgende:
Blöff en Bon Jovi schaal ik even hoog in.
Altijd!quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had Have A Nice Day gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
It's My Life, Prayer en Bad Name zijn voor mij verreweg de top 3 van hem, eens.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar gaan niet je oren van bloeden, maar een ander lichaamsdeel
precies.quote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar gaan niet je oren van bloeden, maar een ander lichaamsdeel
dan heb je ook nog this was my life van Megadeth, wordt wel verwarrend zo.quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is van Talk Talk
Die van Jon Bovi heet It's is my life.
Die is ook beterquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet dat je zit te ouwehoeren maar die vind ik eigenlijk oprecht wel nóg beter
This is my life - shirley basseyquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan heb je ook nog this was my life van Megadeth, wordt wel verwarrend zo.
Clip van de versie van No Doubt is wel een Guilty pleasurequote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet dat je zit te ouwehoeren maar die vind ik eigenlijk oprecht wel nóg beter
Vind ik denk ik ook hun beste. We zijn het veel eens vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
Heb op Roll Over Lay Down gestemd van hun overigens
quote:Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
Heb op Roll Over Lay Down gestemd van hun overigens
Dat is niet goed hè?quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat moet ik maar inhouden dan
Ken je The Sonics ?quote:
Nopequote:
Dat is veel haar.quote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Natuurlijk nietquote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Neem me vooral niet te serieus, Diaan
Naja, ik zat beneden en op mobiel is kut.quote:
zullen we het een beetje positief houden?quote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Status Quo is inmiddels ook al wel voor de helft dood toch?
Lul dan niet over ouwe mannen muziek.quote:
klopt jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naja, ik zat beneden en op mobiel is kut.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul dan niet over ouwe mannen muziek.
Ja, ben geen liefhebber van deze band maar dit is een fijn plaatjequote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
deze is echt chill van de pumpkins
quote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Strychnine had prima in het drugsuurtje gekund vanmiddag
Waar komt eigenlijk de term 'prostaatrock' vandaan?quote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Goede prostatie dat-ie zo hoog staat!
Ik heb ander materiaal van de pumpkins gehoord, geen zorgen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
Zo vrolijk waren de nineties niet, jongelui
quote:
Nouja zegquote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom zenden ze nooit een hele clip uit, behalve als Poppejans op cam zou komen?
Pedo.quote:
Deze kan er wel in.quote:Op zondag 27 december 2020 20:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat Computer Love er eigenlijk in?
Mooiste verhaal van the Sonics vind ik nog steeds dat hun moeder af en toe inviel als bassistequote:
Hahahahaha ik lig hier gewoon dubbel op de bank en wordt raar aangekekenquote:
180 linkerbaanquote:
Oei, dat was niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 27 december 2020 20:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahahaha ik lig hier gewoon dubbel op de bank en wordt raar aangekeken
Volgens mij Scottiequote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef Gretzl het volgende:
Wie ging er nu vanavond pompoenensoep eten?
Zuig daar maar een puntje aan xquote:
Zie dat het slappe aftreksel van Computer Love al wel geweest is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Maar dat is al dubbel goed gekomen he! Tijdens Alice Cooper zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 20:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik postte niet meer mee, maar had wel met je te doen hoor
Wat een agressiviteit.quote:
Wil je trouwens meer of minder Emmely-gifjes?quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zie dat het slappe aftreksel van Computer Love al wel geweest is...Ik vind Talk wel een aardig nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh dat is mooiquote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar dat is al dubbel goed gekomen he! Tijdens Alice Cooper zelfs
sowieso meer. Emmelygodinquote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wil je trouwens meer of minder Emmely-gifjes?
Is wel een minder slechte Coldplay, maar ook deels gejatquote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Talk wel een aardig nummer.
It's all one song.quote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is wel een minder slechte Coldplay, maar ook deels gejat
Heerlijk hè?quote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Het is rustig.
Ik kan alles lezen en filmpjes kijken die worden gepost.
Iedereen afgemat van kerst?
ah, ik lees het al, dank.quote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze doet Brian May als zanger.
Vind het tempo lekker zo, lekker actief en gezellig maar niet zo dat je je een hernia scrollt.quote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Het is rustig.
Ik kan alles lezen en filmpjes kijken die worden gepost.
Iedereen afgemat van kerst?
Hahahaha Emmely schreeuwt of alle schorpioenen naar de zoom willen komen. Waar wacht je opquote:
Die doet goed May jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef MTheBassman het volgende:
wie zong dit ookalweer ipv freddie? Brian?
TIm Staffellquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef MTheBassman het volgende:
wie zong dit ookalweer ipv freddie? Brian?
Ow ik ben schorpioen....quote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahahaha Emmely schreeuwt of alle scorpioenen naar de zoom willen komen. Waar wacht je op![]()
![]()
Haha. Ik zet mn schaar in Emmelyquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahahaha Emmely schreeuwt of alle scorpioenen naar de zoom willen komen. Waar wacht je op![]()
![]()
Nee, die brengt straks Peaceman naar bed.quote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger ging peaceman om dit tijdstip altijd Lennon naar bed brengen. Maar Lennon is al het huis uit of zo?
Lennon gaat tegenwoordig het liefst gelijk met ons naar boven of later als wij vroeg gaan. Hij is onze nachtbraker.quote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger ging peaceman om dit tijdstip altijd Lennon naar bed brengen. Maar Lennon is al het huis uit of zo?
The Beast in Ohio.quote:
ik krijg zo langzamerhand een beetje de indruk dat de nood hoog isquote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha. Ik zet mn schaar in Emmely
Trap Er Niet In.quote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Wederom puur toeval dat twee jaartallen elkaar opvolgen in de lijst.
Moet leven hangt van toevalligheden aan elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Wederom puur toeval dat twee jaartallen elkaar opvolgen in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |