Had R_R al meteen gedaan vorige topicquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat wel te kijken, maar dat deed ie schijnbaar automatisch?
190, maar die auto kon niet veel snellerquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het snelst dat jullie ooit op de Autobahn hebben gereden?
quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb de OP van het vorige topic aangepast, maar dat moet je niet verder vertellen.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb de OP van het vorige topic aangepast, maar dat moet je niet verder vertellen.
Kan bevestigen, heb ook wel eens 4 uur stil gestaan op een Duitse snelwegquote:
Ik vind mezelf al een held als ik 100 rij met mijn scooter.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zelden op de Autobahn geweest dus geen idee. Heb alleen 200+ op de Autoroute gereden.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
165....quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
162 (maar m'n auto kan niet harderquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
R_R GODquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
200 op de motor...dat was best hard kan ik je vertellen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Direct nadat ik over de grens kwam. Veel sneller kon het niet.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |