Weinig, maar ik moest een beetje sherryhuisvrouwen artiest erbij verzinnenquote:Op zondag 27 december 2020 20:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is er mis met Neil Diamond
wij zagen m op DTRH, 1 na beste show van het weekend. Want Nick Cave sloot af.quote:Op zondag 27 december 2020 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
2 jaar geleden naar concert van David Byrne geweest. Dat was geweldig
Eindelijk This Must be the Place live gehoord
that's the question...quote:
Dan moet ik altijd aan de film Ted denkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het zelf echt veel te oubollig. Sweet Caroline is nog wel leuk natuurlijk.
Nick Cavequote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zagen m op DTRH, 1 na beste show van het weekend. Want Nick Cave sloot af.
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. Hits blunt.quote:Op zondag 27 december 2020 20:06 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Emmelie is toch ook een pratend hoofd als je het goed bekijkt?
Ja die editie was ik graag bij geweestquote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zagen m op DTRH, 1 na beste show van het weekend. Want Nick Cave sloot af.
Ton Scherpenzeel/Kayak - Ruthless Queen...quote:Op zondag 27 december 2020 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
kan niet echt vinden wat t 2e filmpje wordt, maar kijk misschien later nog wel terug.
Lijstduwer en eindpreek van Leo boeit me nooit zo
Emmily Blunt?quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. [i][Hits blunt./i]
We zouden dit jaar naar zijn concert gaan.... uitgesteld naar april 2021 en nu geannuleerd.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. Hits blunt.
Lol, dat is waarquote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. Hits blunt.
Ok, die wil ik wel terugkijkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ton Scherpenzeel/Kayak - Ruthless Queen...
is het nog steeds crazy diamond?quote:
Heb hem 1x live gezien, erg blij mee. Was geweldigquote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zouden dit jaar naar zijn concert gaan.... uitgesteld naar april 2021 en nu geannuleerd.
Holiday in Spain?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is het nog steeds crazy diamond?
quote:
Ja hij is live erg tof. De eerste keer dat wij hem zagen, was op Lowlands. Hij kwam 2x terug na het optreden. Wij kenden hem toen nog niet zo goed, maar waren zwaar onder de indruk.quote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb hem 1x live gezien, erg blij mee. Was geweldig
Ah helaas, wel nummertje van hen? Kon me herinneren dat je fan was tochquote:Op zondag 27 december 2020 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]nee. Dat is bepaald niet mijn favoriete Radiohead liedje.
Oh, ik dacht. dan hoef je niet meer naar buiten want er is nog wel watquote:
goeie stripboekserie wel.quote:
Oh ja! Dat ding was zo misselijkmakendquote:Op zondag 27 december 2020 20:10 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ] Vroeger hadden we deze Calypso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |