Weinig, maar ik moest een beetje sherryhuisvrouwen artiest erbij verzinnenquote:Op zondag 27 december 2020 20:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is er mis met Neil Diamond
wij zagen m op DTRH, 1 na beste show van het weekend. Want Nick Cave sloot af.quote:Op zondag 27 december 2020 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
2 jaar geleden naar concert van David Byrne geweest. Dat was geweldig
Eindelijk This Must be the Place live gehoord
that's the question...quote:
Dan moet ik altijd aan de film Ted denkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het zelf echt veel te oubollig. Sweet Caroline is nog wel leuk natuurlijk.
Nick Cavequote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zagen m op DTRH, 1 na beste show van het weekend. Want Nick Cave sloot af.
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. Hits blunt.quote:Op zondag 27 december 2020 20:06 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Emmelie is toch ook een pratend hoofd als je het goed bekijkt?
Ja die editie was ik graag bij geweestquote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zagen m op DTRH, 1 na beste show van het weekend. Want Nick Cave sloot af.
Ton Scherpenzeel/Kayak - Ruthless Queen...quote:Op zondag 27 december 2020 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
kan niet echt vinden wat t 2e filmpje wordt, maar kijk misschien later nog wel terug.
Lijstduwer en eindpreek van Leo boeit me nooit zo
Emmily Blunt?quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. [i][Hits blunt./i]
We zouden dit jaar naar zijn concert gaan.... uitgesteld naar april 2021 en nu geannuleerd.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. Hits blunt.
Lol, dat is waarquote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij zijn allemaal af en toe slechts pratende hoofden. Hits blunt.
Ok, die wil ik wel terugkijkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ton Scherpenzeel/Kayak - Ruthless Queen...
is het nog steeds crazy diamond?quote:
Heb hem 1x live gezien, erg blij mee. Was geweldigquote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zouden dit jaar naar zijn concert gaan.... uitgesteld naar april 2021 en nu geannuleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |