100% eens!quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
It's My Life, Prayer en Bad Name zijn voor mij verreweg de top 3 van hem, eens.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zit Emmely er toch weer appetijtelijk uit vandaag <3
quote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil wel dansen met emmely nu, met of zonder discobroekje
Die is van Talk Talkquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bed of Roses staat blijkbaar hoger, vreemd.
It's My Life en You Give Love A Bad Name zou je ook hoger verwachten.
Soooowwwwquote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef tong80 het volgende:
Blöff en Bon Jovi schaal ik even hoog in.
Altijd!quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat dat maandverband er ook nog in?
Ik had Have A Nice Day gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
It's My Life, Prayer en Bad Name zijn voor mij verreweg de top 3 van hem, eens.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar gaan niet je oren van bloeden, maar een ander lichaamsdeel
precies.quote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar gaan niet je oren van bloeden, maar een ander lichaamsdeel
dan heb je ook nog this was my life van Megadeth, wordt wel verwarrend zo.quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is van Talk Talk
Die van Jon Bovi heet It's is my life.
Die is ook beterquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet dat je zit te ouwehoeren maar die vind ik eigenlijk oprecht wel nóg beter
This is my life - shirley basseyquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan heb je ook nog this was my life van Megadeth, wordt wel verwarrend zo.
Clip van de versie van No Doubt is wel een Guilty pleasurequote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet dat je zit te ouwehoeren maar die vind ik eigenlijk oprecht wel nóg beter
Vind ik denk ik ook hun beste. We zijn het veel eens vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
Heb op Roll Over Lay Down gestemd van hun overigens
quote:Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
Heb op Roll Over Lay Down gestemd van hun overigens
Dat is niet goed hè?quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat moet ik maar inhouden dan
Ken je The Sonics ?quote:
Nopequote:
Dat is veel haar.quote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Natuurlijk nietquote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Neem me vooral niet te serieus, Diaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |