Oh nee die kan ik niet meer horen zonder aan geiten te denkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zou best wel met Livin' On A Prayer het jaar willen afsluiten hoor
Da's weinig joviaal van je.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liever niet Dead voorlopig want dan krijgen we Bon Jovi hoog in de top 2000
Blaze of Glory is ook wel genot jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Sabata het volgende:
Deze had in Young Guns 2 moeten zitten, maar Bon Jovi wist het beter en schreef Blaze of Glory
En als je moet plassen? Wat dan?quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
De mediabox ging in stand-by en ik moest me even uitstrekken om op een knopje van de afstandsbediening te drukken.
Dat was wel weer genoeg beweging voor de komende drie uur
Dry County ook mooiquote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blaze of Glory is ook wel genot ja
Bed of Roses staat blijkbaar hoger, vreemd.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zou best wel met Livin' On A Prayer het jaar willen afsluiten hoor
Ik ben nieuwsgierig nu.quote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh nee die kan ik niet meer horen zonder aan geiten te denken
staat dat maandverband er ook nog in?quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bed of Roses staat blijkbaar hoger, vreemd.
It's My Life en You Give Love A Bad Name zou je ook hoger verwachten.
Een colafles is je vriendquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat moet ik maar inhouden dan
It's My Life, Prayer en Bad Name zijn voor mij verreweg de top 3 van hem, eens.quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bed of Roses staat blijkbaar hoger, vreemd.
It's My Life en You Give Love A Bad Name zou je ook hoger verwachten.
Always ook ja.quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat dat maandverband er ook nog in?
quote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat dat maandverband er ook nog in?
Ah die, zat al te denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |