nou dat was geen lange uitvoering. volgens annemieke was het de single uitvoeringquote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik twijfelde even bij In a Gadda da Vida vanmiddag
Wel iets langer dan normaal in de top 2000 meen ik? Rapper Delight was ook een minuutje langer dan normaalquote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat was geen lange uitvoering. volgens annemieke was het de single uitvoering
Ik vind de Quo versie wel beter dan het origineel, maar ze hebben betere nummers (daar reken ik die andere cover niet onder)quote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lijkt me wel
(al zegt het origineel me ook weinig)
Da's David Brentquote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ben jij dit zelf? #ikvraagditvooreenvriendin
Zeker niet de langste, maar weet niet precies wat ze normaal draaiden. Niet met die percussie, volgens mij..quote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat was geen lange uitvoering. volgens annemieke was het de single uitvoering
Speciaal voor alle luisterende singles, gok ik.quote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
iets langer vind ik nog geen lange uitvoeringquote:Op zondag 27 december 2020 20:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel iets langer dan normaal in de top 2000 meen ik? Rapper Delight was ook een minuutje langer dan normaal
Ja, minder heel korte versies zal het wel zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 20:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel iets langer dan normaal in de top 2000 meen ik? Rapper Delight was ook een minuutje langer dan normaal
Dan moet je The Office UK eens gaan kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Zegt me eerlijk gezegd zo niets. Maar ik vond hem geniaal.
Kan ik mee leven.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liever niet Dead voorlopig want dan krijgen we Bon Jovi hoog in de top 2000
ik zou best wel met Livin' On A Prayer het jaar willen afsluiten hoorquote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liever niet Dead voorlopig want dan krijgen we Bon Jovi hoog in de top 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |