Had R_R al meteen gedaan vorige topicquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat wel te kijken, maar dat deed ie schijnbaar automatisch?
190, maar die auto kon niet veel snellerquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het snelst dat jullie ooit op de Autobahn hebben gereden?
quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb de OP van het vorige topic aangepast, maar dat moet je niet verder vertellen.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb de OP van het vorige topic aangepast, maar dat moet je niet verder vertellen.
Kan bevestigen, heb ook wel eens 4 uur stil gestaan op een Duitse snelwegquote:
Ik vind mezelf al een held als ik 100 rij met mijn scooter.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zelden op de Autobahn geweest dus geen idee. Heb alleen 200+ op de Autoroute gereden.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
165....quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
162 (maar m'n auto kan niet harderquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
R_R GODquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
200 op de motor...dat was best hard kan ik je vertellen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Direct nadat ik over de grens kwam. Veel sneller kon het niet.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
ik kan zelf niet rijen, maar ik kon me nog herinneren dat ik naar Genua, Italië liftte en een kerel die ons door het Ruhrgebied reed tikte op den duur 205 aanquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Dit!!! En ieder jaar op vakantie toch weer denken van "Oh straks de Duitse autobahn, dan schiet het weer lekker op".quote:
neequote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand al een nummer gehoord in een langere versie dan normaal?
Lijkt me welquote:
Een paar wel toch.quote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand al een nummer gehoord in een langere versie dan normaal?
Compleet lege weg, écht leeg (was 9u 's morgens richting Sinsheim), ook geen flitsers en de weg liep licht bergaf. Wauw wat een apparaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |