Oei, dat was niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 27 december 2020 20:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahahaha ik lig hier gewoon dubbel op de bank en wordt raar aangekeken
Volgens mij Scottiequote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef Gretzl het volgende:
Wie ging er nu vanavond pompoenensoep eten?
Zuig daar maar een puntje aan xquote:
Zie dat het slappe aftreksel van Computer Love al wel geweest is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Maar dat is al dubbel goed gekomen he! Tijdens Alice Cooper zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 20:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik postte niet meer mee, maar had wel met je te doen hoor
Wat een agressiviteit.quote:
Wil je trouwens meer of minder Emmely-gifjes?quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zie dat het slappe aftreksel van Computer Love al wel geweest is...Ik vind Talk wel een aardig nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh dat is mooiquote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar dat is al dubbel goed gekomen he! Tijdens Alice Cooper zelfs
sowieso meer. Emmelygodinquote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wil je trouwens meer of minder Emmely-gifjes?
Is wel een minder slechte Coldplay, maar ook deels gejatquote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Talk wel een aardig nummer.
It's all one song.quote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is wel een minder slechte Coldplay, maar ook deels gejat
Heerlijk hè?quote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Het is rustig.
Ik kan alles lezen en filmpjes kijken die worden gepost.
Iedereen afgemat van kerst?
ah, ik lees het al, dank.quote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze doet Brian May als zanger.
Vind het tempo lekker zo, lekker actief en gezellig maar niet zo dat je je een hernia scrollt.quote:Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Het is rustig.
Ik kan alles lezen en filmpjes kijken die worden gepost.
Iedereen afgemat van kerst?
Hahahaha Emmely schreeuwt of alle schorpioenen naar de zoom willen komen. Waar wacht je opquote:
Die doet goed May jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef MTheBassman het volgende:
wie zong dit ookalweer ipv freddie? Brian?
TIm Staffellquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef MTheBassman het volgende:
wie zong dit ookalweer ipv freddie? Brian?
Ow ik ben schorpioen....quote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahahaha Emmely schreeuwt of alle scorpioenen naar de zoom willen komen. Waar wacht je op![]()
![]()
Haha. Ik zet mn schaar in Emmelyquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahahaha Emmely schreeuwt of alle scorpioenen naar de zoom willen komen. Waar wacht je op![]()
![]()
Nee, die brengt straks Peaceman naar bed.quote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger ging peaceman om dit tijdstip altijd Lennon naar bed brengen. Maar Lennon is al het huis uit of zo?
Lennon gaat tegenwoordig het liefst gelijk met ons naar boven of later als wij vroeg gaan. Hij is onze nachtbraker.quote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger ging peaceman om dit tijdstip altijd Lennon naar bed brengen. Maar Lennon is al het huis uit of zo?
The Beast in Ohio.quote:
ik krijg zo langzamerhand een beetje de indruk dat de nood hoog isquote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha. Ik zet mn schaar in Emmely
Trap Er Niet In.quote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Wederom puur toeval dat twee jaartallen elkaar opvolgen in de lijst.
Moet leven hangt van toevalligheden aan elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Wederom puur toeval dat twee jaartallen elkaar opvolgen in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |