SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Twee keer gezien in Londen. Zeven jaar zat ertussenquote:
ja, netquote:
Alleen Woman In Love vind ik mooi, de rest die ik van d'r gehoord heb is totaal mijn ding nietquote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat best hoog in de Mex2000. Ik vind Babs wel echt hit-or-miss, maar deze zoetsappigheid ben ik wel echt gaan waarderen
Relax, take it easy.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooi nummer
Wij zijn wel echt de enige he ess.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al denk ik dat ik Elaine Paige ook meer kan waarderen..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Mobiel?quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Godsgloeiende tyfus
Ik haat al die ads waardoor de boel continu verspringt en er ads over mijn invoerveld zitten
NIET!quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Door Adje naar huis gebracht worden, is natuurlijk een nog beter verhaal.
De rest hier heeft gewoon geen smaak, wij moeten dat een beetje omhoog houden Mexiquote:Op zondag 27 december 2020 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn wel echt de enige he ess.
Al denk ik dat ik Elaine Paige ook meer kan waarderen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Peaceman valt wel in het niets met zijn verhaal. Die heeft gewoon die gast achter op de fiets gezien samen met adjequote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Helemaal mee eens. Ik heb daarom een abonnement genomen en alles wat ik maar uit kon zetten, uitgezet.quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Godsgloeiende tyfus
Ik haat al die ads waardoor de boel continu verspringt en er ads over mijn invoerveld zitten
Op de fiets.quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Echte bomen waren dan ook overal gratis af te halen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunstbomen zijn wel minder in trek dit jaar. 123 plekken achteruit
Ik heb ze vaker gehoord dit jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
het is ook niet bepaald een boom van een kerel, die Thom.quote:
Top 2000-wereld beslommeringen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Berkery het volgende:
Damn. Mediabox gaat weer op stand by. Afstandsbediening zoeken
quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef alpeko het volgende:
Kan zo 30 betere nummers van Radiohead opnoemen maar toch leuk deze
Ipad.quote:
Gelukkig staat de beste Radiohead er sinds dit jaar ook in.quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef alpeko het volgende:
Kan zo 20 betere nummers van Radiohead opnoemen maar toch leuk deze
Als jij het zegt is het niet zo raarquote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef essnhills het volgende:
Is het raar als ik zeg dat deze me niet bekend voorkomt?
nee, frankie goes to hollywood.quote:
De buurman van mijn ouders heet Adje.quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er nu nog iemand een anekdote heeft over Adje die ie niet verteld heeft, dan ben je wel echt de loser.
Goeie, hier zijn de lampjes in de nepkerstboom ook nog niet aanquote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Goed dat Radiohead me hier op attendeert
Staat Idioteque in de lijst ja?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig staat de beste Radiohead er sinds dit jaar ook in.
in jouw geval niet.quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef essnhills het volgende:
Nee hoor, is niet de meest gedraaide namelijk van Radioheadquote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef essnhills het volgende:
Eigenlijk wel. Dit is niet een onbekend nummer van Radiohead.quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef essnhills het volgende:
Hoofd er niet afgewaaid?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wakker wil worden moet je een rondje gaan lopen door een Noord-Hollandsche polder! Heerlijk!!!
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef essnhills het volgende:
G
[..]
Goeie, hier zijn de lampjes in de nepkerstboom ook nog niet aan
Ja, tablet ook kut inderdaad. Sterkte.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ipad.
Maar hierbij de toestemming voor iedereen: open gerust een nieuw topic als ik ‘m per ongeluk sluit
Nee dankje, ik hou mijn schoenen liever aanquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wakker wil worden moet je een rondje gaan lopen door een Noord-Hollandsche polder! Heerlijk!!!
Ik heb heel vaak adtjes genomen toen ik nog uitging, telt dat ook?quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er nu nog iemand een anekdote heeft over Adje die ie niet verteld heeft, dan ben je wel echt de loser.
Die heb ik bij de Snob al voorbij horen komen geloof ikquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Idioteque in de lijst ja?
Staat Everything in it's right place erin?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje ver weg voor ons.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Net gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Adje fundum zekerquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak adtjes genomen toen ik nog uitging, telt dat ook?
Toch wel eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dit is niet een onbekend nummer van Radiohead.
quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet de meest gedraaide namelijk van Radiohead
Uhh,, okequote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dit is niet een onbekend nummer van Radiohead.
Da's zo'n eind lopen. Laat maarquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Mij te ver wegquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoeven we niet te wetenquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Top 2000 en Everything in its right place is sowieso niet iets dat samen gaatquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Everything in it's right place erin?
Dat zijn Attjes heb ik begrepen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Over het strand is beter, ben je meteen van die oude huidschilfers af.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Kijk je uit dat je niet zo bij ons de tuin in waait?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Exit musicquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh, hier in Midden Limburg is het ook aardig gelukt. Wel uitkijken voor afgerukte jonge bomen die over de weg tuimelenquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat het slechtste nummer van OKCquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het blijft wachten op de dag dat het prachtige Let Down ten tonele verschijnt
Was Don er ook bij?quote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik wist nooit hoe je dat moest spellenquote:
Ik werd altijd Adje genoemd in de brugklas omdat ik op die dude leek schijnbaar.quote:
Mwah, Airbag is ook geen hoogvliegerquote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat het slechtste nummer van OKC
Goede verklaring waarom ie ontbreektquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Top 2000 en Everything in its right place is sowieso niet iets dat samen gaat
Street Spirit staat er al tijden inquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt hė? Misschien zit ik wel teveel en te ver in de Radioheadbuis.quote:
Ja, hij is wel bekend, dus Diaan heeft gelijk. Maar als je niet bekend met Radiohead bent dat hoor je deze nooit op de radioquote:
Dat is idd dé beste. Sowieso Kid Aquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Everything in it's right place erin?
Hier planten we alleen bomen die wel tegen een briesje kunnen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh, hier in Midden Limburg is het ook aardig gelukt. Wel uitkijken voor afgerukte jonge bomen die over de weg tuimelen
Ik ook...quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werd altijd Adje genoemd in de brugklas omdat ik op die dude leek schijnbaar.
Erg vreemd als het op 2 na slechtste liedje van OK Computer in de lijst zou komen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het blijft wachten op de dag dat het prachtige Let Down ten tonele verschijnt
AIrbag vind ik wel goed.quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, Airbag is ook geen hoogvlieger
Bij deze, alsjeblieft.quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik wist nooit hoe je dat moest spellen
quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt hė? Misschien zit ik wel teveel en te ver in de Radioheadbuis.
Prestatie dit hoorquote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja, hij is wel bekend, dus Diaan heeft gelijk. Maar als je niet bekend met Radiohead bent dat hoor je deze nooit op de radio
quote:Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Prestatie dit hoornu is het omgedraaid
ik ruik manipulatie, zoveel van dezelfde namen in hetzelfde uur.quote:
Wat een fijne rockchicks in hun prime timequote:
ik haal hier uit dat het niet duidelijk is of het nou een erg bekend nummer is of niet, en voel me bij dezen niet meer raar dat ik het niet kenquote:
wat staat iron butterfly schandalig laag zegquote:Op zondag 27 december 2020 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
0028 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
0081 The Doors - Riders On The Storm
0145 Moody Blues - Nights In White Satin
0298 Slayer - Angel of Death
0495 David Bowie - Let's Dance
0740 Alice In Chains - Would?
0750 Leonard Cohen - So Long Marianne
0869 Jimi Hendrix Experience - Voodoo Child (Slight Return)
0894 Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0917 Prodigy - Smack My Bitch Up
1050 Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1185 De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1216 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1249 Heart - Barracuda
1316 Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1335 Editors - The Racing Rats
1353 Jeff Wayne - The Eve Of The War
1424 Foo Fighters - All My Life
1509 Cuby & the Blizzards - Appleknockers Flophouse
1624 J.J. Cale - Call Me The Breeze
1908 Neil Young - Southern Man
Wat een genots spel was dat zeg. Heb die set nog boven staan. Toch maar weer eens aanslingerenquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik haal hier uit dat het niet duidelijk is of het nou een erg bekend nummer is of niet, en voel me bij dezen niet meer raar dat ik het niet ken
Axl Rose als Tommy "The Nightmare" Smith...quote:
Heb m op vinylquote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn OK Computer waardering:
1. Exit Music
2. Climbing Up The Walls
___
___
___
3. Lucky
4. The Tourist
5. Electioneering
6. Paranoid Android
7. Airbag
8. Subterranean Homesick Alien
9. Karma Police
___
___
___
10. Let Down
11. Fitter Happier
En het album heeft uiteraard maar 11 liedjes.
en watskeburt schandalig hoogquote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wat staat iron butterfly schandalig laag zeg
Niet onaardig, maar zou het denk ik ook niet snel zelf opzettenquote:Op zondag 27 december 2020 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar vind je het wel goed??
Goede conclusie jaquote:Op zondag 27 december 2020 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik haal hier uit dat het niet duidelijk is of het nou een erg bekend nummer is of niet, en voel me bij dezen niet meer raar dat ik het niet ken
quote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een genots spel was dat zeg. Heb die set nog boven staan. Toch maar weer eens aanslingeren
klopt werkelijk geen zak van.quote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Exit Music
2. Climbing Up The Walls
___
___
___
3. Lucky
4. The Tourist
5. Electioneering
6. Paranoid Android
7. Airbag
9. Karma Police
___
___
___
10. Let Down
11. Fitter Happier
Nooit van mijn leven gespeeld.quote:
een stinkdier toch??quote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was toch een spin, ann nancy?
Let Down zo laag?quote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Exit Music
2. Climbing Up The Walls
___
___
___
3. Lucky
4. The Tourist
5. Electioneering
6. Paranoid Android
7. Airbag
9. Karma Police
___
___
___
10. Let Down
11. Fitter Happier
ik heb alleen aerosmith niet daarvanquote:
Jawel hoor, dit is gewoon mijn waardering.quote:
Hier alles op vinyl, zelfs de Drill EPquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 11:28 schreef Isorden het volgende:
Ann en Nancy die met de zoon van Jon Bonham Stairway to Heaven coveren voor Robert Jimmy en JP![]()
![]()
![]()
Deze dusquote:
Ik ken dit nietquote:
Ze werken sowieso wel eens samen met JPJ godquote:Op zondag 27 december 2020 11:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal Heart hievoor inspiratie bij Achilles' Last Stand van Led Zep opgedaan hebben?
ja dat is wel een goed punt.quote:Op zondag 27 december 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel hoor, dit is gewoon mijn waardering.
Het zou erg vreemd zijn als ik daarover ga liegen.
Held! Heb je ook een beetje ok platenspeler?quote:Op zondag 27 december 2020 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier alles op vinyl, zelfs de Drill EP
ja hoorquote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Held! Heb je ook een beetje ok platenspeler?
Zij zelf ook wel denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het volgende liedje vind ik wel episch
Afgeknelde vingers na 3 songs, ik heb het apparaat nog liggen...quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik had het op de Nintendo DS, met zo'n handknop ding.
Kiss en de B52's kon ik best aardig
Ik kan jouw smaak ook nooit peilen zegquote:
Elk nadeel hep ze voordeel!quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Faith No More nog live gezien omdat Dave Grohl zijn poot brak.
Snap ik, je moet er wel van houden (en ik doe dat)quote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet onaardig, maar zou het denk ik ook niet snel zelf opzetten
Trouwens die Drill EP is echt een fan dingetje, want de liedjes erop zijn heel matigquote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Held! Heb je ook een beetje ok platenspeler?
Ik heb Dave Grohl nog gezien met z'n groken poot.quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Was best leuk inderdaad.quote:
Wist je dit niet?quote:Op zondag 27 december 2020 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan jouw smaak ook nooit peilen zeg
Ik heb Faith No More nog gezien in Tilburg in Noorderligt. Voordat ook maar ooit iemand van 013 had gehoord buiten het telefoonnummer.quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2020 11:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb Dave Grohl nog gezien met z'n groken poot.
Iets met een gordijn wat niet helemaal meewerktequote:
Daar ga ik stiekem wel van uitquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat nog en is het niet al geweest.
Daar hadden we altijd onze schoolfeesten.quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Faith No More nog gezien in Tilburg in Noorderligt. Voordat ook maar ooit iemand van 013 had gehoord buiten het telefoonnummer.
quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch mis ik mijn hondje. Die had nu voor publiek gespeeld bij dit soort nummers
Noorderligt heb ik dan wel weer eens van gehoord. En dat voor iemand van mijn leeftijd die op uren rijden woont.quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Faith No More nog gezien in Tilburg in Noorderligt. Voordat ook maar ooit iemand van 013 had gehoord buiten het telefoonnummer.
Niet per se nee. Ik vind dit iets te recht toe recht aan voor jou.quote:
Misschien 1 keertje, ik zou vluchtig even teruglezenquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit een episch nummer is?
Hopelijk wordt het een beter succes dan gisteren. Was wel een anti climaxquote:Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laat je het even weten wanneer je naar binnen mag?
Bij jou in de kast?quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef peaceman het volgende:
Waar staan Midlife Crisis? en We care a lot?
Nee ik gok van nietquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit een episch nummer is?
Yesssquote:
Wat is dit iddquote:
en daarmee wil je zeggen dat Nederland een sm...?quote:
De drummer van Racoon heeft bij het oefenen voor de Flashbacktour zijn polsen geblesseerd ermeequote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
De drums in dit nummer zijn ook echt geweldig
die drummer doet heel veel leuke subtiele dingen
Dat heb ik gemist...quote:Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een beter succes dan gisteren. Was wel een anti climax
Of Nirvana?quote:
Ik sluit het niet uitquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
en daarmee wil je zeggen dat Nederland een sm...?
Epic is van een plaat eerderquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef alopio het volgende:
Huismoeders die de faith no more plaat kochten omdat ze alleen easy kenden en dachten dat het rustig bandje was
Oh, ik heb toch een ander beeld bij genotquote:
Je hebt niks gemist, das het probleem. Net op het moment dat poppejans erin mag valt alles weg, helaas.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was ik dan.. bewegend zag het er beter uit.![]()
En het was vijf voor drie he..
[ afbeelding ]
ga dan eens naar de kapper!quote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Nare plaat dit, elke keer mijn haar voor mijn ogen....
quote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Dat heb ik ook, toevallig zegquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon een stiekie in je haar doen, nergens last vanquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Ow dat is balen zeg.quote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, das het probleem. Net op het moment dat poppejans erin mag valt alles weg, helaas.
Dat zou de drummer van Def Leppard nou nooit overkomen..quote:[img]https://fokstatic.nl /p/1s.gif[/img] Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De drummer van Racoon heeft bij het oefenen voor de Flashbacktour zijn polsen geblesseerd ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |