Afgeknelde vingers na 3 songs, ik heb het apparaat nog liggen...quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik had het op de Nintendo DS, met zo'n handknop ding.
Kiss en de B52's kon ik best aardig
Ik kan jouw smaak ook nooit peilen zegquote:
Elk nadeel hep ze voordeel!quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Faith No More nog live gezien omdat Dave Grohl zijn poot brak.
Snap ik, je moet er wel van houden (en ik doe dat)quote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet onaardig, maar zou het denk ik ook niet snel zelf opzetten
Trouwens die Drill EP is echt een fan dingetje, want de liedjes erop zijn heel matigquote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Held! Heb je ook een beetje ok platenspeler?
Ik heb Dave Grohl nog gezien met z'n groken poot.quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Was best leuk inderdaad.quote:
Wist je dit niet?quote:Op zondag 27 december 2020 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan jouw smaak ook nooit peilen zeg
Ik heb Faith No More nog gezien in Tilburg in Noorderligt. Voordat ook maar ooit iemand van 013 had gehoord buiten het telefoonnummer.quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2020 11:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb Dave Grohl nog gezien met z'n groken poot.
Iets met een gordijn wat niet helemaal meewerktequote:
Daar ga ik stiekem wel van uitquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat nog en is het niet al geweest.
Daar hadden we altijd onze schoolfeesten.quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Faith No More nog gezien in Tilburg in Noorderligt. Voordat ook maar ooit iemand van 013 had gehoord buiten het telefoonnummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |