Ik sluit het niet uitquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
en daarmee wil je zeggen dat Nederland een sm...?
Epic is van een plaat eerderquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef alopio het volgende:
Huismoeders die de faith no more plaat kochten omdat ze alleen easy kenden en dachten dat het rustig bandje was
Oh, ik heb toch een ander beeld bij genotquote:
Je hebt niks gemist, das het probleem. Net op het moment dat poppejans erin mag valt alles weg, helaas.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was ik dan.. bewegend zag het er beter uit.![]()
En het was vijf voor drie he..
[ afbeelding ]
ga dan eens naar de kapper!quote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Nare plaat dit, elke keer mijn haar voor mijn ogen....
quote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Dat heb ik ook, toevallig zegquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon een stiekie in je haar doen, nergens last vanquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Ow dat is balen zeg.quote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, das het probleem. Net op het moment dat poppejans erin mag valt alles weg, helaas.
Dat zou de drummer van Def Leppard nou nooit overkomen..quote:[img]https://fokstatic.nl /p/1s.gif[/img] Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De drummer van Racoon heeft bij het oefenen voor de Flashbacktour zijn polsen geblesseerd ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |