quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch mis ik mijn hondje. Die had nu voor publiek gespeeld bij dit soort nummers
Noorderligt heb ik dan wel weer eens van gehoord. En dat voor iemand van mijn leeftijd die op uren rijden woont.quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Faith No More nog gezien in Tilburg in Noorderligt. Voordat ook maar ooit iemand van 013 had gehoord buiten het telefoonnummer.
Niet per se nee. Ik vind dit iets te recht toe recht aan voor jou.quote:
Misschien 1 keertje, ik zou vluchtig even teruglezenquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit een episch nummer is?
Hopelijk wordt het een beter succes dan gisteren. Was wel een anti climaxquote:Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laat je het even weten wanneer je naar binnen mag?
Bij jou in de kast?quote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef peaceman het volgende:
Waar staan Midlife Crisis? en We care a lot?
Nee ik gok van nietquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit een episch nummer is?
Yesssquote:
Wat is dit iddquote:
en daarmee wil je zeggen dat Nederland een sm...?quote:
De drummer van Racoon heeft bij het oefenen voor de Flashbacktour zijn polsen geblesseerd ermeequote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
De drums in dit nummer zijn ook echt geweldig
die drummer doet heel veel leuke subtiele dingen
Dat heb ik gemist...quote:Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een beter succes dan gisteren. Was wel een anti climax
Of Nirvana?quote:
Ik sluit het niet uitquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
en daarmee wil je zeggen dat Nederland een sm...?
Epic is van een plaat eerderquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef alopio het volgende:
Huismoeders die de faith no more plaat kochten omdat ze alleen easy kenden en dachten dat het rustig bandje was
Oh, ik heb toch een ander beeld bij genotquote:
Je hebt niks gemist, das het probleem. Net op het moment dat poppejans erin mag valt alles weg, helaas.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was ik dan.. bewegend zag het er beter uit.![]()
En het was vijf voor drie he..
[ afbeelding ]
ga dan eens naar de kapper!quote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Nare plaat dit, elke keer mijn haar voor mijn ogen....
quote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Dat heb ik ook, toevallig zegquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon een stiekie in je haar doen, nergens last vanquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Ow dat is balen zeg.quote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, das het probleem. Net op het moment dat poppejans erin mag valt alles weg, helaas.
Dat zou de drummer van Def Leppard nou nooit overkomen..quote:[img]https://fokstatic.nl /p/1s.gif[/img] Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De drummer van Racoon heeft bij het oefenen voor de Flashbacktour zijn polsen geblesseerd ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |