Ik werd altijd Adje genoemd in de brugklas omdat ik op die dude leek schijnbaar.quote:
Mwah, Airbag is ook geen hoogvliegerquote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat het slechtste nummer van OKC
Goede verklaring waarom ie ontbreektquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Top 2000 en Everything in its right place is sowieso niet iets dat samen gaat
Street Spirit staat er al tijden inquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig staat de beste Radiohead er sinds dit jaar ook in.
Dat helpt niet echt hė? Misschien zit ik wel teveel en te ver in de Radioheadbuis.quote:
Ja, hij is wel bekend, dus Diaan heeft gelijk. Maar als je niet bekend met Radiohead bent dat hoor je deze nooit op de radioquote:
Dat is idd dé beste. Sowieso Kid Aquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Everything in it's right place erin?
Hier planten we alleen bomen die wel tegen een briesje kunnen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh, hier in Midden Limburg is het ook aardig gelukt. Wel uitkijken voor afgerukte jonge bomen die over de weg tuimelen
Ik ook...quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werd altijd Adje genoemd in de brugklas omdat ik op die dude leek schijnbaar.
Erg vreemd als het op 2 na slechtste liedje van OK Computer in de lijst zou komen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het blijft wachten op de dag dat het prachtige Let Down ten tonele verschijnt
AIrbag vind ik wel goed.quote:Op zondag 27 december 2020 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, Airbag is ook geen hoogvlieger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |