Nee dankje, ik hou mijn schoenen liever aanquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wakker wil worden moet je een rondje gaan lopen door een Noord-Hollandsche polder! Heerlijk!!!
Ik heb heel vaak adtjes genomen toen ik nog uitging, telt dat ook?quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er nu nog iemand een anekdote heeft over Adje die ie niet verteld heeft, dan ben je wel echt de loser.
Die heb ik bij de Snob al voorbij horen komen geloof ikquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Idioteque in de lijst ja?
Staat Everything in it's right place erin?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig staat de beste Radiohead er sinds dit jaar ook in.
Beetje ver weg voor ons.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wakker wil worden moet je een rondje gaan lopen door een Noord-Hollandsche polder! Heerlijk!!!
Net gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Adje fundum zekerquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak adtjes genomen toen ik nog uitging, telt dat ook?
Toch wel eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dit is niet een onbekend nummer van Radiohead.
quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet de meest gedraaide namelijk van Radiohead
Uhh,, okequote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dit is niet een onbekend nummer van Radiohead.
Da's zo'n eind lopen. Laat maarquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Mij te ver wegquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoeven we niet te wetenquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Top 2000 en Everything in its right place is sowieso niet iets dat samen gaatquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Everything in it's right place erin?
Dat zijn Attjes heb ik begrepen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Over het strand is beter, ben je meteen van die oude huidschilfers af.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Kijk je uit dat je niet zo bij ons de tuin in waait?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Exit musicquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig staat de beste Radiohead er sinds dit jaar ook in.
Oh, hier in Midden Limburg is het ook aardig gelukt. Wel uitkijken voor afgerukte jonge bomen die over de weg tuimelenquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat het slechtste nummer van OKCquote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het blijft wachten op de dag dat het prachtige Let Down ten tonele verschijnt
Was Don er ook bij?quote:Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik wist nooit hoe je dat moest spellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |