quote:
Hey dat is mijn verhaalquote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie Adje regelmatig voorbij fietsen. Hij woont dichtbij ons.
Echt hèquote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
dit doen ze gewoon expres, na elk lekker nummer wordt het opgevolgd door zo'n zeikplaat
Op het fietspadje, neem ik aan.quote:Op zondag 27 december 2020 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Nou adje fietst wel eens hier langs
quote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bert is een lul. die bestaat niet.quote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bert?ofzo wel. Net als die Juli julie juli juliii
quote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Starflyer het volgende:
Cats![]()
Maar dan liever het origineel van Elaine Paige.
Ik meende al te horen dat peaceman zoiets vertelde een keertjequote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooi nummerquote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
dit doen ze gewoon expres, na elk lekker nummer wordt het opgevolgd door zo'n zeikplaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
heb ik dat wel eens verteldquote:Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik meende al te horen dat peaceman zoiets vertelde een keertje
Vannacht tussen 4-5 was anders een prima uur met leuke opeenvolging.quote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zei niet van THE catsquote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor Piet Veerman niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |