Mobiel?quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Godsgloeiende tyfus
Ik haat al die ads waardoor de boel continu verspringt en er ads over mijn invoerveld zitten
NIET!quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Door Adje naar huis gebracht worden, is natuurlijk een nog beter verhaal.
De rest hier heeft gewoon geen smaak, wij moeten dat een beetje omhoog houden Mexiquote:Op zondag 27 december 2020 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn wel echt de enige he ess.
Al denk ik dat ik Elaine Paige ook meer kan waarderen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Peaceman valt wel in het niets met zijn verhaal. Die heeft gewoon die gast achter op de fiets gezien samen met adjequote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Helemaal mee eens. Ik heb daarom een abonnement genomen en alles wat ik maar uit kon zetten, uitgezet.quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Godsgloeiende tyfus
Ik haat al die ads waardoor de boel continu verspringt en er ads over mijn invoerveld zitten
Op de fiets.quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Echte bomen waren dan ook overal gratis af te halen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunstbomen zijn wel minder in trek dit jaar. 123 plekken achteruit
Ik heb ze vaker gehoord dit jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |