SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pak even een Ierse vlag, mag je straks gek doen op Lacs de Connemara
Wie Arie zegt moet ook Bastiaan zeggen.quote:
De Ganges?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer is als een warm bad
goeie dag gehad?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ik ben weer volledig aanwezig.
Ah, we misten je linkerarm al.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hoor, Top 2000 hele dag aan, dan is t altijd goedquote:
ik heb alle cd's, maar ik draai meestal het oudere werkquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Berkery het volgende:
Verrek, deze CD heb ik. Toch eens vaker draaien
Nu effe niet, Ceequote:
Dat was vanmiddag al toch met MJ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer is als een warm bad
Make up your mind. Ben je nou vol of ledig?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat haar haar ganges gaanquote:
Gardening at night mag ook wel in de top 2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:19 schreef peaceman het volgende:
ik heb alle cd's, maar ik draai meestal het oudere werk
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.quote:
Wist je dat schapen kankerverwerkkend zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie Arie zegt moet ook Bastiaan zeggen.
Ikke welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.
Is dat wat Plant en Waters doen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gardening at night mag ook wel in de top 2000
Ik heb gelezen dat het niet zo is, MONGOOL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat schapen kankerverwerkkend zijn?
Hmmmmquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
of Walk Unafraidquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.
Altijd handig, beesten die kanker kunnen verwerkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok er, hoef je niet constant naar de tv te starenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal wel een enorme zuurpruim zijn, maar ik vind dat Zoom-café gewoon nog tenenkrommender dan het live-café... alleen maar mensen die gemaakt leuk mee zitten te doen, alsof je zo ook de rest van de week zit te luisteren
Ik geef het op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het niet zo is, MONGOOL.
Da doet niet zomaar iedereen ze na.quote:
Ik zal wel in de minderheid zijn als ik zeg dat ik het best leuk vind om al die verschillende huiskamers te zien, al die mensen die op hun manier genieten van de muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal wel een enorme zuurpruim zijn, maar ik vind dat Zoom-café gewoon nog tenenkrommender dan het live-café... alleen maar mensen die gemaakt leuk mee zitten te doen, alsof je zo ook de rest van de week zit te luisteren
Dit kan niet meer misquote:
Oh, is het één familie die hierop stemt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Gretzl het volgende:
500 Volendammers stemmen op deze plaat en hij blijft elk jaar steady in de lijst staan....
Dus we hoeven alleen maar Volendam op te heffen en dat komt het goed met de Top 2000?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Gretzl het volgende:
500 Volendammers stemmen op deze plaat en hij blijft elk jaar steady in de lijst staan....
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Berkery het volgende:
94% van de stemmers op dit nummer komt uit Noord-Holland
En Zeelandquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus we hoeven alleen maar Volendam op te heffen en dat komt het goed met de Top 2000?
Zonder FOK!, twitter en andere fora zou ik weinig naar de Top 2000 luisteren. De videobeelden zijn alleen leuk als er echt iets opzienbarends gebeurt, en dat is een zeldzaamheid in het Top 2000 café.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok er, hoef je niet constant naar de tv te staren
En Zeelandquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus we hoeven alleen maar Volendam op te heffen en dat komt het goed met de Top 2000?
Ik had liever De Stroom gewild dat jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een weelderig waardeloos resultaat.
Hebben ze ook een duet met Davina Michelle?quote:
Een trio denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze ook een duet met Davina Michelle?
Nee, de families Jonk, Schilder, Smit, Keizer en Uta-Hatong. Die laatste komen niet oorspronkelijk uit Volendam trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, is het één familie die hierop stemt?
quote:
En als Nieuw-Zeeland opheffen, wat gebeurt er dan in de lijst?quote:
Dan hebben ze kwartetquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze ook een duet met Davina Michelle?
Quattro dan toch?quote:
Nee, want de Fansingtons + Kane- en DI-RECT-fans stemmers wonen verspreid over het hele landquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijf van Crowded House af.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En als Nieuw-Zeeland opheffen, wat gebeurt er dan in de lijst?
Mona Keizer schijnt stiekem niet op deze plaat te hebben gestemd terwijl ze dat wel had beloofd... een beetje zoals ze politiek bedrijftquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de families Jonk, Schilder, Smit, Keizer en Uta-Hatong. Die laatste komen niet oorspronkelijk uit Volendam trouwens.
Maar die zijn Australisch.quote:
Heel weinig ben ik bangquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
dat is Australiëquote:
Nieuw-Zeeland heeft gemiddeld het beste nummer in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat klonk minderquote:
Ik heb mezelf al die jaren voorgelogen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zijn Australisch.
Suzi Quattro?quote:
Zonder FOK! zou ik lekker series gaan kijken op Netflix. De lijst is me te veel net niet mijn smaak. Dan luister ik wel lekker alleen de Tijdloze op Stubru.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonder FOK!, twitter en andere fora zou ik weinig naar de Top 2000 luisteren. De videobeelden zijn alleen leuk als er echt iets opzienbarends gebeurt, en dat is een zeldzaamheid in het Top 2000 café.
Wat een moeilijk gedoe. Het kan ook nooit eens makkelijk hè.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, want de Fansingtons + Kane- en DI-RECT-fans stemmers wonen verspreid over het hele land
Dan is Dago pleite.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Gretzl het volgende:
Als we Den Helder in de zee laten verdwijnen blijft er van Van Dik Hout gelukkig alleen nog maar Stil in Mij over, ergens in de onderste helft. Doen?
Zonder Fok had ik allang niet meer naar de Top 2000 geluisterdquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik lekker series gaan kijken op Netflix. De lijst is me te veel net niet mijn smaak. Dan luister ik wel lekker alleen de Tijdloze op Stubru.
Gebroeders Finn zijn wel uit Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al die jaren voorgelogen.
Een beetje duck kan daar tegenquote:
Nouja, op zich wonen de bandleden zelf al lang niet meer in Den Helder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Gretzl het volgende:
Als we Den Helder in de zee laten verdwijnen blijft er van Van Dik Hout gelukkig alleen nog maar Stil in Mij over, ergens in de onderste helft. Doen?
Ja ik heb dit al zeker 15x gehoord. Gebeurd niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu ook in die zoom-sessie, compleet met rode Le Blanc-kersttrui en een foto van mijn vriendin225 mensen in de lobby en 'maar 20 schermen' aldus Bart van de regie. Kan dus even duren lolol
Same here, denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zonder Fok had ik allang niet meer naar de Top 2000 geluisterd
Dat geldt voor velen hier waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zonder Fok had ik allang niet meer naar de Top 2000 geluisterd
Ben je wellicht niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ik heb dit al zeker 15x gehoord. Gebeurd niks
Ah, Bart is nog steeds lekker bezig. Wordt ie ook wel eens afgewisseld?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu ook in die zoom-sessie, compleet met rode Le Blanc-kersttrui en een foto van mijn vriendin225 mensen in de lobby en 'maar 20 schermen' aldus Bart van de regie. Kan dus even duren lolol
Same.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder FOK! had ik veel minder intensief geluisterd
ja precies.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder FOK! had ik veel minder intensief geluisterd
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jimi Hendrix Experience was ook een Engelse band, zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef peaceman het volgende:
Gebroeders Finn zijn wel uit Nieuw Zeeland
Ik gok dat dat het is idd. Én dansen doe ik inmiddels ook niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben je wellicht niet leuk genoeg?
No idea ik zoom nu ongeveer 20 minuten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, Bart is nog steeds lekker bezig. Wordt ie ook wel eens afgewisseld?
Tja, ik ga niet weg uit Den Helder. Prachtplek om te wonen. Dus dan verdwijn ik ook in zee.quote:
Ja, voor mij geldt hetzelfde. Het sociale aspect aan het evenement maakt het echter ontzettend leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik lekker series gaan kijken op Netflix. De lijst is me te veel net niet mijn smaak. Dan luister ik wel lekker alleen de Tijdloze op Stubru.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geldt voor velen hier waarschijnlijk.
Net te laatquote:
True, maar Crowded House heeft dus wel degelijk een Nieuw Zeeland connectie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jimi Hendrix Experience was ook een Engelse band, zegt niet zoveel.
Ik heb ook geen broer, broer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had best graag een broer willen hebben
Ja, dit inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Naar Frankrijk toe? Wat dacht je van Ierland?
Dat ie dan ook gewoon in het Ierlands zingtquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Naar Frankrijk toe? Wat dacht je van Ierland?
Voor mij hetzelfde, het jaarlijkse collectief shitposten vind ik leuker dan de lijst zelfquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, voor mij geldt hetzelfde. Het sociale aspect aan het evenement maakt het echter ontzettend leukLeuker dan in een paar dagen een hele serie bingewatchen, bijna niemand spreken en het gevoel hebben dat je als een kluizenaar leeft.
Bij mij komen ze er niet op, daar heeft Michel welpechquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Deze komt meestal als eerste op mijn stemlijst. Met meteen Michel Delpech en Fugain.
quote:TERRE BRÛLÉE AU VENT
DES LANDES DE PIERRES
AUTOUR DES LACS, C'EST POUR LES VIVANTS
UN PEU D'ENFER, LE CONNEMARA
DES NUAGES NOIRS QUI VIENNENT DU NORD
COLORENT LA TERRE, LES LACS, LES RIVIÈRES
C'EST LE DÉCOR DU CONNEMARA
Zeker. En er moet meer Split Enz in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:30 schreef peaceman het volgende:
True, maar Crowded House heeft dus wel degelijk een Nieuw Zeeland connectie.
Ben je al in beeld?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Poppejans het volgende:
Uiteraard blijk ik dit wel te kennen
Dit kent ie-de-reen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Poppejans het volgende:
Uiteraard blijk ik dit wel te kennen
De TT moet daarbij helpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Het feit dat we na twee dagen al bijna 100 topics hebben is echt een godenprestatie van jullie trouwens
Lang leve Corona?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Het feit dat we na twee dagen al bijna 100 topics hebben is echt een godenprestatie van jullie trouwens
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zeker. En er moet meer Split Enz in de lijst.
Misschien moet je het voor de Fugain eens doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij komen ze er niet op, daar heeft Michel welpech
Dat record van vorig jaar gaat eraan!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Titel en artiest zei me echt niksquote:
Dit mag zo een plaats of 1000 lager hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Evenstar het volgende:
Niveautje dit, maar omdat het in het Frans is mag het opeens ofzo.
Het is eigenlijk de Franse Guus Meeuwis jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Evenstar het volgende:
Niveautje dit, maar omdat het in het Frans is mag het opeens ofzo.
Ja als Guus het doet is het OOOO kut Brabant en Carnavalquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de Franse Guus Meeuwis ja
Dat snap ik dan welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Titel en artiest zei me echt niks
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalenquote:
Ik snap echt totaal niet dat jij dit ineens een leuk plaatje vind. Dit is nou typisch van die antieke kitsch die jij normaal niet digtquote:
Voordat de top2000 begon liepen we al 5 topics ofzo voor.quote:
Maar echt. Ik wil gewoon mijn vriendin op afstand fijne kerst wensenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijn
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat record van vorig jaar gaat eraan!
Terecht puntquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja als Guus het doet is het OOOO kut Brabant en Carnaval
Heb je ooit Round Ireland with a Fridge nog gelezen waar we het een jaar of vier geleden over hadden?quote:
Wij zouden in mei naar New York gegaan zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalen
Gaat de elfstedentocht ook door?quote:
Putain.quote:
3FM deed het veel beter ja, maar NPO2 zijn controlfreaks, die kunnen dat niet loslaten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijn
Voor mijn gevoel gaan de topics dit jaar juist langzamer 🙈quote:
Ik heb dit nummer ook ontdekt door de Pfaffjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
In België zwaait men op feesten en partijen met een witte zakdoek tijdens dit nummer om de één of andere reden.
IET GIET OAN!!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat de elfstedentocht ook door?
Is er ook een nooduitgang hier?quote:
Bel haar gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar echt. Ik wil gewoon mijn vriendin op afstand fijne kerst wensen
Zuur, ik stapte morgen een jaar geleden in het vliegtuig om daar Oud en Nieuw te vieren... voelt als jaren geledenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij zouden in mei naar New York gegaan zijn.
dat wordt de komende dagen nog wel anders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaan de topics dit jaar juist langzamer 🙈
De drukste dagen moeten nog komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaan de topics dit jaar juist langzamer 🙈
Ik had Schotland in de planning.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalen
Zal voor volgend jaar wel vrij scherp worden gesteld denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat record dat je weet dat gaat komen is eindelijk daar
Sommige mensen nemen Spanje als besluitquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had Schotland in de planning.
tja toen het daar mis leek te gaan, wilde ik al niet meer. Niet eens gedacht verder aan geld ofzo. Maar wil daar niet zitten als er zoiets gebeurt als er is gebeurd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zuur, ik stapte morgen een jaar geleden in het vliegtuig om daar Oud en Nieuw te vieren... voelt als jaren geleden
Twee Corona mutaties, een vijfmetersamenleving, zestien uur extra zendtijd. Komt goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal voor volgend jaar wel vrij scherp worden gesteld denk ik
Wij ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had Schotland in de planning.
Het tijdsblok is wel enigszins goed in ieder geval.quote:
Pas sinds jij hier weer bent hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is hier echt onvoorstelbaar druk jongens, de tering.
Verdommequote:
ook zo ineens, biem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grease , of was het Dirty Dancing?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Deze was van een film toch, maar wat was de naam ook alweer...
Dit is geen toeval meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het tijdsblok is wel enigszins goed in ieder geval.
Gisteren werd Nights On Broadway ook 's nachts gedraaidquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:36 schreef Zorro het volgende:
Saturday Night Fever, hoe toepasselijk
vind je dat echt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets met zaterdag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, het is hier onderhand onmogelijk om afstand te houden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een wall zou inderdaad veel beter werken. Veel leuker om zoveel mogelijk schermen tegelijk te kunnen zien. Het probleem van dit concept is dat Zoomers sneller afhaken omdat ze toch steeds niet in beeld komen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Titanic?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
In de Snob 2000.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vraag me af waar You Should be Dancing staat, lekker baslijntje
Op hoeveel zaten we vorig jaar rond deze tijd?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Ik geef het op, dit is te moeilijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Grease , of was het Dirty Dancing?
Het is nog wel een bietje te doen nu, het wordt sowieso nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
58 zag net ik netquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op hoeveel zaten we vorig jaar rond deze tijd?
Ah, daar waar mensen net iets meer smaak hebbenquote:
+ Meer Lordequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zeker. En er moet meer Split Enz in de lijst.
Top Gun!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geef het op, dit is te moeilijk.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Weten jullie hoe ze zouden hebben geheten als ze in de autohandel hadden gezeten?Jij doet niet meer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Weten jullie hoe ze zouden hebben geheten als ze in de autohandel hadden gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Ok, voorsprong van 33 topics dus. Kunnen we vannacht rustig uitbollenquote:
precies. nu kun je nog gerust even terugscrollen, over een dag ofzo mis je een half topic als je knippert met je ogen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nog wel een bietje te doen nu, het wordt sowieso nog erger
Weten jullie hoe ze zouden hebben geheten als ze in de autohandel hadden gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder dan 1,5 meterquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op hoeveel zaten we vorig jaar rond deze tijd?
Edit: 58 dus
Die staan al sinds 6:00 in de rij en mogen nu eindelijk een keer op het schermquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie allemaal kinderen op de zoom die naar bed moeten
Van wie moeten die naar bed?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie allemaal kinderen op de zoom die naar bed moeten
Wacht maar tot je de volgende hoort.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Oh, je zou bijna vergeten dat er nog matige muziek is.
Etc...quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Berkery het volgende:
En er moet meer Split Enz in de lijst.
En door het verdwijnen van je smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
Is Coldplay ook gestegen vanwege verkoudheid?
Dit was hun eerste echt kapot saaie, wel. En het lijkt een goedkoop aftreksel van Clocks etcquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel het ultieme Coldplay nummer denk ik. Zonder daarbij een oordeel te willen vellen
quote:
quote:
Sorryquote:
Kun je dezequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik huil als ik nou net bij dit schijtnummer ik beeld ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |