Ik heb dit nummer ook ontdekt door de Pfaffjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
In België zwaait men op feesten en partijen met een witte zakdoek tijdens dit nummer om de één of andere reden.
IET GIET OAN!!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat de elfstedentocht ook door?
Is er ook een nooduitgang hier?quote:
Bel haar gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar echt. Ik wil gewoon mijn vriendin op afstand fijne kerst wensen
Zuur, ik stapte morgen een jaar geleden in het vliegtuig om daar Oud en Nieuw te vieren... voelt als jaren geledenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij zouden in mei naar New York gegaan zijn.
dat wordt de komende dagen nog wel anders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaan de topics dit jaar juist langzamer 🙈
De drukste dagen moeten nog komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaan de topics dit jaar juist langzamer 🙈
Ik had Schotland in de planning.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalen
Zal voor volgend jaar wel vrij scherp worden gesteld denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat record dat je weet dat gaat komen is eindelijk daar
Sommige mensen nemen Spanje als besluitquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had Schotland in de planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |