Bij mij komen ze er niet op, daar heeft Michel welpechquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Deze komt meestal als eerste op mijn stemlijst. Met meteen Michel Delpech en Fugain.
quote:TERRE BRÛLÉE AU VENT
DES LANDES DE PIERRES
AUTOUR DES LACS, C'EST POUR LES VIVANTS
UN PEU D'ENFER, LE CONNEMARA
DES NUAGES NOIRS QUI VIENNENT DU NORD
COLORENT LA TERRE, LES LACS, LES RIVIÈRES
C'EST LE DÉCOR DU CONNEMARA
Zeker. En er moet meer Split Enz in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:30 schreef peaceman het volgende:
True, maar Crowded House heeft dus wel degelijk een Nieuw Zeeland connectie.
Ben je al in beeld?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Poppejans het volgende:
Uiteraard blijk ik dit wel te kennen
Dit kent ie-de-reen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Poppejans het volgende:
Uiteraard blijk ik dit wel te kennen
De TT moet daarbij helpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Het feit dat we na twee dagen al bijna 100 topics hebben is echt een godenprestatie van jullie trouwens
Lang leve Corona?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Het feit dat we na twee dagen al bijna 100 topics hebben is echt een godenprestatie van jullie trouwens
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zeker. En er moet meer Split Enz in de lijst.
Misschien moet je het voor de Fugain eens doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij komen ze er niet op, daar heeft Michel welpech
Dat record van vorig jaar gaat eraan!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Titel en artiest zei me echt niksquote:
Dit mag zo een plaats of 1000 lager hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Evenstar het volgende:
Niveautje dit, maar omdat het in het Frans is mag het opeens ofzo.
Het is eigenlijk de Franse Guus Meeuwis jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Evenstar het volgende:
Niveautje dit, maar omdat het in het Frans is mag het opeens ofzo.
Ja als Guus het doet is het OOOO kut Brabant en Carnavalquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de Franse Guus Meeuwis ja
Dat snap ik dan welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Titel en artiest zei me echt niks
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalenquote:
Ik snap echt totaal niet dat jij dit ineens een leuk plaatje vind. Dit is nou typisch van die antieke kitsch die jij normaal niet digtquote:
Voordat de top2000 begon liepen we al 5 topics ofzo voor.quote:
Maar echt. Ik wil gewoon mijn vriendin op afstand fijne kerst wensenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijn
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat record van vorig jaar gaat eraan!
Terecht puntquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja als Guus het doet is het OOOO kut Brabant en Carnaval
Heb je ooit Round Ireland with a Fridge nog gelezen waar we het een jaar of vier geleden over hadden?quote:
Wij zouden in mei naar New York gegaan zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalen
Gaat de elfstedentocht ook door?quote:
Putain.quote:
3FM deed het veel beter ja, maar NPO2 zijn controlfreaks, die kunnen dat niet loslaten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |