Ja als Guus het doet is het OOOO kut Brabant en Carnavalquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de Franse Guus Meeuwis ja
Dat snap ik dan welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Titel en artiest zei me echt niks
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalenquote:
Ik snap echt totaal niet dat jij dit ineens een leuk plaatje vind. Dit is nou typisch van die antieke kitsch die jij normaal niet digtquote:
Voordat de top2000 begon liepen we al 5 topics ofzo voor.quote:
Maar echt. Ik wil gewoon mijn vriendin op afstand fijne kerst wensenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijn
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat record van vorig jaar gaat eraan!
Terecht puntquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja als Guus het doet is het OOOO kut Brabant en Carnaval
Heb je ooit Round Ireland with a Fridge nog gelezen waar we het een jaar of vier geleden over hadden?quote:
Wij zouden in mei naar New York gegaan zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk in 2021 naar toe op vakantie, dit jaar inhalen
Gaat de elfstedentocht ook door?quote:
Putain.quote:
3FM deed het veel beter ja, maar NPO2 zijn controlfreaks, die kunnen dat niet loslaten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |