SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Toch maar mooi bijna 100 plekken gestegen in de Snob 200 naar 57 (!), maar ik vraag me wel altijd af hoeveel stemmen daarvoor nodig zijn geweest. Misschien maar enkele tientallen. Een serieuze kans geef ik het ook niet snel, tenzij het opeens op de reguliere playlist komt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Midlake ook zeker mooi, maar te obscuur om in de T2000 te komen
Helaas geen Monicaquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:36 schreef MTheBassman het volgende:
ik dacht eerst dat dit Bob Dylan was![]()
WÁÁÁT?!quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:38 schreef MTheBassman het volgende:
sorry, ik zat even niet op fok te kijken
Ik denk dat het Ian Curtwas.quote:
nee, das die keeper bij Real Madrid.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, das die keeper bij Real Madrid.
Ben je stout geweest dit jaar?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Waarom komen mijn berichtjes nooit op tv. 😔 Vorig jaar ook niks.
Ze filteren de kutberichten eruitquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Waarom komen mijn berichtjes nooit op tv. 😔 Vorig jaar ook niks.
Dat zullen we denk ik nooit weten. Of anders misschien via de contacten van @Scorpion_17quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch maar mooi bijna 100 plekken gestegen in de Snob 200 naar 57 (!), maar ik vraag me wel altijd af hoeveel stemmen daarvoor nodig zijn geweest. Misschien maar enkele tientallen.
Nicequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit vindt zijn vader niet leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hjbquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ze filteren de kutberichten eruit
Hebben we daar geen filmpje van?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit vindt zijn vader niet leuk.
Ben na 20 minuten weggeschakeld.quote:
En zowat de helft van mn Sportsdeck pooltje speelt niet. Ik ga even bier pakkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben na 20 minuten weggeschakeld.
Arsenal gaat degraderen naar The Championshipquote:
de goals waren echt raar. vreemde wedstrijd dit gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Arsenal er opeens iets van?
Op deze manier niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Arsenal gaat degraderen naar The Championship
Nee, ben geil.quote:
Chelsea laat voor mijn gevoel sowieso onnodig veel punten liggen op die manier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de goals waren echt raar. vreemde wedstrijd dit gewoon.
Chelsea Dagger?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chelsea laat voor mijn gevoel sowieso onnodig veel punten liggen op die manier.
Genot.quote:
#Boomerhumorquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:54 schreef ijs_beer het volgende:
Een boer is een scheet de weg naar je reet niet weet. #gezienopdestream
hits bluntquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:54 schreef ijs_beer het volgende:
Een boer is een scheet de weg naar je reet niet weet. #gezienopdestream
Dat wordt the walk of shamequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat wordt the walk of shame
In oktober hadden ze nog plannen voor een nieuwe musical rondom Falco.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de Bolland broers gaat volgend jaar zijn bonus inzetten trouwens
quote:Vlak na hun verzoening werken broers Rob en Ferdi Bolland alweer aan een gezamenlijk project. De twee gaan nummers schrijven voor een nieuwe musical rond zanger Falco die in Oostenrijk geproduceerd wordt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de Bolland broers gaat volgend jaar zijn bonus inzetten trouwens
Ik wist voor de langste tijd niet dat Neil Young Canadees was, ik dacht dat ie uit Tennessee kwam of zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
"I’m singing this borrowed tune I took from the Rolling Stones. Too wasted to write my own"
Ik kijk A Gogo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
De volgende toiletupdate. Hoe maken jullie het?
In the army now is best okequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In oktober hadden ze nog plannen voor een nieuwe musical rondom Falco.
Gaat het zo slecht ?
[..]
https://www.nu.nl/muziek/(...)nezen-van-kanker.ampquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In oktober hadden ze nog plannen voor een nieuwe musical rondom Falco.
Gaat het zo slecht ?
[..]
Sinds dit jaar is ie ook Amerikaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist voor de langste tijd niet dat Neil Young Canadees was, ik dacht dat ie uit Tennessee kwam of zo.
Ja, dit soort momenten heb ik vaker.
ja, je ziet minder mensen.quote:
Iets minder sfeer. Maar boeie.quote:
FOK! is je publiekquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:00 schreef Gnittoo het volgende:
Oeffff dit programma valt toch wel tegen zonder publiek.
Niet zo negatief hoor.quote:
quote:
Noem 1 artiest die jij leuk vindt danquote:
Led Zeppelin, Faithless, Beastie Boys.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Noem 1 artiest die jij leuk vindt dan
In ieder geval een schijtwijf.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:02 schreef Blackst4r het volgende:
Wie is dit voor anorexiapatientje?
Ik vind het op Panic! At the Disco en P!nk na ook een behoorlijk gaapuurtje. Gelukkig is er Top 2000 à Gogoquote:
Eens met Led.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Led Zeppelin, Faithless, Beastie Boys.
Je vindt High hopes leuk?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind het op Panic! At the Disco en P!nk na ook een behoorlijk gaapuurtje. Gelukkig is er Top 2000 à Gogo
Ja, lekker catchy en blij festivalanthem. Niks mis meequote:
Ken ik hem?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:07 schreef Gretzl het volgende:
Lukas Graham, oh noooooo![]()
Wat moet ik nu gaan kijken / luisteren dan
Ja, waar niemand positief over was toen ie voorbij kwam.quote:
Hij is 32?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is een kandidaat voor de club van 27 zo te zien.
Ik vind het een kijkonseensalternativepandadoen liedje, dat klinkt als een Backstreetboy nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, lekker catchy en blij festivalanthem. Niks mis mee![]()
(en gelukkig in de tijd dat ie 10x per dag op de radio te horen was niet beu gehoord)
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Na al die tijd verloren in de jungle te hebben rondgedoold? Of was dat een andere Arnie?
Dan heeft ie geluk gehad hehequote:
Ik vind Bruno na uptown funk wel leuk. Daarvoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Fred_B het volgende:
Bruno heeft wel meer in zijn Mars dan dit soort saaie liedjes
Muziek is een apart iets. Het is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, waar niemand positief over was toen ie voorbij kwam.
Ik snap best dat mensen soms extreem sentimenteel kunnen zijn, maar toch niet bij dit nummer?
#metooquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:13 schreef Solotovski het volgende:
Ja geen slechte muziek natuurlijk maar ik heb helemaal niks met U2
De onderste 100-150 zijn (volgens mij, geen bewijs natuurlijk) al jaren een soort best-of van de liedjes tussen 1850 en 2500 op de stemlijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:13 schreef Gretzl het volgende:
Stel dat 7 Years voor deze editie net niet genoeg stemmen zou hebben behaald voor een plekje in de lijst, had Top 2000 a gogo dan dit item nog steeds uitgezonden???
Dat vraag ik me wel eens af.
Had er zomaar al uit kunnen vallen dit jaar.
[ afbeelding ]
Gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde, zou maar saai wordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:13 schreef Solotovski het volgende:
Ja geen slechte muziek natuurlijk maar ik heb helemaal niks met U2
Hij woont bij Led Zeppelinquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
weet iemand waar Robert Plant vandaag?
Interessante gedachtegang. Hoe denk je dan dat Radio 2 deze selectie maakt? Kijken ze dan naar de nummers die het meest frequent op hun playlist worden gedraaid? Of zouden het de nummers zijn die over een periode van meerdere jaren het populairst zijn gebleken (van dit gezelschap).quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De onderste 100-150 zijn (volgens mij, geen bewijs natuurlijk) al jaren een soort best-of van de liedjes tussen 1850 en 2500 op de stemlijst.
Die zijn toch vanmiddag al geweest?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:20 schreef Poppejans het volgende:
Mwah. Doet me niks eigenlijk
* verheugd zich enorm op Placebo en Therapy
Ik denk vooral dat ‘leuke’ of aansprekende liedjes, zeker voor de diverse doelgroepen een zetje krijgen, zodat iedereen vanaf het begin luistert. Bij de eerste uren zit voor mijn gevoel lang niet zo veel nietszeggende muziek als hoger in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Interessante gedachtegang. Hoe denk je dan dat Radio 2 deze selectie maakt? Kijken ze dan naar de nummers die het meest frequent op hun playlist worden gedraaid? Of zouden het de nummers zijn die over een periode van meerdere jaren het populairst zijn gebleken (van dit gezelschap).
Ik was zo euforisch dat ik niet goed keek op het pdf bestandquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zijn toch vanmiddag al geweest?
Beiden fantastische nummersquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef Gretzl het volgende:
No Diggity en Pixies bij Top 2000 a gogo
Waaromquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef Gretzl het volgende:
No Diggity en Pixies bij Top 2000 a gogo
ik kan me niet voorstellen wat de mensen dachten toen ze dit hoorden eind jaren 60. Volgens mij wisten die totaal niet wat hun overkwamenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:22 schreef Gehenna het volgende:
Yes, mijn favo nummer aller tijden toen.ik 15 was. En dan vooral de lange uitgerekte live versie.
En nog steeds ga ik hier heel goed op![]()
Blijf jaloers op mensen die dit live hebben gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen wat de mensen dachten toen ze dit hoorden eind jaren 60. Volgens mij wisten die totaal niet wat hun overkwamen
Ja, en nu hebben we Guus Meeuwis en Ed Sheeran. Ergens is het fout gegaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen wat de mensen dachten toen ze dit hoorden eind jaren 60. Volgens mij wisten die totaal niet wat hun overkwamen
Geld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en nu hebben we Guus Meeuwis en Ed Sheeran. Ergens is het fout gegaan
Hekjemetó.quote:
Broek op de knietjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
See Emmely Play, de volledige 2 uur
Allemaal lockdownontwijkers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zijn tientjes getrapt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frans Halsema stond vroeger op de tientjes
Saai uur dus ik luister betere muziekquote:
Hoe ver moet je gaan?quote:
Je luistert de Top 2000 met zijn lusten en zijn lasten!quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Saai uur dus ik luister betere muziek
Dat kunnen mn oren niet zo lang aan, af en toe even wat tussendoor wat ik zelf tof vindquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je luistert de Top 2000 met zijn lusten en zijn lasten!
Eens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Alleen I Wright Sins hoort in deze lijst, als ultieme PopEmoPunkPop anthem van het midden van de 00's.
Keertje per jaar.quote:
Nee, Pulp komt volgend uur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is eigenlijk pulp maar ook wel grappig.
Dit was vreemd genoeg ook een covid-nummerquote:
Nee dat is volgend uur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is eigenlijk pulp maar ook wel grappig.
Bedorven ansjovis op je pizza?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef MTheBassman het volgende:
die kikkergeluiden maken me een beetje misselijk eigenlijk
zal wel de gorgonzola zijn.quote:
Zo over de top dat het weer leuk wordt.quote:
Dat klinkt ook erg ranzig ja.quote:
och jee.. alle nummers met het woordje together hebben een boost gekregen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was vreemd genoeg ook een covid-nummer
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
och jee.. alle nummers met het woordje together hebben een boost gekregen?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is door heel veel mensen in de stemlijst gezet n.a.v. het overlijden van het zoontje van een stel dat veel volgers heeft op Twitter. Het jongetje werd in maart ziek, werd 3 jaar, overleed in oktober. Dit was zijn favoriete nummer.quote:
#SamenKrijgenWeCoronaOnderControlequote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ah dat wist ik niet. Zit ook zelden op twitter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is door heel veel mensen in de stemlijst gezet n.a.v. het overlijden van het zoontje van een stel dat veel volgers heeft op Twitter. Het jongetje werd in maart ziek, werd 3 jaar, overleed in oktober. Dit was zijn favoriete nummer.
Ik zit inderdaad ook vaker op een bank of stoel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Zit ook zelden op twitter.
je comt al?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
meer mensen zijn faithless in de Nederlandse overheid geworden.quote:
Heb juist Chaturbate net weer uitgezet. Begon te vervelen.quote:
Uiteraard. Toch een soort 'together'quote:
Nope.quote:
Meestal 31 dagenquote:
Eigenaardig wel, zal allemaal wel weer toeval zijn zekerquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah ok, bedankt.quote:
Zie je, de titel van een nummer zegt niets!quote:
ik kan anders nog prima zien hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:46 schreef peaceman het volgende:
dit is een logische daler, want dit mag niet meer
quote:
Mezelf aanraken lukt ook nog wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan anders nog prima zien hoor.
Normaal speelt veel snellerquote:
als een keerlquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Normaal speelt veel sneller
Wel grijsgedraaid.quote:
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met dit nummer in 2004 gebeurd?
Opeens uit de lijst.
https://www.pino112.nl/top2000/nummer.php?id=583
weggevallen uit excelquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Opeens uit de lijst.
Eigenlijk moet je het achter elkaar horen en niet los van elkaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, Ik kan eigenlijk nooit zoveel met The Who.
Pinball Wizardquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, Ik kan eigenlijk nooit zoveel met The Who.
dat zal het dan wel zijn. Ik kan best begrijpen dat ze toendertijd ver voor hun tijd waren, maar voor iemand die die periode niet heeft meegekregen is het een beetje, tja, ouwe lullenrock of zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het achter elkaar horen en niet los van elkaar.
daar houd je normaal wel vanquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat zal het dan wel zijn. Ik kan best begrijpen dat het toendertijd ver voor hun tijd waren, maar voor iemand die die periode niet heeft meegekregen is het een beetje, tja, ouwe lullenrock of zo
Bij Tommy zekerquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het achter elkaar horen en niet los van elkaar.
Kan ook gewoon thuis.quote:
Je spare-ma zul je bedoelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker gegourmet bij de vriendin van mijn vader. Nu lekker thuis![]()
![]()
![]()
![]()
Beter bewijs dat deze lijst smerig hard wordt gemanipuleerd heb je niet nodig, bah.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Opeens uit de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |