Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Na al die tijd verloren in de jungle te hebben rondgedoold? Of was dat een andere Arnie?
Dan heeft ie geluk gehad hehequote:
Ik vind Bruno na uptown funk wel leuk. Daarvoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Fred_B het volgende:
Bruno heeft wel meer in zijn Mars dan dit soort saaie liedjes
Muziek is een apart iets. Het is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, waar niemand positief over was toen ie voorbij kwam.
Ik snap best dat mensen soms extreem sentimenteel kunnen zijn, maar toch niet bij dit nummer?
#metooquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:13 schreef Solotovski het volgende:
Ja geen slechte muziek natuurlijk maar ik heb helemaal niks met U2
De onderste 100-150 zijn (volgens mij, geen bewijs natuurlijk) al jaren een soort best-of van de liedjes tussen 1850 en 2500 op de stemlijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:13 schreef Gretzl het volgende:
Stel dat 7 Years voor deze editie net niet genoeg stemmen zou hebben behaald voor een plekje in de lijst, had Top 2000 a gogo dan dit item nog steeds uitgezonden???
Dat vraag ik me wel eens af.
Had er zomaar al uit kunnen vallen dit jaar.
[ afbeelding ]
Gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde, zou maar saai wordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:13 schreef Solotovski het volgende:
Ja geen slechte muziek natuurlijk maar ik heb helemaal niks met U2
Hij woont bij Led Zeppelinquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
weet iemand waar Robert Plant vandaag?
Interessante gedachtegang. Hoe denk je dan dat Radio 2 deze selectie maakt? Kijken ze dan naar de nummers die het meest frequent op hun playlist worden gedraaid? Of zouden het de nummers zijn die over een periode van meerdere jaren het populairst zijn gebleken (van dit gezelschap).quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De onderste 100-150 zijn (volgens mij, geen bewijs natuurlijk) al jaren een soort best-of van de liedjes tussen 1850 en 2500 op de stemlijst.
Die zijn toch vanmiddag al geweest?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:20 schreef Poppejans het volgende:
Mwah. Doet me niks eigenlijk
* verheugd zich enorm op Placebo en Therapy
Ik denk vooral dat ‘leuke’ of aansprekende liedjes, zeker voor de diverse doelgroepen een zetje krijgen, zodat iedereen vanaf het begin luistert. Bij de eerste uren zit voor mijn gevoel lang niet zo veel nietszeggende muziek als hoger in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Interessante gedachtegang. Hoe denk je dan dat Radio 2 deze selectie maakt? Kijken ze dan naar de nummers die het meest frequent op hun playlist worden gedraaid? Of zouden het de nummers zijn die over een periode van meerdere jaren het populairst zijn gebleken (van dit gezelschap).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |