Chelsea Dagger?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chelsea laat voor mijn gevoel sowieso onnodig veel punten liggen op die manier.
Genot.quote:
#Boomerhumorquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:54 schreef ijs_beer het volgende:
Een boer is een scheet de weg naar je reet niet weet. #gezienopdestream
hits bluntquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:54 schreef ijs_beer het volgende:
Een boer is een scheet de weg naar je reet niet weet. #gezienopdestream
Dat wordt the walk of shamequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat wordt the walk of shame
In oktober hadden ze nog plannen voor een nieuwe musical rondom Falco.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de Bolland broers gaat volgend jaar zijn bonus inzetten trouwens
quote:Vlak na hun verzoening werken broers Rob en Ferdi Bolland alweer aan een gezamenlijk project. De twee gaan nummers schrijven voor een nieuwe musical rond zanger Falco die in Oostenrijk geproduceerd wordt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de Bolland broers gaat volgend jaar zijn bonus inzetten trouwens
Ik wist voor de langste tijd niet dat Neil Young Canadees was, ik dacht dat ie uit Tennessee kwam of zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
"I’m singing this borrowed tune I took from the Rolling Stones. Too wasted to write my own"
Ik kijk A Gogo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
De volgende toiletupdate. Hoe maken jullie het?
In the army now is best okequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In oktober hadden ze nog plannen voor een nieuwe musical rondom Falco.
Gaat het zo slecht ?
[..]
https://www.nu.nl/muziek/(...)nezen-van-kanker.ampquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In oktober hadden ze nog plannen voor een nieuwe musical rondom Falco.
Gaat het zo slecht ?
[..]
Sinds dit jaar is ie ook Amerikaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist voor de langste tijd niet dat Neil Young Canadees was, ik dacht dat ie uit Tennessee kwam of zo.
Ja, dit soort momenten heb ik vaker.
ja, je ziet minder mensen.quote:
Iets minder sfeer. Maar boeie.quote:
FOK! is je publiekquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:00 schreef Gnittoo het volgende:
Oeffff dit programma valt toch wel tegen zonder publiek.
Niet zo negatief hoor.quote:
quote:
Noem 1 artiest die jij leuk vindt danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |