Ik was zo euforisch dat ik niet goed keek op het pdf bestandquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zijn toch vanmiddag al geweest?
Beiden fantastische nummersquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef Gretzl het volgende:
No Diggity en Pixies bij Top 2000 a gogo
Waaromquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef Gretzl het volgende:
No Diggity en Pixies bij Top 2000 a gogo
ik kan me niet voorstellen wat de mensen dachten toen ze dit hoorden eind jaren 60. Volgens mij wisten die totaal niet wat hun overkwamenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:22 schreef Gehenna het volgende:
Yes, mijn favo nummer aller tijden toen.ik 15 was. En dan vooral de lange uitgerekte live versie.
En nog steeds ga ik hier heel goed op![]()
Blijf jaloers op mensen die dit live hebben gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen wat de mensen dachten toen ze dit hoorden eind jaren 60. Volgens mij wisten die totaal niet wat hun overkwamen
Ja, en nu hebben we Guus Meeuwis en Ed Sheeran. Ergens is het fout gegaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen wat de mensen dachten toen ze dit hoorden eind jaren 60. Volgens mij wisten die totaal niet wat hun overkwamen
Geld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en nu hebben we Guus Meeuwis en Ed Sheeran. Ergens is het fout gegaan
Hekjemetó.quote:
Broek op de knietjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
See Emmely Play, de volledige 2 uur
Allemaal lockdownontwijkers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |