Eens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Alleen I Wright Sins hoort in deze lijst, als ultieme PopEmoPunkPop anthem van het midden van de 00's.
Keertje per jaar.quote:
Nee, Pulp komt volgend uur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is eigenlijk pulp maar ook wel grappig.
Dit was vreemd genoeg ook een covid-nummerquote:
Nee dat is volgend uur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is eigenlijk pulp maar ook wel grappig.
Bedorven ansjovis op je pizza?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef MTheBassman het volgende:
die kikkergeluiden maken me een beetje misselijk eigenlijk
zal wel de gorgonzola zijn.quote:
Zo over de top dat het weer leuk wordt.quote:
Dat klinkt ook erg ranzig ja.quote:
och jee.. alle nummers met het woordje together hebben een boost gekregen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was vreemd genoeg ook een covid-nummer
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
och jee.. alle nummers met het woordje together hebben een boost gekregen?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is door heel veel mensen in de stemlijst gezet n.a.v. het overlijden van het zoontje van een stel dat veel volgers heeft op Twitter. Het jongetje werd in maart ziek, werd 3 jaar, overleed in oktober. Dit was zijn favoriete nummer.quote:
#SamenKrijgenWeCoronaOnderControlequote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
och jee.. alle nummers met het woordje together hebben een boost gekregen?![]()
![]()
![]()
![]()
ah dat wist ik niet. Zit ook zelden op twitter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is door heel veel mensen in de stemlijst gezet n.a.v. het overlijden van het zoontje van een stel dat veel volgers heeft op Twitter. Het jongetje werd in maart ziek, werd 3 jaar, overleed in oktober. Dit was zijn favoriete nummer.
Ik zit inderdaad ook vaker op een bank of stoel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Zit ook zelden op twitter.
je comt al?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
meer mensen zijn faithless in de Nederlandse overheid geworden.quote:
Heb juist Chaturbate net weer uitgezet. Begon te vervelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |