Van die 3 hoeven wmb alleen de strokes erin en Interpol is wel een persoonlijke favorietquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En m'n twee favoriete artiesten![]()
(en hopelijk ook eens ruimte voor The Strokes, The Shins en Interpol)
Over indie gesproken, Midlakequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Last Nite, New Slang en Obstacle 1 erin
Ok01quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Ramses Shaffy echt ongelooflijk kut
Chicago is eigenlijk gewoon een voor de radio gemaakt perfect popliedje jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlake. Ook een perfect radioliedje (heeft Don Leo wel eens eerder een lans voor gesproken)
En Sufjan Stevens zou het met 1 spot in de keuzelijst ook gewoon op z'n dooie gemak halen denk ik
OngelooflijkKut01quote:
Midlake ook zeker mooi, maar te obscuur om in de T2000 te komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlake. Ook een perfect radioliedje (heeft Don Leo wel eens eerder een lans voor gesproken)
En Sufjan Stevens zou het met 1 spot in de keuzelijst ook gewoon op z'n dooie gemak halen denk ik
Midlake is hemels. Zeker Courage of Othersquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kijk ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |