Yes. En het bewijs dat indie anthems, die nooit een grote (radio)hit zijn geweest, prima een plek kunnen vinden in de Top 2000. Dat biedt hoop voor het komende decenniumquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pumped Up Kicks toch ook wel één van de Indie anthems van de jaren 10
Ah, kijk, dat verklaart een hoop!quote:
Het verschil in aantallen stemmen tussen plek 1456 en 2000 zal nog steeds niet heel erg hoog zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een geinig liedje, maar waarom zo hoog
Dat wordt volgend jaar dus een plek voor Robynquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes. En het bewijs dat indie anthems, die nooit een grote (radio)hit zijn geweest, prima een plek kunnen vinden in de Top 2000. Dat biedt hoop voor het komende decennium
denk je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het verschil in aantallen stemmen tussen plek 1456 en 2000 zal nog steeds niet heel erg hoog zijn vermoed ik.
Succes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even een quizje spelen. Tot straks
Bye peacequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even een quizje spelen. Tot straks
En m'n twee favoriete artiestenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar dus een plek voor Robyn
Bovenwat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef Kanaroe het volgende:
Ff naar de Bovenmeester kijken, veel plezier hier!
Heart in a Cagequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En m'n twee favoriete artiesten![]()
(en hopelijk ook eens ruimte voor The Strokes, The Shins en Interpol)
Ja, zullen er misschien 70-80 meer zijn. In een normale verdeling krijgen de nummers die het hoogst in de lijst staan het overgrote deel van de stemmen. In de onderste regionen kunnen de onderlinge verschillen nooit heel groot zijn.quote:
Last Nite, New Slang en Obstacle 1 erinquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meestal ben ik de cryptischequote:
Van die 3 hoeven wmb alleen de strokes erin en Interpol is wel een persoonlijke favorietquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlakequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Last Nite, New Slang en Obstacle 1 erin
Ok01quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Ramses Shaffy echt ongelooflijk kut
Chicago is eigenlijk gewoon een voor de radio gemaakt perfect popliedje jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlake. Ook een perfect radioliedje (heeft Don Leo wel eens eerder een lans voor gesproken)
En Sufjan Stevens zou het met 1 spot in de keuzelijst ook gewoon op z'n dooie gemak halen denk ik
OngelooflijkKut01quote:
Midlake ook zeker mooi, maar te obscuur om in de T2000 te komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlake. Ook een perfect radioliedje (heeft Don Leo wel eens eerder een lans voor gesproken)
En Sufjan Stevens zou het met 1 spot in de keuzelijst ook gewoon op z'n dooie gemak halen denk ik
Midlake is hemels. Zeker Courage of Othersquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kijk ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |