dat doe je lekker zelf maarquote:
Genoeg, genoeg.quote:
Wat is die anekdote dan? Bagagedragerquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:15 schreef Gretzl het volgende:
Die anekdote bij Spinvis - Bagagedrager in de nacht![]()
(ben nog even wat aan het terugluisteren)
70 al?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter te Bos, paar dagen geleden 70 geworden
Ook naakt opgenomen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat is die anekdote dan? Bagagedrager
Doe mij het origineel van Joni Mitchell maar.quote:
Spinny dipping?quote:
Aanpassing was nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter te Bos @Bomenverzameling, paar dagen geleden 70 geworden
De grote gele taxi bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij het origineel van Joni Mitchell maar.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De grote gele taxi bedoel je?
alcohol is beter dan jezelf met die onheilige beelden te vermaken op tweede kerstdag.quote:
Mooie plek w.m.b.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een geinig liedje, maar waarom zo hoog
het is een best iconisch nummer en het is ook geen meesterwerk, dus de plek vind ik bij deze ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een geinig liedje, maar waarom zo hoog
Nee, ik wil de paus niet voor de ballen schoppen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
alcohol is beter dan jezelf met die onheilige beelden te vermaken op tweede kerstdag.
Incident met een grote steen gehad zo'n 10 jaar geleden?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Incident met een grote steen gehad zo'n 10 jaar geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |