Druk steeds op de algemene voorwaarden en advertenties en alles. En het is traag, en scherm is klein. En ik heb een hekel aan smartphones.quote:
wel met je eens, maar de toon van de nummers blijven voor mij een beetje hetzelfde alsnog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik vind de Ed Sheeran van - + (2011) (o.a. The A Team en Lego House) ook leuker dan die van latere albums. Maar ik zou hem zelf nooit op 1 hoop gooien met het contingent aan generieke singer-songwriters die elkaar allemaal na-apen. Ed vind ik dan nog vrij authentiek
Fixedquote:
En ook geen autorefresh, en als je onderaan een topic zit kun je geloof ik niet direct naar het volgend topic in een reeks springenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Druk steeds op de algemene voorwaarden en advertenties en alles. En het is traag, en scherm is klein. En ik heb een hekel aan smartphones.
3 hoog achterquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik probeer het nog wel een keer als Roof Garden komt, hoe hoog staat die?
Eens als je het hebt over Anouk na Three Days in a Rowquote:
t zal niet veel schelen iddquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft is dit haar ... beste.
together alone het beste werk van haar imo. (het album dan)quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
For Bitter Or Worse vind ik haar beste, maar dit is haar beste knallerquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Limp Bizkit!quote:
Owww wacht, ging het om het liedje..dan neem ik het terugquote:
Oh nee dan absoluut Limp Bizkitquote:
Het volgende heeft de nodige hoogtepuntenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:11 schreef peaceman het volgende:
best wel twee matige uurtjes na elkaar (deze en de volgende)
Ze doen er ook alles aan om in de lijst te komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:14 schreef MTheBassman het volgende:
hey, ze hebben dat top 2000 riedeltje gejat
Beter dan het origineel van de Top 2000?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:14 schreef MTheBassman het volgende:
hey, ze hebben dat top 2000 riedeltje gejat
Wie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze doen er ook alles aan om in de lijst te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |