SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Mi Slovijne (of zo), ja dat was hoogstaand.
Is het een oh ja moment?quote:
Wanneer komt Tubular Bells?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:34 schreef Fred_B het volgende:
Aad van Toor waardeert dit.
Ik ook trouwens.
was dat niet Magnetic Field (achtervolgings muziekje)quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik ook trouwens.
Yupquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
was dat niet Magnetic Field (achtervolgings muziekje)
dat nummer is best wel goed eigenlijk, met of zonder de sax guyquote:
Geen idee, maar die duurt in de Top 2000 anderhalve minuut ofzoquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is het een oh ja moment?
Dan gooi ik de plaat wel even op de rondeschijvendraaier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, maar die duurt in de Top 2000 anderhalve minuut ofzo
Ik ken wel een autoreclame die sterk lijkt geïnspireerd door de vorige djquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie die autoreclame gehoord onlangs? Daar komt muziek in voor dat overduidelijk door dit is geïnspireerd.
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat hij fan is en soms Jarre’s muziek in de serie gebruikte.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
was dat niet Magnetic Field (achtervolgings muziekje)
Heeft ook wel eens hoger gestaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:35 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt als een liedje dat ze in een film van Bassie en Adriaan zouden gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken wel een autoreclame die sterk lijkt geïnspireerd door de vorige dj
Deze kende ik dankzij Aadquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat hij fan is en soms Jarre’s muziek in de serie gebruikte.
Jaaaaaaa, iemand uit Den Helderquote:
HELE EMMEL LEMIA!quote:
Bassie houdt meer van deze.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik ook trouwens.
zo vroeg ons verlaten, manquote:
die komt pas eind 31 december, grapjas.quote:
Zo zijn er wel meerquote:
Duhh!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Liever dit gekabbel dan een Suzan & Freek ofzo
Ben daar weleens op het station geweest. Het is idd alsof je in een verlaten wild westen dorp in de woestijn terecht komt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je ziet gewoon de tumbleweeds vanuit de steppe rondom Almelo
sow koekoek, die kijkt m uit je broekquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heb je ook pics van de JONGE Ilse?
we missen jou ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, vanop het toilet van een van mijn vrienden: hallo! Er wordt hier geluisterd naar een slechte kerstplaylist. Ik mis de Top 2000!
Wij luisteren nu Nirvana. Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2020 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, vanop het toilet van een van mijn vrienden: hallo! Er wordt hier geluisterd naar een slechte kerstplaylist. Ik mis de Top 2000!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat vind ik ergens eigenlijk best knap.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens nog nooit gehoord dit nummer.
Blijf de rest van de avond in het kleinste kamertje!quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niet de meest gedraaide single van Nevermindquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik ergens eigenlijk best knap.
Moet op toeval berusten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:50 schreef Isorden het volgende:
Die drummer lijkt wel heel veel op de frontman van de Foo Fighters
Ach, nevermind.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet de meest gedraaide single van Nevermind
Wat zonde. Het is al bijna 30 jaar oud.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens nog nooit gehoord dit nummer.
Live opgenomen in de studioquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit live of opgenomen in de studio?
Gelukkig niet dat vreselijke nummer dat die over z'n cum obsessie heen is. Maar die moet zeker nog komenquote:
Dacht datje dat niet ging doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:54 schreef Poppejans het volgende:
Bah niet door te komen nu qua appjes of zoom
Zit serieus in mn Nirvana shirt. Username Nirvana, niks hielp. "300 wachtenden voor u"quote:
Snel je ANOUK-shirt aan dan maar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zit serieus in mn Nirvana shirt. Username Nirvana, niks hielp. "300 wachtenden voor u"
300quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zit serieus in mn Nirvana shirt. Username Nirvana, niks hielp. "300 wachtenden voor u"
quote:Lady Mary Jane
26 december 19.00-20.00 uur
1460 R U Kiddin' Me Anouk 6,5
1459 Uptown Girl Billy Joel 6,5
1458 Overture (Tommy) The Who 4
1457 Rosie Claw Boys Claw 7
1456 Pumped Up Kicks Foster The People ?
1455 Happier Ed Sheeran 2
1454 Wij Zullen Doorgaan Ramses Shaffy 5
1453 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers 7,5
1452 Stars Simply Red 6,5
1451 Should I Stay Or Should I Go? The Clash 3
1450 Sure Know Something KISS 7
1449 In The Army Now Status Quo 2,5
1448 Lady Jane The Rolling Stones 6
Je hebt JJ Cale gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik probeer het nog wel een keer als Roof Garden komt, hoe hoog staat die?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga in 2021 een hoveniersbedrijfje beginnen met enkel Poolse uitzendkrachten.
Voorlopige naam: Does anyone want a Kowalczyk in the garden?
Dat kan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef ok01 het volgende:
Ik ben godvergeten dronken op dit moment
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik probeer het nog wel een keer als Roof Garden komt, hoe hoog staat die?
Nu al, moet nog beginnenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef ok01 het volgende:
dit kan geen toeval meer zijn. Ze manipuleren allesquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:59 schreef Gretzl het volgende:
Even nog wat terugluisteren van eerder op de dag toen ik nog niet ingeschakeld was
BLØF - Zaterdag die ze precies vandaag uitzenden, jaaaa hoor. Hoezo toevallig?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaloers.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef ok01 het volgende:
Eindelijk weer Edje Sheeran.quote:
Is daar niet een filtertje voor?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Snel je ANOUK-shirt aan dan maar.
ziedend.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer helemaal klaar met mobiel FOK! GOFFERDOMME.
MADquote:
Werkt prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer helemaal klaar met mobiel FOK! GOFFERDOMME.
Ed Sheeran was toen die net een beetje bekend werd nog wel leuk en vernieuwend. Maar op den duur komen die nummers me een beetje de keel uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:03 schreef Gretzl het volgende:
Waarom haten er zovelen op Ed Sheeran? Hij schrijft nog tenminste originele nummers, kun je van bepaalde Nederlandse hofleveranciers (Kensington, Di-rect) niet zeggen
Ja, ik vind de Ed Sheeran van - + (2011) (o.a. The A Team en Lego House) ook leuker dan die van latere albums. Maar ik zou hem zelf nooit op 1 hoop gooien met het contingent aan generieke singer-songwriters die elkaar allemaal na-apen. Ed vind ik dan nog vrij authentiekquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ed Sheeran was toen die net een beetje bekend werd nog wel leuk en vernieuwend. Maar op den duur komen die nummers me een beetje de keel uit.
En hij is voor mij de hoofdverantwoordelijke voor de huidige invasie van gevoelige songwriters met een gitaartje en een hoed.
Druk steeds op de algemene voorwaarden en advertenties en alles. En het is traag, en scherm is klein. En ik heb een hekel aan smartphones.quote:
wel met je eens, maar de toon van de nummers blijven voor mij een beetje hetzelfde alsnog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik vind de Ed Sheeran van - + (2011) (o.a. The A Team en Lego House) ook leuker dan die van latere albums. Maar ik zou hem zelf nooit op 1 hoop gooien met het contingent aan generieke singer-songwriters die elkaar allemaal na-apen. Ed vind ik dan nog vrij authentiek
Fixedquote:
En ook geen autorefresh, en als je onderaan een topic zit kun je geloof ik niet direct naar het volgend topic in een reeks springenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Druk steeds op de algemene voorwaarden en advertenties en alles. En het is traag, en scherm is klein. En ik heb een hekel aan smartphones.
3 hoog achterquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eens als je het hebt over Anouk na Three Days in a Rowquote:
t zal niet veel schelen iddquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft is dit haar ... beste.
together alone het beste werk van haar imo. (het album dan)quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
For Bitter Or Worse vind ik haar beste, maar dit is haar beste knallerquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Limp Bizkit!quote:
Owww wacht, ging het om het liedje..dan neem ik het terugquote:
Oh nee dan absoluut Limp Bizkitquote:
Het volgende heeft de nodige hoogtepuntenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:11 schreef peaceman het volgende:
best wel twee matige uurtjes na elkaar (deze en de volgende)
Ze doen er ook alles aan om in de lijst te komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:14 schreef MTheBassman het volgende:
hey, ze hebben dat top 2000 riedeltje gejat
Beter dan het origineel van de Top 2000?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:14 schreef MTheBassman het volgende:
hey, ze hebben dat top 2000 riedeltje gejat
Wie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze doen er ook alles aan om in de lijst te komen
dat doe je lekker zelf maarquote:
Genoeg, genoeg.quote:
Wat is die anekdote dan? Bagagedragerquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:15 schreef Gretzl het volgende:
Die anekdote bij Spinvis - Bagagedrager in de nacht![]()
(ben nog even wat aan het terugluisteren)
70 al?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter te Bos, paar dagen geleden 70 geworden
Ook naakt opgenomen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat is die anekdote dan? Bagagedrager
Doe mij het origineel van Joni Mitchell maar.quote:
Spinny dipping?quote:
Aanpassing was nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter te Bos @Bomenverzameling, paar dagen geleden 70 geworden
De grote gele taxi bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij het origineel van Joni Mitchell maar.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De grote gele taxi bedoel je?
alcohol is beter dan jezelf met die onheilige beelden te vermaken op tweede kerstdag.quote:
Mooie plek w.m.b.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een geinig liedje, maar waarom zo hoog
het is een best iconisch nummer en het is ook geen meesterwerk, dus de plek vind ik bij deze ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef peaceman het volgende:
Nee, ik wil de paus niet voor de ballen schoppen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
alcohol is beter dan jezelf met die onheilige beelden te vermaken op tweede kerstdag.
Incident met een grote steen gehad zo'n 10 jaar geleden?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Incident met een grote steen gehad zo'n 10 jaar geleden?
Yes. En het bewijs dat indie anthems, die nooit een grote (radio)hit zijn geweest, prima een plek kunnen vinden in de Top 2000. Dat biedt hoop voor het komende decenniumquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pumped Up Kicks toch ook wel één van de Indie anthems van de jaren 10
Ah, kijk, dat verklaart een hoop!quote:
Het verschil in aantallen stemmen tussen plek 1456 en 2000 zal nog steeds niet heel erg hoog zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef peaceman het volgende:
Dat wordt volgend jaar dus een plek voor Robynquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes. En het bewijs dat indie anthems, die nooit een grote (radio)hit zijn geweest, prima een plek kunnen vinden in de Top 2000. Dat biedt hoop voor het komende decennium
denk je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het verschil in aantallen stemmen tussen plek 1456 en 2000 zal nog steeds niet heel erg hoog zijn vermoed ik.
Succes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even een quizje spelen. Tot straks
Bye peacequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even een quizje spelen. Tot straks
En m'n twee favoriete artiestenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar dus een plek voor Robyn
Bovenwat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef Kanaroe het volgende:
Ff naar de Bovenmeester kijken, veel plezier hier!
Heart in a Cagequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En m'n twee favoriete artiesten![]()
(en hopelijk ook eens ruimte voor The Strokes, The Shins en Interpol)
Ja, zullen er misschien 70-80 meer zijn. In een normale verdeling krijgen de nummers die het hoogst in de lijst staan het overgrote deel van de stemmen. In de onderste regionen kunnen de onderlinge verschillen nooit heel groot zijn.quote:
Last Nite, New Slang en Obstacle 1 erinquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meestal ben ik de cryptischequote:
Van die 3 hoeven wmb alleen de strokes erin en Interpol is wel een persoonlijke favorietquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlakequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Last Nite, New Slang en Obstacle 1 erin
Ok01quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Ramses Shaffy echt ongelooflijk kut
Chicago is eigenlijk gewoon een voor de radio gemaakt perfect popliedje jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlake. Ook een perfect radioliedje (heeft Don Leo wel eens eerder een lans voor gesproken)
En Sufjan Stevens zou het met 1 spot in de keuzelijst ook gewoon op z'n dooie gemak halen denk ik
OngelooflijkKut01quote:
Midlake ook zeker mooi, maar te obscuur om in de T2000 te komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over indie gesproken, Midlake. Ook een perfect radioliedje (heeft Don Leo wel eens eerder een lans voor gesproken)
En Sufjan Stevens zou het met 1 spot in de keuzelijst ook gewoon op z'n dooie gemak halen denk ik
Midlake is hemels. Zeker Courage of Othersquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kijk ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |