SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
vind jij dit serieus haar beste nummer dan?quote:
Haar set op Glastonburyquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:52 schreef Pino112 het volgende:
Dit lijkt me live wel echt een gave show
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Denk het wel. Gestopt met tellen. Zelfs mijn vriendin vond het te gek.
Een gek die zijn gekte niet wil toegevenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:50 schreef peaceman het volgende:
[..]Maaar die ander heeft dan gelijk
dat is pas echt gektequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een gek die zijn gekte niet wil toegeven
Het is vreselijk goed gemaakt en gezongen allemaal, maar in de onderbuik gebeurt er ondertussen niks als er iets van haar op staat (op wat DC-nummers na, doorgaans pré 2000 al gemaakt).quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:53 schreef Isorden het volgende:
Ik heb serieus zo niks met die hele Beyoncé...
wat doe je buiten dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Symphonic het volgende:
Ben wel blij dat ditmuur voorbij is...
Val echt midden in de bagger
Ik vind gewoon al haar nummers kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind jij dit serieus haar beste nummer dan?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind gewoon al haar nummers kut.
We hebben ze nog live gezien op BKSquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het ook niets... Hoor komt dit erin?
Precies mijn gedachte. Wie spreekt dit nou aan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het ook niets... Hoe komt dit erin? Ja door stemmers...
Kwam ik ook pas een paar weken terug achter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef alpeko het volgende:
Niet wetende dat dit uit het beloofde land IJsland kwam
Soort van witte ruis. T'is niet slecht gemaakt, maar er blijft geen milliseconde van hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Poppejans het volgende:
ik ken dit niet, de band/artiest zegt me ook niks. Niks aan gemist zo te horen
Of Bjorkquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas een paar weken terug achter.
Wel mooi nummer maar ik had dan toch liever Of Monsters And Men gehad.
Volgens mij is het ooit veelvuldig gebruikt onder de leader van een tv-programma, maar weet niet meer welke.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het ook niets... Hoe komt dit erin? Ja door stemmers...
Ja of Sigur Rós al snap ik dat dat te is voor Radio 2.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas een paar weken terug achter.
Wel mooi nummer maar ik had dan toch liever Of Monsters And Men gehad.
nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
@:peaceman is de thee al klaar? Dan kom ik beneden.
Beter witte ruis, dan blauwequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Soort van witte ruis. T'is niet slecht gemaakt, maar er blijft geen milliseconde van hangen.
Dat is alweer zolang geleden....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
We hebben ze nog live gezien op BKS
wil je er een appelbeignet bij? Ik ben mn bakkerspakketen van too good to go aan het wegvretenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
@:peaceman is de thee al klaar? Dan kom ik beneden.
Ben geen vrouw he?!quote:
Dadi Freyrquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of Hatari!
Nee doe maar niet trouwens
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wil je er een appelbeignet bij? Ik ben mn bakkerspakketen van too good to go aan het wegvreten
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:56 schreef Dven het volgende:
Vraag me toch af wat voor afgevlakt en ongelaagd hoopje mens je moet zijn om iets van Beyoncé als de beste muziek ooit gemaakt ziet en dan helemaal bagger over all the single ladies terwijl ze zelf 's nachts gewoon weer veilig in bed naast haar Zwarte Platvis kruipt.
Nee dankje. Ik vind appelbeignets niet lekker. Maar wel lief dat je vraagt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wil je er een appelbeignet bij? Ik ben mn bakkerspakketen van too good to go aan het wegvreten
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:59 schreef Dven het volgende:
Musekliek is ook irritant. Fantastische band hoor maar wat stemmen ze ook belachelijk veel bagger van Muse in de lijst
Heb ook op hen gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:59 schreef Dven het volgende:
Musekliek is ook irritant. Fantastische band hoor maar wat stemmen ze ook belachelijk veel bagger van Muse in de lijst
Ik vind Muse best een fijne band, maar er staat een beetje teveel van ze in de lijst.Maar dat geldt voor wel meer artiestenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:59 schreef Isorden het volgende:
Vind dit zo'n onnodige cuffer van Muse... leuk nummer... niet in hun uitvoering
Vind Muse ook wel nice, alleen deze cover is zo onnodig in de lijst...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook op hen gestemd
“Undisclosed desires”
Was het eerste nummer dat ik van hen kende en denk nog steeds wel de leukste
Bliss of Knights of Cydoniaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook op hen gestemd
“Undisclosed desires”
Was het eerste nummer dat ik van hen kende en denk nog steeds wel de leukste
Ga je weer oliebollen bakken binnenkort?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik vind appelbeignets niet lekker. Maar wel lief dat je vraagt.
Mogguhquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:02 schreef Zorro het volgende:
Goedemorgen allemaal, daar ben ik weer
Heb dit keer voor Bliss gekozen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Muse ook wel nice, alleen deze cover is zo onnodig in de lijst...
Heb zelf op Knights of Cydonia gestemd [ afbeelding ]
jij bent AFquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:02 schreef Zorro het volgende:
Goedemorgen allemaal, daar ben ik weer
Goedemorgenquote:
Wauwquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
1583 Feeling Good Muse![]()
![]()
1582 Are You Lonesome Tonight Elvis Presley
1581 Polly Nirvana
1580 Hey There Delilah Plain White T's![]()
1579 Angel Of Harlem U2
1578 Daniel Elton John
1577 Lookin' Out My Back Door Creedence Clearwater Revival
1576 Liquid Spirit (Claptone Remix) Gregory Porter
1575 Voltooid Verleden Tijd Is Ook Schitterend
1574 Luka Suzanne Vega
1573 Time Is On My Side The Rolling Stones
1572 Love Her Madly The Doors
1571 Moon Over Bourbon Street Sting
1570 I Started A Joke Bee Gees
I need aquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:02 schreef TLC het volgende:
blijft toch gek he, we hebben vaccins maar hey laten we wachten tot 8 januari, we vragen ondertussen mensen of ze in die tussentijd ff willen stoppen met doodgaan
Ik las dit meteen op de muziek van Mia.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:02 schreef Isorden het volgende:
Water is nat
Gras is groen
en in Veen worden auto's in de fik gestoken....
Zit je wel in het goede topic?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
1581 Polly Nirvana
1579 Angel Of Harlem U2
1578 Daniel Elton John
1574 Luka Suzanne Vega
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
1581 Polly Nirvana
1579 Angel Of Harlem U2
1578 Daniel Elton John
1574 Luka Suzanne Vega
Moet allemaal tot in het einde doodgemanaged en -overlegd worden he. het is wel Nederland.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:02 schreef TLC het volgende:
blijft toch gek he, we hebben vaccins maar hey laten we wachten tot 8 januari, we vragen ondertussen mensen of ze in die tussentijd ff willen stoppen met doodgaan
Hoezo ligt dat ineens uit de lijst?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef laxus13 het volgende:
Zo'n overbodige cover van Feeling Good hadden ze idd beter achter wegen kunnen laten. Daar had ook Homburg kunnen staan
Nederland is een sm........quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoezo ligt dat ineens uit de lijst?
ZIEDEND
Nee, en geen overdosis en zo...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar..... hij had toch helemaal geen gun?
Limoentjuhgodinquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
1581 Polly Nirvana
1579 Angel Of Harlem U2
1578 Daniel Elton John
1574 Luka Suzanne Vega
I hate myself and want to die. Beste nummer, vooral omdat ie de daad bij het woord heeft gevoegdquote:
Ow beide ken ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Muse ook wel nice, alleen deze cover is zo onnodig in de lijst...
Heb zelf op Knights of Cydonia gestemd [ afbeelding ]
quote:
Ik geniet van je hierquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow beide ken ik niet![]()
Maar ik verwacht dat ik het wel leuk ga vinden.. want muse
Ik vind the Story of Simon Simonpath oid het beste. Alles daarna was een stuk minderquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij bent AF
ik vind werkelijk alles wat Nirvana uitgebracht heeft echt meesterlijk goed
Ik weet dat ik Absolute Fabulous ben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij bent AF
ik vind werkelijk alles wat Nirvana uitgebracht heeft echt meesterlijk goed
quote:
Knights of Cydonia moet je luisteren als je in de auto onderweg bent en dan proberen niet over de maximumsnelheid te gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow beide ken ik niet![]()
Maar ik verwacht dat ik het wel leuk ga vinden.. want muse
Ja las Joe Bonamassa het uitvoert wel jaquote:
Ja sorry wacht ff hoor...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Knights of Cydonia moet je luisteren als je in de auto onderweg bent en dan proberen niet over de maximumsnelheid te gaan.
Killing in the Name of.... ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Poppejans het volgende:
He jippie onze vriendin de doventolk is er weer
Nu had ik gehoopt dan op Rape me van Nirvana
Die is er toch allang bij mij johquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]DvenGod
![]()
![]()
Als je er maar bij bent voor de overige Rolling Stones nummers ! Vergeet onze “lick” tattoo niet
HAAHSIEGODquote:
Jonge generaties waarvoor dergelijke muziek wat lastiger te begrijpen is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoezo ligt dat ineens uit de lijst?
ZIEDEND
Joe Bonamassa is een soort John Mayer voor intellectuelen, dus dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja las Joe Bonamassa het uitvoert wel ja
Ja, goede zangeres. Prachtige stemquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HAAHSIEGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had je gementioned eerder. Kwam een nummer van Davina Michelle langs en volgens mij zou jij die wel leuk hebben gevonden
Je bent me voor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:05 schreef Poppejans het volgende:
Muse heb ik dan weer helemaal niks mee, tot verbazing van mijn vrienden.
Die zanger met zn kattengejank maakt het slechtste in me los
Haags heeft helemaal geen smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HAAHSIEGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had je gementioned eerder. Kwam een nummer van Davina Michelle langs en volgens mij zou jij die wel leuk hebben gevonden
ik zag ze in 2001 voor het eerst. Was erg leuk. Maar na hun 3e album heb ik het opgegeven. werd me iets te bombastischquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Heb in 2019 Muse voor het eerst live gezien, was nieuwsgierig na alle hype.
Leuke show, beetje over de top en ik miste wat muzikanten op het podium, volgens mij...
Er zijn honderd miljoen miljard versies vanquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Zorro het volgende:
Man man, ik ken dit dus van Bonamassa.
Wat is dit dan GRUWELIJK WALGELIJK ELLENDIG
En dan druk ik me vriendelijk uit.
Goffertpark was prima showtje jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Leuke show, beetje over de top en ik miste wat muzikanten op het podium, volgens mij...
Ga ik vanmiddag dan nog doen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Knights of Cydonia moet je luisteren als je in de auto onderweg bent en dan proberen niet over de maximumsnelheid te gaan.
Ziggo Dome it was...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goffertpark was prima showtje ja
Je maar ik heb het over het verschil tussen die twee. Verder uit elkaar krijg je ze nauwelijks. Eenvoudig ingetogen tegenover "bombastischer kan niet"quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn honderd miljoen miljard versies van
Ben ze in de tent op Pinkpop gaan kijken in 2000, ik vond Muscle Museum wel een leuk nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren al. Na een ban van 3 jaar.quote:
Daar kun je dan weer niet naast zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef Isorden het volgende:
Ik kan er naast zitten hè, maar ik geloof dat dit Elvis
Ik geloof dat het 9 uur 11 is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef Isorden het volgende:
Ik kan er naast zitten hè, maar ik geloof dat dit Elvis
3 jaar. wow..quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren al. Na een ban van 3 jaar.
Dat ligt aan het nummer. Niet aan Muse.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef Limoentjuh het volgende:
En zoals verwacht vond ik dat nummer van muse wel goed
3 jaar?!?!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Muse moet je niet verbaasd zijn om een beetje bombastquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je maar ik heb het over het verschil tussen die twee. Verder uit elkaar krijg je ze nauwelijks. Eenvoudig ingetogen tegenover "bombastischer kan niet"
Van wie is het orgineel dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt aan het nummer. Niet aan Muse.
Versie van Nina is natuurlijk het mooiste.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt aan het nummer. Niet aan Muse.
QFTquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Versie van Nina is natuurlijk het mooiste.
Ik had ze vorig jaar nog gezien! Heel mooi aangeklede show, met veel pyrotechnics, dansers en een gigantische robotpop.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
Muse staat op mijn moet-ik-nog-zien lijstje, maar ik ben heel slecht in het kopen van kaartjes waar je direct bij moet zijn
Geen idee, zoals PippenScottie al zei, er zijn talloze versies van. Maar zelf vind ik Joe Bonamassa de beste. Meer blues-rock.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Van wie is het orgineel dan?
Ga ik die zo ook even luisteren
Vind deze juist niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef alpeko het volgende:
Elvis heb ik weinig mee maar deze is mooi
heb je al verhaaltjes verteld die ik gemist heb?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
Geef mij maar rockende Elvis. Of over the top Vegas Elvis
Welkom terug!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik zelf niet eens meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
3 jaar?!?!
Wat moet je daarvoor doen joh?
Oké. Ben niet zo van de blues maar ga hem wel even luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, zoals PippenScottie al zei, er zijn talloze versies van. Maar zelf vind ik Joe Bonamassa de beste. Meer blues-rock.
Luister de Gregory Porter versie eens, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Net als die mensen die denken dat Extreme alleen ballads maakten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Territorial Pissings kunnen staan. Of Tourettes.
Straks geen mensen die nieuwe liedjes leren kennen denken dat Nirvana een onschuldig gitaartokkel bandje is.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef Poppejans het volgende:
heeeeerlijk die man, die stem ook woahhh
De tekst is wel een beetje dubieus though.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Territorial Pissings kunnen staan. Of Tourettes.
Straks geen mensen die nieuwe liedjes leren kennen denken dat Nirvana een onschuldig gitaartokkel bandje is.
dit was voor zijn schietincidentquote:
jij krijgt bonuspuntenquote:
Voor het origineel moet je naar Porgy and Bess , een opera van George Gershwin. Daar is ook het origineel van Summertime uit afkomstig.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit was voor zijn schietincident
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij krijgt bonuspunten
Deze vind ik fantastisch, had ik boven mn bed hangen als tiener
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Luister de Gregory Porter versie eens, zou ik zeggen
Ook nog best een mooie man. En ja, ook verknipt, maar dat levert wel vaker uitstekende muziek op.quote:
Ook vooral als je de context weetquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De tekst is wel een beetje dubieus though.
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit was voor zijn schietincident
En vergeet Nina Simone nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
2 versies dan.
Wil ook wEl de Joe Bonamassa versie luisteren.
Je leert snel! Er komen nog veel betere van ze aan in de lijstquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor het origineel moet je naar Porgy and Bess , een opera van George Gershwin. Daar is ook het origineel van Summertime uit afkomstig.
Beterquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is gewoon een nietszeggend popliedje.
Komt uit een musical. Nina Simone was de eerste die het buiten de musical zongquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dat je daar voor uit durft te komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Zorro het volgende:
Ik heb dit wel eens gehoord. Meer heb ik er niet over te zeggen.
We hebben meningen nodigquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Zorro het volgende:
Ik heb dit wel eens gehoord. Meer heb ik er niet over te zeggen.
Ninaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Komt uit een musical. Nina Simone was de eerste die het buiten de musical zong
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Feeling_Good
En wie is die Lilah dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Skyradio helemaal waar, maar ik vind dit gewoon een mooi liedje.
Hoorde dit jaar pas wie de Delilah is waar hij over zingt.
Ben ook wel verrast dat ik zoveel nummers leuk vind die er tussen zitten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Je leert snel! Er komen nog veel betere van ze aan in de lijst
Laat maar, ik doe dit uit mijn hoofd en ik heb het fout. Wel Porgy and Bess luisteren, maar niet voor Feeling Goodquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja dit worden wat teveel versies. Al klinkt een opera versie wel interessant
Dit is zo saai dat een mening er niet over gevormd kan worden.quote:
dat wist je nog niet voor deze week?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben ook wel verrast dat ik zoveel nummers leuk vind die er tussen zitten.![]()
Bestaat er toch meer dan alleen pop muziek
Abe van den Ban.quote:
Daar kan Johan Derksen nog een puntje aan draaien.quote:
Een atlete die hij op een feestje ontmoette.quote:
dat is de mooistequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja kom jij ook even met een versie joh
Ik dacht dat het alleen maar fabels waren dat er meer is dan pop muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wist je nog niet voor deze week?
Jij bent meer van U1 en U3?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef Isorden het volgende:
Ik heb toch verdomd weinig met U2....
Kijk, dat zijn de weetjes...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een atlete die hij op een feestje ontmoette.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Delilah_DiCrescenzo
Beroemder geworden door dit liedje dan door haar eigen carrière. Een beetje tragisch wel
quote:
Haarlemquote:
U55quote:
Vroeger in de Top 100 Allertijden stonden er al belachelijk veel nummer van die band in. En gaat tot de dag van vandaag door. Bono is wel goed los van die band, want hij heeft geen verkeerde stem. Met Clannad of Pavarotti bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef Isorden het volgende:
Ik heb toch verdomd weinig met U2....
U92 denk ik.quote:
Ik denk van niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit nummer over Willem Engel gaan?
dan heb je misschien iets teveel gegeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
Maare.. ontbijt dus.
Ik zit nog vol en heb het idee dat ik drie dagen niet meer hoef te eten
GMTAquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:25 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
3 seconden verschil. Niet slecht.
Wel een fraai liedje hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daniel, die had niet gehoeven
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
Maare.. ontbijt dus.
Ik zit nog vol en heb het idee dat ik drie dagen niet meer hoef te eten
Mogguhquote:
Deze stond er toch ook (weer) in door Rocketman? Was geloof ik ook een paar jaartjes weg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:26 schreef Eightyone het volgende:
Boomer-alert. Binnen nu en 5 jaar verdwenen.
Idd. Dat is uitermate treurig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Starflyer het volgende:
Jammer dat de angel of Harlem zelf niet meer in de lijst staat
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Hey hij is van Elton John![]()
![]()
Ken ik eindelijk iets van hemzo slecht is hij nog niet
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
Treurige constatering inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Starflyer het volgende:
Jammer dat de angel of Harlem zelf niet meer in de lijst staat
Hij is beter dan zijn zus Olivia Newton inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
Elton John heeft zo veel mooie liedjes gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
En toch is zelfs dat nummer goed te pruimen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Heeft Elton nog een filmboost gehad?
[..]
Elton John heeft zo veel mooie liedjes gemaakt.
Blijf alleen weg bij I'm Still Standing. Dat dreunt weken door in je hoofd. Bij mij in ieder geval.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ken ik zo snel niet eens joh
Ik zag echt niet dat het van hem wasquote:
Het is het type nummer dat heel mooi is, maar de laatste jaren steeds slechter tussen de meeste andere nummers lijkt te passen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze stond er toch ook (weer) in door Rocketman? Was geloof ik ook een paar jaartjes weg.
Sahuleka.quote:
ZIEDENDquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:30 schreef peaceman het volgende:
Run through the jungle van CCR staat er gewoon niet in.
Het lijkt een beetje op andere CCR liedjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ken ik zo snel niet eens joh
Niks mis mee, behalve dat ik bij een stoplicht uren later ineens uit het niets 'Yeah Yeah Yeah' brul.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch is zelfs dat nummer goed te pruimen.
Dat is een veel leuker en beter nummer dan dit niemendalletje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |