Weet ik zelf niet eens meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
3 jaar?!?!
Wat moet je daarvoor doen joh?
Oké. Ben niet zo van de blues maar ga hem wel even luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, zoals PippenScottie al zei, er zijn talloze versies van. Maar zelf vind ik Joe Bonamassa de beste. Meer blues-rock.
Luister de Gregory Porter versie eens, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Van wie is het orgineel dan?
Ga ik die zo ook even luisteren
Net als die mensen die denken dat Extreme alleen ballads maakten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Territorial Pissings kunnen staan. Of Tourettes.
Straks geen mensen die nieuwe liedjes leren kennen denken dat Nirvana een onschuldig gitaartokkel bandje is.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef Poppejans het volgende:
heeeeerlijk die man, die stem ook woahhh
De tekst is wel een beetje dubieus though.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Territorial Pissings kunnen staan. Of Tourettes.
Straks geen mensen die nieuwe liedjes leren kennen denken dat Nirvana een onschuldig gitaartokkel bandje is.
dit was voor zijn schietincidentquote:
jij krijgt bonuspuntenquote:
Voor het origineel moet je naar Porgy and Bess , een opera van George Gershwin. Daar is ook het origineel van Summertime uit afkomstig.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit was voor zijn schietincident
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij krijgt bonuspunten
Deze vind ik fantastisch, had ik boven mn bed hangen als tiener
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Luister de Gregory Porter versie eens, zou ik zeggen
Ook nog best een mooie man. En ja, ook verknipt, maar dat levert wel vaker uitstekende muziek op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |